Ilmeisesti rivitalonpääty?freemem kirjoitti:Lare kirjoitti:Kuva talosta?freemem kirjoitti: Muutakin uutta tuli hankittua, talo, pesukoneet ymsja pankki kiittää.
työpöytä
Mekin tuollainen hankittiin vuodenvaihteessa.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Ootko tyytyväinen?mercury kirjoitti:Sigma 15mm F2.8 EX Diagonal Fisheye 8)
edit: sori Appletus...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Huomenna tai perjantaina saan postista ulos ja viikonloppuna pitää ottaa tyypit. Mut eiköhän tuo ole just pop kun tarvetta kuitenkin on, ja näkemäni matskut ovat olleet erittäin positiivisia.MasBe kirjoitti:Ootko tyytyväinen?
Itte ostin just Sigma 30mm F1.4:sen..
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Onnitteluni! Hyvän ostoksen teitmercury kirjoitti:Kävin sitten tossa illalla testimässä 30-millistä Sigmaa paikanpäällä olleena EOS-versiona, ja kai mä sen nyt tilaan kunhan saan toimitusajan ja hinnan. Oli muuten melekonen mötikkä, about saman kokoinen kuin mun 28mm F2.8 ja 50mm F1.7 yhteensä. Näyttää kuvissa paljon pienemmältä.
edit: Tilattua tuli kun hintakin oli hyvä.
Viesti Kirjoittaja Appletus »
Vinkkaa vähän, että mistä sait hyvällä hinnalla?mercury kirjoitti:Kävin sitten tossa illalla testimässä 30-millistä Sigmaa paikanpäällä olleena EOS-versiona, ja kai mä sen nyt tilaan kunhan saan toimitusajan ja hinnan. Oli muuten melekonen mötikkä, about saman kokoinen kuin mun 28mm F2.8 ja 50mm F1.7 yhteensä. Näyttää kuvissa paljon pienemmältä.
edit: Tilattua tuli kun hintakin oli hyvä.
380 euroa taisi olla sovittu hinta. Lähtee alkuviikon tilauksen mukana ja pitäis tulla parissa päivässä. Eli parempi hinta ja nopeampi toimitusaika kuin suomalaisilla verkkokaupoilla, ja pääsi vielä paikanpäällä testaamaankin, tosin eri järjestelmällä.ompputetteri kirjoitti:mitä kustansi?
Viesti Kirjoittaja biblo »
Täytyy napsaista kuvia.Itsekin meinattiin OKT:tä mutta samat perustett oli kuin sinulla.freemem kirjoitti:Rivarinpääty juubiblo kirjoitti:
Ilmeisesti rivitalonpääty?
Mekin tuollainen hankittiin vuodenvaihteessa.
Kerrostalossa ei viihdy, omakotitalohan tietty olis ollu mutta arvokas ja hmm tää tuntuu kaikista huolettomimmalta ja rauhallinenkin on.
Kuvaa kans.