Turun Anttilasta löytyi. Alkuun olivat 15e/kpl, nyt olivat sitten laskeneet hintaa.MasBe kirjoitti: Whow, vieläköhän noita löytys.. Mistä Anttilasta ostit? NetAnttilassa ei näyttäis olevan moisia..
Viimeisin Ostoksesi
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
saakos tuon ranteeseen kiinni, vai onko liian pitkä olkapäähän tarkoitettu nauha? Meinaan itse Nike+ hankkineena olen huomannut, notta ranteessa Nanon hyvä on olla, näkee näytön ja voi säätää tarvittaessa. Toinen näppärä vaihtoehto on kumisuoja ja rannelenkki. Ei tuota mitään ongelmaa pitää kädessä, mutta rannelenkki tuntuisi vähän turvallisemmalta kuitenkin.ATomiH kirjoitti:Turun Anttilasta löytyi. Alkuun olivat 15e/kpl, nyt olivat sitten laskeneet hintaa.MasBe kirjoitti: Whow, vieläköhän noita löytys.. Mistä Anttilasta ostit? NetAnttilassa ei näyttäis olevan moisia..
-
Viesti Kirjoittaja ATomiH »
Itseasiassa tuota ei kannata ostaa jos omistaa nike+:n. Ostin aikaisemmin tyttöystävälle lahjaksi tuon niken setin, mutta nyt sen käyttö on hieman hankalaa, kun tuo armband ei ole oikein yhteensopiva sen kansa. Armbandia käytettäessä pohjaan saa kiinni ainoastaan kuulokkeet.Infant kirjoitti:saakos tuon ranteeseen kiinni, vai onko liian pitkä olkapäähän tarkoitettu nauha? Meinaan itse Nike+ hankkineena olen huomannut, notta ranteessa Nanon hyvä on olla, näkee näytön ja voi säätää tarvittaessa. Toinen näppärä vaihtoehto on kumisuoja ja rannelenkki. Ei tuota mitään ongelmaa pitää kädessä, mutta rannelenkki tuntuisi vähän turvallisemmalta kuitenkin.ATomiH kirjoitti:Turun Anttilasta löytyi. Alkuun olivat 15e/kpl, nyt olivat sitten laskeneet hintaa.MasBe kirjoitti: Whow, vieläköhän noita löytys.. Mistä Anttilasta ostit? NetAnttilassa ei näyttäis olevan moisia..
Eilen selailin jotain sivuja, ja löysin juuri nanoa ja nike+:aa varten suunnitellun wristbandin, mutta en millään muista mistä. .
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ostin keittiön. Kuvaa en saa laitettua vähään aikaan, vanhasta pitää hankkiutua ensin eroon. Koko kyökki menee lekan alle, lattiasta kattoon, koneineen päivineen. Vanha keittiö täyttäisi 50 vuotta loppuvuodesta, alkoi olla hieman epäkäytännöllinen ja vanhahko.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onnea hyvän valinnan johdosta!!! Nyt meillä sitten onkin samanlainen puhelin ja kamera ( Canon Ixus 800)!kuriton kirjoitti:Kuukausien vetkuttelun jälkeen ostin kännykän : Nokia N 80 8)
iPhonea odotellessa tämäkin menee

Ostin kohtavalmistuvan asuntoni parvekkeelle aurinkotuolit ja pöytäsetin.
Viimeksi muokannut amanita, 30.3.2007 klo 19.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Seuraan esimerkkiäsi näet kirjaimellisesti, paitti oikeinkirjoituksessaamanita kirjoitti:Onnea hyvän valinnan johdosta!!! Nyt meillä sitten onkin samanlainen puhelin ja kamera ( Canon Ixus 800)!kuriton kirjoitti:Kuukausien vetkuttelun jälkeen ostin kännykän : Nokia N 80 8)
iPhonea odotellessa tämäkin menee![]()
Ostin kohta valmistuvan asuntoni parvekkeelle aurinkotuolit ja pöytäsetin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mulla onkin jo kansituolit ja muu rekvisiitta takapihalle valmiina, terassin rakennustyöt alkaa keväämmällä, jeeee!! 8)
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miehet harvemmin innolla odottaa rakennustyömaata. Enemmän yleensä työnjohtopuoli innoissaan.kuriton kirjoitti:Mulla onkin jo kansituolit ja muu rekvisiitta takapihalle valmiina, terassin rakennustyöt alkaa keväämmällä, jeeee!! 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itse pitäisi väsätä varasto ja aitta mökille. Siinä viimeinen ostokseni. Aikuisten palapeli.
Vitutuksesta voimavara!
-
-
-
Minä toiminkin työjohdossaLare kirjoitti:Miehet harvemmin innolla odottaa rakennustyömaata. Enemmän yleensä työnjohtopuoli innoissaan..

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Arvasin. Onnen tyttö, kun on monta reiskaakin.kuriton kirjoitti: Minä toiminkin työjohdossaja nää remonttireiskat on mun luottomiehiä. Ja yleensä homma hoituu aikataulussakin vielä. Minä sanon mitä tehdään, ja he tekevät; miten sitten kuitenkin parhaaksi näkevät

Ja annaku mä arvaan: Plus-kortista miinukset Reiskalle, ja plussat itselle? 8)
Vitutuksesta voimavara!
-
-
Jassoo. Sitten kone nukkumaan ja kaupungille kukkumaan siitä. Kun löytää tiensä baariin, sataa miehiä laariin. Mikään ei harmita kuten nuorena nukuttu yö. Haudassa ehtii levätä. 8)kuriton kirjoitti: Ehei, tämä tyttö on itsellinen nainen... kaikissa suhteissa 8) ja maksaa nääkin viulut nikottelematta.
Vitutuksesta voimavara!
-
Nyt on tarkotus pitää tuo laari ja kaukalo tyhjänä jonkin aikaaLare kirjoitti:Jassoo. Sitten kone nukkumaan ja kaupungille kukkumaan siitä. Kun löytää tiensä baariin, sataa miehiä laariin. Mikään ei harmita kuten nuorena nukuttu yö. Haudassa ehtii levätä. 8)kuriton kirjoitti: Ehei, tämä tyttö on itsellinen nainen... kaikissa suhteissa 8) ja maksaa nääkin viulut nikottelematta.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kappas, tää olikin "viimeisin ostokseni" palsta, no ei oo ostettuakaan
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MVi »

Kippis vaan kaikille!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka