![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mää meinaan en todellakaa oo nähny nyt unta tosta demosta ja sen vielä jostaan aijon kaivaa et mistä se mulle "tuli"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mut jos jollaan ny o jo suoraa linkkivä moiseen ni pastatkoo sen tähä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
Viesti Kirjoittaja Infant »
onnistuu. Kuten myöhemmin muut toteavatkin, vaikka kaikki kanavanipun kanavat saa auki ja nauhoittamaan, jos koneen tehot riittää. G4:llä 2 onnistuu, 3 tekee tiukkaa. Intel C2D antoi ainakin 4 kanavaa auki ihan heittämällä.Erño kirjoitti:Ei muuten onnistu ainakaan EyeTV for DTT:llä kahden kanavan katsominen yhtäikaa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Miten tuo ilmenee, että vain YLE näkyy? Avaako automaattisesti YLEn vai mitä? Voithan tietysti vaihtaa sen aktiivisen ikkunan kanavaa. Ainakin mulla toimii niin, että ainakin kaksi kanavaa voi pitää yhtä aikaa auki tai tallentaa yhtä ja katsoa toista ilman rajoituksia kun kaapelissa kaikki on samassa kanavanipussa.^Fage kirjoitti:Hmm.. itellä se tuntuis olevan niinpäin et jos nauhottaa esm jimiltä jotaan ni pystyy vaan ylen kanavia kassomaan..
Et onkos se sitten niin et samaa "kanavanippua" ei voi kyttäillä ? Eli jos o siis noin et yle o nippuna ja samoin noot MTV3.Nelonen,jim,jnejne?
Viesti Kirjoittaja lasse.a83 »
Antenniverkossa kanavat tulevat näin:^Fage kirjoitti:Hmm.. miten tämän nyt selittäisi.. Noh..siis tuossa tuli jim kanavalta ohjelma joka meni automaagisesti kovolle talteen ja sitte kun koitin ni eipä anna mennä esim MTV3:lle vaan tyrkyttääpi ylen kanavia.. noh.. en nyt mene vannomaan josko joku asetus ois päin jotaan mut siis en tiä..
Tarvii nyt vielä tutkia ja tutustua tohon et onko se oikeesti noin...
Hmm.. kyllä mulla joo asetuksissa tms josssaan nyt pissii.. Tairanpas ottaa JÄLLEEN ne manuaalit ja hakata päätä seinille.. Ky äsken se anto jo sen et oli eri näytöissä eri kanavat.. ja siis toista nauhotin eli sillee et yleä nauhoteltiin ja kassottiin MTV3:mosta..
Eli manuskan kimppuun
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mikä versio käytössä? Ja millä tavalla ei toimi? Kai muistit painaa ctrl:ia kun valitsit sen Open new live TV-window (tms)?Erño kirjoitti:Mää yritin eilen katsoa kahta kanavaa yhtäikaa (nelonen ja mtv3), ei onnistunut. Liekö mulla sitten liian vanha versio?
Itse olen tehnyt sillä tavalla, että olen joko nauhoittanut toista kanavaa ja yhtäaikaa atsonut toista. Tai sitten pistänyt toisen pauseen ja katsonut aina toisen mainoskatkojen ajan.^Fage kirjoitti:Jaahs.. ai se meneepi noin..
Noh.. sinällään harvemmin sitä nyt kahta kanavaa päälekkäin kassois.. välillä vaan jos kopsii jotaan ni viitteis sitä loppuhuipennusta kassoa..
Mut tosta moon tyytyväinen et nykimiset ainakin uuden version tullessa vissiinkin loppus.. ei oo kertaakaan tullu enää sitä et ei ois signaalia tarjolla ruutuun
Juujuu toimii toimiiErño kirjoitti:Kato perhana! Tuo ctrl pohjassa-juttu toimii
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »