Erño kirjoitti:
Meni vähän aikaa että sain mitään selvää tuosta kuvasta. 3D-ajattelu kun on vähän hakusassa
Myönnän että kuva tuli otettua ties millä kameran asetuksilla. Tuolin kun näin kaupassa, tuli heti tää ketju mieleen ja muitta mutkitta räpsäytin kuvan. Korjasin hiukan alkuperäistä kuvaa, josko tuosta "höpö-tuolista" siten saisi paremman käsityksen.
Viimeksi muokannut amanita, 15.3.2007 klo 16.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Kivoja, käteviä ja 'kotimaisia' mac-yhteensopivuuksia. Pöydät saisivat toki olla valkoisia.
Edit: Ruhaahaa, amanitan tuoli. Itken itseni tärviölle, tai ehkä kuitenkin nauran.
Älä lähde tolle linjalle.. Tuotteen ulkonäkö toki edustaa Applemaista lookkia, mutta joku pannahinen voi vielä moisen vahingossa jostain käsiinsä saadakkin ja siitä se riemu vasta repeääkin, kun ei suomessa moista kukaan huolla eikä varaosiakaan saa
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Älä lähde tolle linjalle.. Tuotteen ulkonäkö toki edustaa Applemaista lookkia, mutta joku pannahinen voi vielä moisen vahingossa jostain käsiinsä saadakkin ja siitä se riemu vasta repeääkin, kun ei suomessa moista kukaan huolla eikä varaosiakaan saa
No hö, tuollaisen ostin Oulun telepalvelusta. Olen tätä ennen käyttänyt siemensiä 4,5v ilman ongelmia. Tässä oli ongelma nimeltään vanha firmware vein liikkeeseen ja sano että käyttää huollossa. Siinä sitten meni pari viikkoa ja soitettiin että voi tulla puhelimen hakemaan.
Ainakin minulle tuo on sama missä huoletaan kunhan kuntoon tulee. Eikä tämän firmawaren vaihdossa kauvan kestänyt. Eli kyllä nämä saa huolettua Loistava kapistus muutenkin. Minulle kun tuo Mokia on sama kuin M$
No hö, tuollaisen ostin Oulun telepalvelusta. Olen tätä ennen käyttänyt siemensiä 4,5v ilman ongelmia. Tässä oli ongelma nimeltään vanha firmware vein liikkeeseen ja sano että käyttää huollossa. Siinä sitten meni pari viikkoa ja soitettiin että voi tulla puhelimen hakemaan.
Ainakin minulle tuo on sama missä huoletaan kunhan kuntoon tulee. Eikä tämän firmawaren vaihdossa kauvan kestänyt. Eli kyllä nämä saa huolettua Loistava kapistus muutenkin. Minulle kun tuo Mokia on sama kuin M$
Samsungilla oli sellainen perus 3G kapula, joka oli alle sentin paksuinen ja sitä sai musatana/valkoisena. Hinta oli agressiivisesti laitettu allr 150eur. Sitä sai mm. luurinetistä. Nyt puhelin on hävinnnyt kuin pieru saharaan. Ei ollut kitenkaan mikään NOS, vaan ihan pränikkä mallikin. Liian halpa.?.
grafiitti kirjoitti:Edit: Ruhaahaa, amanitan tuoli. Itken itseni tärviölle, tai ehkä kuitenkin nauran.
Hihhii, toisessa viestissäni mainitsin kuvaamastani tuolista nimikkeen "höpötuoli" ! Kaiken naurun arvoinen se ehdottomasti on!!
Mutta voitkos kieltää, ettei olisi "Apple-tyylistä tavaraa"?
Mun vaan oli pakko siitä ottaa kuva ja laittaa tänne tuo ompputuolikuvatus
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
NeliX4 kirjoitti:Haier tekee kanssa ihan hauskoja puhelimia G3 iMaceista tutulla saippualaatikko-designillä.
Nuita samoja muuten myydään ainakin Thaimaassa sekä katutelepuolella että ihan merkkitavarataloissa nimelliseen n.60e hintaan. Sielläpäin koneen merkki oli muuten "iMobile"!!! Rouvan siskolla ainakin pinkki versio tuosta (laukesi noksu reissussa).
EDIT: Ehän se iPhone ollutkaan vaan iMobile.. Sinne päin kuitenkin.
Viimeksi muokannut TSaari, 26.3.2007 klo 9.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pari HT miniä, Capsulea, Airporttia, pädiä ja puhelinta..
Maza kirjoitti:Tämä on oikeastaan meikän setup, eli väärässä ketjussa olen. Mutta sopii se ihan hyvin tähänkin.
<kuva>
Heeeei hienot! Mutta mitkä? Saarista ja Eamesia... tunnustan tietämättömyyteni.
Nämä tuolit on kopiot tai jäljitelmät Saarisen Tulppaani-tuolista. 50 tai 60-luvulta, avaruusajalta. (Vanhassa kunnon Star Trekissä oli muuten samanlaisia tuoleja.)
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti:Nämä tuolit on kopiot tai jäljitelmät Saarisen Tulppaani-tuolista. 50 tai 60-luvulta, avaruusajalta. (Vanhassa kunnon Star Trekissä oli muuten samanlaisia tuoleja.)
Joo, tunnen kyllä Tulppaanin - tuo jalka on sitten taas eamesmäinen. Mutta pöytä, se on todella siro ja hyvä, ei liitostakaan näkyvissä trumpettijalassa? Kopio tai ei, minullekin kelpaisi. Myös Matrixissa vilahtelee design-klassikoita tahi niiden kopioita. Siellä ennustajamamman odotushuoneessa oli vinkeä parituoli, just näitä sun tuoleja yhteen jalkaan liitettynä, tai sitten Saarisia. Mutta nyt taidetaan eksyä aiheesta, vaikka ehdottomasti kaikki nämä kamat erittäin mac-yhteensopivia.
Tyttöystäväni sai isältään muutama joulu sitten lahjaksi tollasen Packard Bellin pc-läppärin. Eihän Apple ole tietääkseni valkoista väriä patentoinut, mutta leukani kyllä loksahti pari milliä auki, kun lahjapaketti aukesi!
Nykyään kyseinen firma on ainakin nettisivujen perusteella siirtynyt takaisin pc-kannettavien ruotuun eli mustiin/harmaisiin koneisiin.[/img]