Siis miten saan netistä kopsatun kuvan näytölle suurena? Tulee vaan aina postimerkkinä tohon näytölle. Samoin kun Elisalta ostamani kuva. Asetuksetko väärin?
Muokkaan kuvaa suuremmaksi, asetan taustakuvaksi, ja aina samanlaisena se siinä on. Mikä vaihe jää tekemättä, vai miniatyyrinäkö sitä pitääkin katella?
Olen käyttänyt vain itse ottamiani kuvia taustakuvina, joskin useimmin on vain koneen oma metallinen väri taustalla. Nuo omat kuvat tulevat Galleriasta helpolla kokonaisina. Koeta saada nettikuvat sinne Galleriaan ja sit siitä taustoiksi.
P.S. Perehdyn asiaan tietenkin, haastavaa! Tietoa tulee myöhemmin.
Edit: Mitäs jos lataisit kuvan tietsikkaan ja sit lähetät sen sinihampaalla puhelimeen? Kokeile.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Ainakin homma onnistuu kaappaamalla haluamansa kuva tietsikan työpöydälle ja sitten lähettämällä se puhelimeen , ja vieläpä ilmaiseksi. Kuva tulee siis viestinä, josta sen voi heti valita taustakuvaksi. Kokeile ja kerro!
Lisätietoa!!
Klikkaa työkalut >teemat >teemahaku > Theme Downloads >valitse > lataa > siirrä Galleriaan >taustakuvaksi ! Siinä se, niin ja on ilmaista!
Pitää tehdä tuo kuvakaappaus vielä, nuo ilmaiset olinkin jo tuolta teemahaun kautta kopsaillut aiemmin Ne toimii, mutta miksei sitten Elisan sivuston ostettu taustakuva, sekin on postimerkki vainen.
Kiitoksia Amanita,
mutta nyt kutsuu aurinko ja fillarointi, mutta illalla jatkan yrittämistä jälleen. Periks en anna... ja nyt kokeilen sitten radion kuuluvuutta
amanita kirjoitti:Ainakin homma onnistuu kaappaamalla haluamansa kuva tietsikan työpöydälle ja sitten lähettämällä se puhelimeen , ja vieläpä ilmaiseksi. Kuva tulee siis viestinä, josta sen voi heti valita taustakuvaksi. Kokeile ja kerro!
Kiitokset jatkuu
Nyt minä ossaan tehdä pariliitoksen ja käyttää sinihammasta, siirtelin sitten muutaman muunkin kuvan kännyyn, kun alkuun pääsin. (muistikortti pitäs vissiin ottaa käyttöön) Helppoo!! (ei ollut eilen)
Ja tulihan siitä kuvasta isompi, kun muokkasin sitä läppärissä ensin vähän.
Laitanko huoltoon, vai onko ominaisuus:
Miten tuo noksun liukukansi on niin herkkä aukeemaan, aukee nimittäin itsekseenkin laukussa. Suojakotelo vielä hakusessa...
kuriton kirjoitti:Laitanko huoltoon, vai onko ominaisuus:
Miten tuo noksun liukukansi on niin herkkä aukeemaan, aukee nimittäin itsekseenkin laukussa. Suojakotelo vielä hakusessa...
Olen kyllä pitänyt enimmiltään omaani kotelossa, tuo tuntuu kyllä kuitenkin liian herkältä! Vie kauppaan ja uikuta.
Viimeksi muokannut amanita, 20.4.2007 klo 12.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kyllä pitänyt enimminltään omaani kotelossa, tuo tuntuu kyllä kuitenkin liian herkältä! Vie kauppaan ja uikuta.
Taidanpa tuon tehdä, uikutus sujuukin jo ihan luonnostaan
Pitää ensiviikolla hoitaa tuo asia järjestykseen.
Olen kyllä pitänyt enimminltään omaani kotelossa, tuo tuntuu kyllä kuitenkin liian herkältä! Vie kauppaan ja uikuta.
Taidanpa tuon tehdä, uikutus sujuukin jo ihan luonnostaan
Pitää ensiviikolla hoitaa tuo asia järjestykseen.
Kävin nyt vasta valittamassa ja kokeilin muutaman muunkin mallin liukukannet, kunnossa tää mun oli. Mutta tossa uudessa Nokia 95 vasta "löysät" kannet onkin. Ei tullut kauppoja
Mutta muistia lupasivat tilata mulle kiireesti lissää... ja suojapussukan ostin kans.