Hount kirjoitti:15379093 kirjoitti:Saltikov kirjoitti:Hount kirjoitti:.....Eli jos ei vaadi aivan viimeisimpiä pelitehoja koneeltaan, niin en näe mitään syytä, miksi ei ostaisi iMac:ia osista kootun PC:n sijasta, kun iMac:iin heittää sen 85eur lisää, niin on jo XP:kin samassa paketissa.
Applelta puutuu iMacin ja Pro Mac:in välistä se jokamiehen luokka niille jotka eivät halua integroitua näyttöä ja mutta haluavat jonkin sorttista laajenettavuutta....
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Höh! Kyllä tuo mini tuohon väliin menee ilman tulevaa prossu päivitystäkin, vallan mainiosti.
Itse olen mieltyt ja todennut vallan mainioksi.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Ja eihän Applen nyt joka rintamalla tarvitse kilpailla, pääasia että tarjolla olevat tuotteet ovat hyviä.
Mini ei nyt tuohon kategoriaan sovi. Ei varmastikkaan tarkoitettu integroidun näytön, tai näyttöön integroidun koneen puuttumista, vaan laajennettavaa, modulaarista keskusyksikköä josta löytyy tehoa pelaajille. Kun Mac Pro on taasen hitusen yliampuva monellakin osa-alueella ja keskittyy pelaamisen kannalta vääriin asioihin. Ja iMac hitusen tehoton ja kaikkea muuta kuin päivitettävä.
- Hount
Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat, Apple vain ei ole lähtenyt ahnehtimaan ja kilpailemaan
jo hyvin nopeasti muuttuvallla kilpatantereella. Joka minusta on viisas valinta, viittaan
konsoli ja PC pelien mailmaa.
Tuo on todennäköisesti viisas ratkaisu! Sillä kaiken viihde eletroniikan nopea kehittys
ja jatkuvasti halpeneva aparaattien valmistus heikentäisi vain hyvien tuotteiden kehitys
työtä.
Viisainta varmaankin Applen kannalta on tuottaa tuotteita sillä sektorilla jolla on tulevaisuus on varmemmalla pohjalla ja mahdollisuus saada kattetta menestyksestä.
Luulempa että raskaat ja pitkäikäiset pöytäkoneet "koirankopit" kaikkine hilloineen ovat parissa vuodessa historiaa. Koneet nopeutuu, pienenee, hinnat tippuvat ja käyttöikä
lyhenee jne,,,
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
luulenpa vaan suutauksen olevan tämä!
Minusta ainakin on
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
on hyvä vaihtoehto aikuiselle ihmiselle joka vaivatta haluaa konetta käyttää. Esim. Elämä kun nyt on muutakin kuin näytön edessä päivittelyä!
Toki onhan se tärkeää että voi taistella sapellin kanssa ja pomppia virtuaali maailmassa. Itse tosin minulla on ihan tosi upea maailma alle kouluikäisten lasteni kanssa, aseet leikit ja lelut vaihtuvat nappia painamatta virtuaali hiki ei hiosta! Kukin valitsee itse ja
priorisoi miten parhaaksi näkee ja hyvä niin.
Luojan kiitos valinnan varaa ja vaihto ehtoja on, mieltymysten mukaan. Eikö sillä Vistalla
tule olemaan ihan tarpeeksi käyttäjiä, uskoisin! Luulenpa että Bill & Steve nauravat lauantai iltaisin sohvalla shakkia pelaten koko tälle hullunkuriselle maailmalle yhdessä viinilasit kädessä. Toivon niin!,,,