Mitenköhän nämä palvelualat toimis jos kaikki myyjät v*ttuuntuis siitä että niiltä kysyttäis niiden myymien tuotteiden hintaa... Itse 1,5 vuotta työskentelin puhelin/tietotekniikkaa myyvässä puodissa. Politiikka hinnan suhteen oli erittäin tarkka, ei alennuksia. Kummasti kyllä kauppa kävi kun panosti siihen ASIAKASPALVELUUN. Kuten totesin, sen "tiukan hinnan" voi ilmaista monella eri tapaa. Itsekkin olin valmis maksamaan saturaisen enemmän siitä että saan koneen heti ja hyvää palvelua kaupanpäälle.JHA kirjoitti:En todellakaan koskaan sopisi asiakaspalveluammattiin luonteeni vuoksi ( toimitusketjun laadun valvonta sopii paaaaljon paremmin..) mutta voin hyvin samaistua myyjään jonka hermo menee siihen kymmenenteen nokkavaan asiakkaaseen joka kuvittelee ansaitsevansa kovan tarjouksen vain siksi että sattuu kävelemään sisään kauppaan...
Oli ilmeisesti liikaa pyydetty.