Toivonen kirjoitti:Myyntilukuja seuraamalla on melko vaikea tehdä johtopäätöksiä siitä missä suhteessa laitteita on todellisuudessa käytössä.
NA mittaa nimenomaan todellista käyttöä, sanotaan se nyt jälleen kerran. Se ei siis ole sama asia kuin myynnin markkinaosuudet. NA:n luvuissa näkyy tietysti Macin suosion kasvu, mutta myös sen pitkä käyttöikä työpöydillä. Tuossa kaveri sai maanantaina laajakaistan ja pisti johdon päähän vuoden 1999 mallisen G3-tornin. Muuta ei tarvinnut kuin se verkkopiuha kytkeä.
OK.
Näin tietämätön kun olen, mistä NA kerää tiedon?
Aika sairaan oloisia tekstejä. Olet tainnut suututtaa useamman kahjon PC-käyttäjän.
Onko nickisi sinun keksintösi vai onko olemassa joku Repe Ruutikallo jossain?
Erilleen kirjoitetuista R R:istä osa on feikkien tekeleitä ja niin kuin huomaat, vanhoja enimmäkseen ovat. Nykyään nimimerkki on rekisteröity (yhteen).
Saltikov kirjoitti:Ei ole kaukana ne ajat kun PPC -prossun herjaajaa syytettii kerittiläiseksi.
En ole koskaan syyttänyt ketään kerettiläiseksi koskien kyseistä asiaa. Korkeintaan idiootiksi, ja todennäköisimmin pelkästään asiasta mitään tietämättömäksi.
Puolustuksekseni sanon, että minä eikä (tuskin) kukaan muukaan tiennyt silloin Rosettasta.
Saltikov kirjoitti:Ei ole kaukana ne ajat kun PPC -prossun herjaajaa syytettii kerittiläiseksi.
En ole koskaan syyttänyt ketään kerettiläiseksi koskien kyseistä asiaa. Korkeintaan idiootiksi, ja todennäköisimmin pelkästään asiasta mitään tietämättömäksi.
Puolustuksekseni sanon, että minä eikä (tuskin) kukaan muukaan tiennyt silloin Rosettasta.
Toisaalta olen yhä sitä mieltä että teknisesti ajateltuna PPC:llä on paremmat tulevaisuusnäkymät. Käytännössä asia ei kuitenkaan ole näin johtuen valmistajien ratkaisuista.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs