mikä on hyvä pakkausohjelma ipodiin laitettaville elokuville?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
käykö esim: winZip?
elokuvia ois koneella mutta en saa niitä ipodiini ilman pakkausta...
toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja riitta »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Eikös WinZip antanut ymmärtää asiaa? Tuskin tuota mäkiltä löytyy.Wespa kirjoitti:Ihan vinkkinä jatkon kannalta, kannattaa heti aloitusviestissä ilmoittaa että pc:llä ollaan liikenteessä, täällä kun on tuo mac oletuksena..
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Toki minulle, mutta ei näköjään amanitalle..Macpoika kirjoitti:Eikös WinZip antanut ymmärtää asiaa? Tuskin tuota mäkiltä löytyy.
Ei välttämättä! Tullessani Mac-maailmaan ei minulla ollut kerrassaan minkäänlaista tietoa eroavuuksista. Tuokin Zip-hommeli tuli yllärinä tällä puolella. Siksi nyt oletuksena pidin vain kysyjän samanlaista tietämättömyyttä asiastaMacpoika kirjoitti:Eikös WinZip antanut ymmärtää asiaa? Tuskin tuota mäkiltä löytyy.Wespa kirjoitti:Ihan vinkkinä jatkon kannalta, kannattaa heti aloitusviestissä ilmoittaa että pc:llä ollaan liikenteessä, täällä kun on tuo mac oletuksena..
Viesti Kirjoittaja riitta »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Onks tommosen kysyminen lakien vastaista?wanders kirjoitti:Tämä on nyt kovin vakava asia, koska olet kysynyt sellaista mikä on Suomen tekijänoikeuslain vastaista. Ja kaiken lisäksi tällä foorumilla on juuri nyt menossa yleinen kurinpalautus, joten voipi käydä huonosti jos tässä rupeaa yllyttämään lainvastaiseen toimintaan.
Suosittelen kuitenkin Googlen luovaa käyttöä, kyllä vastaus sieltä löytyy kysymykseesi!
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
amanita kirjoitti:Onko selvä?
Mut hei, jos olen muinaisina sallittuina aikoina vanhaan PC:n saanut jostain leffan ja nyt uutena Mac-aikana haluaisin sen iPodiini, onko se tosiaankin kiellettyä?wanders kirjoitti:Ei kai, mutta mun mielestä siihen vastaaminen on...
Leikisti vaan... älä nyt enää itke!Macpoika kirjoitti:amanita kirjoitti:Onko selvä?On selvä. Älä nyt kuitenkaan ala kiukustua.
![]()
Viesti Kirjoittaja wanders »
Minen tiiä mittään, puhdas kuin pulmunen!wanders kirjoitti:Minun mielestäni uusi viime vuonna voimaan tullut tekijänoikeuslaki kieltää digitaalisten aineistojen muokkaamisen muodosta toiseen, esimerkiksi dvd:ltä uudelleen pakkaamisen iTunes-muotoon. Jotain epäselväähän siinä oli, että tekijän tulee olla tietoinen muutoksesta (jos ei ole tietoinen, ei tee rikosta). Tuo on kyllä niin naurettava kuin voi olla, se joka tietää on rikollinen, se joka ei tiedä ei ole...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hyvää kevättä sinullekin! Mitäpä jos valoisan kevään kunniaksi siirtyisit "valoisammalle" puolelle......tänne Mac-maailmaan....riitta kirjoitti:Heh,Heh
kiitti teille jotka laitoitta tuon linkin.
Jo vain alko löytyyn ohjelmia.![]()
Pääsee tyttöki nauttimaan tekeleistään.![]()
Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”