olin todella yllättynyt asennuksen helppoudesta verrattuna windows xp puolelle,no onneksi se aika on historiaa ja olen pikkuhiljaa pääsemässä
"valoisalle" puolelle,Koneessa kaikki toimii nytten niinkuin pitääkin...
Kuinkas hyvin tuon kanssa toimii kaikki synckaukset yms. säädöt, esim. kalenteri ja osoitekirja? Tai datan siirto puhelimeen? Toimiiko puhelimessa wlan hyvin?
Itsellä on puhelin hankinnassa, ei vaan osaa päättää mikä. Ja tarkkaa tietoa toimivuudesta Macin kanssa ei oikein ole.
Ei toimi tuo sync juttu,Tiedonsiirto toimii bluetoothilla koneen ja puhelimen välillä. WLAN toimii puhelimessa hyvin,ei ole kovin pitkä kantomatka muuten ok. N80 on jämäkän oloinen ja kaikin puolin mielestäni toimiva...
Enää ei tarvitse nova plugina, kun tuli tuki uusille puhelimille 10.4.9 päivityksessä. Toimii mulla hienosti iSync ( N93) kunhan ensin poistin nova pluginit..
No siitäköhän johtuu iSyncin yhtäkkinen toimimattomuus. Latailin uudet päivitykset ja nyt iSync herjaa, että on plugin, joka ei toimi. ja ehdottaa vuorollaan jokaista. Täytyy poistaa tuo novamedia välistä, se tuon taitaa sitten aiheuttaa.