Kesä ja festarit
Sana on (melkein) vapaa.
-
Kesä ja festarit
Viesti Kirjoittaja ATL,GA »
Mites täällä hopeisessa omenassa, aikooko porukka mennä festareille kesällä?
Kenties jonnekkin ulkomaille?
Itse tänä kesänä menossa Roskildeen!javascript:emoticon('%3C:o)')
Kenties jonnekkin ulkomaille?
Itse tänä kesänä menossa Roskildeen!javascript:emoticon('%3C:o)')
Hasta la victoria siempre
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mä festaroin itteni etelän aurinkoon rannalle makoilemaan.. kuhan siis eka oon selviytyny vkl-matkoista Pariisii ja Barcelonaa ja viikon matkasta Intiaan 
EDIT: Puol tusinaa sataa viestiä meni rikki että paukahti! Tätä juhlistan korkkaamalla yhden mallas-juoman

EDIT: Puol tusinaa sataa viestiä meni rikki että paukahti! Tätä juhlistan korkkaamalla yhden mallas-juoman

Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Re: Kesä ja festarit
Viesti Kirjoittaja tBa »
Voi olla että joutuu lähtemään Suomen kolmanneksi psykedeelisimmille festivaaleille, nimittäin Lieksan vaskiviikoille. Kovaa toimintaa, sano.
MacBook 2GHz C2D 1Gt 80GB
iPod Touch 16GB
iPod Touch 16GB
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Down by the Laituri on aivan ehdoton. Vaikea sitä on edes välttää. Saas nähdä, jos menis Ruisrockiin vuosien boikotin jälkeen. Viimeksi olin siellä, kun se vielä oli paikallisessa omistuksessa. Vantaan festivaalien ja Merimaan aikaan en ole Ruiksessa ollut. Pedro Hietasen syrjäyttäminen päälavan kuuluttajana on anteeksiantamatonta! Ja tottahan on, että bändien taso on laskenut rajusti. (Joskin talous saattanut kohota). Muistellanpa hetki festaria vuonna 1996: Red Hot Chili Peppers, Rage Against the Machine, Neil Young, Pulp, Blur ym. ym. 

Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Samassa veneessä. Tämä on nähtävä livenä. Mulla on kotikenttäetu ja päälavalle on kämpästä matkaa muutama sata metriä. Voi vaikka kieriä lepäämään jos vaikka sattuisi sihi-juoma tujahtamaan päähän liiaksi.masa kirjoitti:Ilosaari-rock on varattu- Porcupine Tree
Viime vuonna Strapping Young Ladin näkeminen Provinssissa oli kyllä sellainen että tuskin tulee moista enää koskaan eteen ikuna. Silti pitää sinnekin mennä ihan vaan pöljäilemään vaikkei siellä mitään "sopivaa" olekaan. Mukavalla porukalla mennään ja jne.. ei ne bändit sitä festaria tee..
-
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Muistakaa varjella kuuloanne. Sihi-juoma alentaa korvan suojamekanismien (onpas lääketieteellinen termi
) toimintaa, joten olkaa varovaiset. Turhan monilla kavereilla on tinnitus ongelmana. Jos löydän jostakin täysin aksustiset festarit niin saatan piipahtaa ilman korvatulppia.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tärkeä pointsi! Kuuloa tulee suojata jos tuntuu että menee "pitkäksi" meteli. Hyvin noita asioita nykyään jo valvotaan mutta sihipäissään voi liiaksi ajautua PA-kaapin tulilinjaan ja sitten voi käydä hullusti. Itse pelkäsin todella saaneeni vaurion kun aikoinaan menin DTM-kisaan ja en osannut arvata sitä metelin määrää ja kun autot ensikertaa tuli omalle kohdalle niin voi luoja sitä kipua korvissa. Pää oli kipeä pari päivää ja korvat huuti hoosiannaa.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minä meen yhteen isoon tapahtumaan paikkailemaan ja "elvyttelemään" humalaisia, jakamaan kortsuja ja korvatulppia, siis jälleen SPR:n duunissa, hyvässä porukassa.
Ja pääsenpä näkemään esiintyjätkin ihan likeeltä, tauoillakin. Työ ja huvi samassa, valitsen päivystysajat niin, että tapaan idollini
Musta on niin kiva lohdutella humalaisia "tappelijoita", usein se itkukin heitiltä aikamiehiltä lopulta tulee. Kuka sitten lopulta aloitti, ja miksi? Mutta seuratessa joittenkin virkaintosten järkkärien toimintaa, oon todennut ettei noita keskustelutaitoja sitten ole. Kuulustellaan ja komennellaan, soitellaan apujoukkoja tärkeenä jne..Provosoidaan vielä lisää, välillä nimittäin tuntuu, että turpaan järkkärille tulee kohta myös, suunsoitosta ihan.
Poliisilla kun tuota ammatillisuutta löytyy, ja pinna venyy ja meitin ampparipojilla etenkin; osaavat kohdata asiakkaansa 8)
Ja pääsenpä näkemään esiintyjätkin ihan likeeltä, tauoillakin. Työ ja huvi samassa, valitsen päivystysajat niin, että tapaan idollini

Musta on niin kiva lohdutella humalaisia "tappelijoita", usein se itkukin heitiltä aikamiehiltä lopulta tulee. Kuka sitten lopulta aloitti, ja miksi? Mutta seuratessa joittenkin virkaintosten järkkärien toimintaa, oon todennut ettei noita keskustelutaitoja sitten ole. Kuulustellaan ja komennellaan, soitellaan apujoukkoja tärkeenä jne..Provosoidaan vielä lisää, välillä nimittäin tuntuu, että turpaan järkkärille tulee kohta myös, suunsoitosta ihan.
Poliisilla kun tuota ammatillisuutta löytyy, ja pinna venyy ja meitin ampparipojilla etenkin; osaavat kohdata asiakkaansa 8)
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka