![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPod Japanista?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
23 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPod Japanista?
Viesti Kirjoittaja Tangram »
Olisi tiedossa tuossa kesällä matka Japaniin. Mp3-soittimeni suhteen oon aina joutunut tekemään kompromisseja (useimmin senhetkisen rahatilanteen takia) ja nyt olis tarkoitus hoitaa homma kunnolla ostamalla iPod, luultavasti 30 giganen. Apple myy kyseistä laitetta n 30000 jenillä, mitenkäs jos ostaisi sen jostain paikallisesta hyperelektroniikkakeskusesta? Japanissa käyneet jos voisivat valaista minua, kiitos ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Se on hirvittävä, ei kannata ostaa: 80-gigainen maksaa 42800 rahaa.Tangram kirjoitti:Jep, hyvähyvä. Mitenköhän hintataso noissa Tokion elektroniikkahalleissa?
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Tangram »
Heh, pieni väärinymmärrys tuossa "ulkopuolella"Juhani L kirjoitti:Oletko varma, että Applestoren ulkopuolella käydään kauppaa? Katukauppaako? 8)Tangram kirjoitti:millainen on hintataso applestoren ulkopuolella.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
-
-
Ostin iPodin Japanista
Viesti Kirjoittaja skyfly »
Akihabara on mieletön paikka! 42800 nipponin rahaa 80GB videosta - ei euron nykykurssilla ole kuin vajaa 270€ eli lähes 100€ halvemmalla saa kuin esim.suomesta. Soittimien hinnat oli ihan vakiot ostipa ne mistä hyvänsä. Akihabaran sivukujilta löysin yhden paikan joka myi käytettyjä iPodeja kohtuu edukkaisiin hintoihin, mutta en vilkaisua enempää kiinnittänyt niihin huomiota kun uusi kiinnosti. Omani ostin Yodobashi Akiba mekasta - olipa mieletön kokemus olla ko. putiikissa! Tinkiminen on turhaa - hinta on ja pysyy vakiona ko. tuotteen kohdalla. Ja muutoinkin suosittelen Japania matkakohteeksi - on se vaan ihan eri maailma - eikä nyky eurolla paikanpäällä edes kalliskaan, kun vähän osaa lukea matkaoppaita.
-
-
Viesti Kirjoittaja macminister »
Hieman ehkä aiheesta poiketen kysyisin että mistä maasta tulisi halvemmaksi kuin suomessa ja voiko niitä tilata jotenkin ulkomailta kun kaverin iPod maksoi puolet siitä mitä sama suomessa enkä viitsis millään maksaa niin paljon turhaa. Enkä tee mitään japanin matkaa kyllä iPodin takia..
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Lisätään tähän ketjuun.
Olen lähdössä Japaniin. Tarkoitus olisi ostaa ipod touch. 16 tai 32 giganen. Olen näissä asioissa sen verran noob, joten kysyisin seuraavaa.
Kun ostan touchin Japanista, niin saako soittimen käyttöjärjestelmän kielen vaihdettua jotenkin esim. Suomeksi, tai edes Englanniksi?
En edes tiedä onko suomesta ostetut touchit suomenkielisillä valikoilla.
PS. Ei liity mitenkään ipodeihin. Mutta miten Japanissa myydään iphonea? Japanissa ei toimi GSM verkko, ainoastaan 3G.
Tai ei ainakaan suomalaiset puhelimet toimi (muut kuin 3G) Japanissa. Osaako joku antaa vastauksen?
PPS. Unohtakaa... Ei siellä mitään ipuhelinta myydä, vaikka olin juuri katsonut, että myydään![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Olen lähdössä Japaniin. Tarkoitus olisi ostaa ipod touch. 16 tai 32 giganen. Olen näissä asioissa sen verran noob, joten kysyisin seuraavaa.
Kun ostan touchin Japanista, niin saako soittimen käyttöjärjestelmän kielen vaihdettua jotenkin esim. Suomeksi, tai edes Englanniksi?
En edes tiedä onko suomesta ostetut touchit suomenkielisillä valikoilla.
PS. Ei liity mitenkään ipodeihin. Mutta miten Japanissa myydään iphonea? Japanissa ei toimi GSM verkko, ainoastaan 3G.
Tai ei ainakaan suomalaiset puhelimet toimi (muut kuin 3G) Japanissa. Osaako joku antaa vastauksen?
PPS. Unohtakaa... Ei siellä mitään ipuhelinta myydä, vaikka olin juuri katsonut, että myydään
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Onko kielen vaihtaminen ihan helppo homma? Eli löytyykö Suomen kieli jo valmiiksi koneesta, kunhan vain asetuksista muuta Japanista Suomeksi? Vai pitääkö asentaa joku kielipaketti?macminister kirjoitti:Suomeksihan kaikki iPodit saa heti, asetuksissa on joka ihme kieliOnko tuota touchia muka 32 gigaisena?? En ole moisesta kuullutkaan.
Tänään tuli 32 giganen ikosketus markkinoille.
-
-
-
-
-
-
Re: iPod Japanista?
Viesti Kirjoittaja ferin »
Ite kannoin juuri viikonloppuna 16Gt:n iPod touchin Japanista. Pihi kun olen, ostin käytetyn hintaan 215 euroa.
23 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka