Ainahan se on kivempaa, kun ei tarviis maksaa. Mutta kun maksaa, niin näkee kisan livenä, kokonaan ja ilman mainoskatkoja.Jepe kirjoitti:Sopii mulle erittäin hyvin. En niistä ikinä rupeis maksamaan. Toisaalta se on niille huono, jotka ovat niistä maksaneet.bandha kirjoitti:Olen hyvin pettynyt maikkarin toimintaan. Lupasivat että fermulat siirtyy maksukanaville, mutta edelleen niitä tulee maksuttomalta puolelta.
Formula 1 - Kausi 2007
-
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
– – –
iMac QuadCore i5 21,5" Mid 2011, 2,7 Ghz, 16 GB, 1 TB, Mac OS X 10.11.6
MacBookAir M1, 13"
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Oli kyllä tosi pahan näköinen. Autossa ollut kamera näytti miten Coulthardin auton pohja osui tämän toisen auton rattiin, pyyhkäisi siitä yli ja taisi kääntää ratin ympäri. Ainakin näin olin näkevinäni.Jepe kirjoitti:Coulthardin ja sen toisen tilanne oli aika pahan näköinen. Auto pomppas erittäin läheltä päätä.
Räikköseltä vahva aloitus. Toivon että Kimi saavuttaisi tällä kaudella maailmanmestaruuden, pari viime kautta meni pieleen lähinnä teknisten ongelmien takia. Jossain kirjoitettiinkin, että Räikkönen esti koko McLarenin joutumisen naurunalaiseksi keräämällä pisteitä vaikka auton kanssa oli hankaluuksia niin usein.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
RedDelicious kirjoitti:Ainahan se on kivempaa, kun ei tarviis maksaa. Mutta kun maksaa, niin näkee kisan livenä, kokonaan ja ilman mainoskatkoja.Jepe kirjoitti:Sopii mulle erittäin hyvin. En niistä ikinä rupeis maksamaan. Toisaalta se on niille huono, jotka ovat niistä maksaneet.bandha kirjoitti:Olen hyvin pettynyt maikkarin toimintaan. Lupasivat että fermulat siirtyy maksukanaville, mutta edelleen niitä tulee maksuttomalta puolelta.
Ja tulee MAXilta muutakin. Kanavapaketissa mukana muitakin kanavia. Ei siinä vain formuloista makseta.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
Loppupeleissä.. kanavapaketit on munsta "äsyristä" ja syvältä...Viizei kirjoitti:RedDelicious kirjoitti:Ainahan se on kivempaa, kun ei tarviis maksaa. Mutta kun maksaa, niin näkee kisan livenä, kokonaan ja ilman mainoskatkoja.Jepe kirjoitti:Sopii mulle erittäin hyvin. En niistä ikinä rupeis maksamaan. Toisaalta se on niille huono, jotka ovat niistä maksaneet.bandha kirjoitti:Olen hyvin pettynyt maikkarin toimintaan. Lupasivat että fermulat siirtyy maksukanaville, mutta edelleen niitä tulee maksuttomalta puolelta.
Ja tulee MAXilta muutakin. Kanavapaketissa mukana muitakin kanavia. Ei siinä vain formuloista makseta.
Joka pakettiin o tungettu turhii kanavii.. mut tjooh.. tää menee OT mut sou..saapa purkautuu kuitenkin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sama ku ostaa CD:n.. ja loppupeleissä siin o vaan yx hyvä piisi..
Mut tjooh.. Asiaan palatekseni ni pitää kuitenkin joku kikkarepaketti hommata et näkis vormulat.. jos sitte ei ala katsoo livestriimei jostaan "vapaamielisimmistä/EI niin rahastusaltteista" maista

KYLLÄ katon vormut vasta nyt yöllä kunnei muistanu et ne tuliki jo päivällä.. Pääasia o et kimi voitti.. Sama se millon sen näkee et se voitti

-
-
-
Re: Formula 1 - Kausi 2007
Viesti Kirjoittaja harri »
Kyllä tuohon visioon saa Ferrarit, McLarenit ja BMW:t aika pahasti turoilla ja sitten pitäisi vielä voittaa tallikaverikin.Anghorn kirjoitti:Uskoisin, että seuraavassa kisassa, jos aika-ajot menevät yhtään paremmin, Heikki on varmasti pisteillä, mahdollisesti jopa podiumilla.
Ettet nyt vain katselisi tilannetta niiden kuuluisien "sinivalkoisten lasien" läpi.
Jotain hajanaisia loppupään pistesijoja saattaa Kovalaiselle tulla em. tallien (+tallikaverin) keskeytyksien myötä, mutta palkintopallipaikka on kyllä erittäin epätodennäköinen.
Toivottavasti olen väärässä :-)
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Mistäs syystä niitä tv-lupia maksellaan? Haiskahtaa rahastukselta. Ei hyvä, ei hyvä. Saavat pitää formulansa. Minä etsin muita kanavia. Maikkari on muutenkin aivan ala-arvoinen kanava. Ohjelmat aina myöhässä. Tekniikka mättää. Kuvottava hissimusiikki soi minuuttikaupalla. Saisivat antaa jotakin tv-luvan vastineeksi.RedDelicious kirjoitti:Ainahan se on kivempaa, kun ei tarviis maksaa. Mutta kun maksaa, niin näkee kisan livenä, kokonaan ja ilman mainoskatkoja.Jepe kirjoitti:Sopii mulle erittäin hyvin. En niistä ikinä rupeis maksamaan. Toisaalta se on niille huono, jotka ovat niistä maksaneet.bandha kirjoitti:Olen hyvin pettynyt maikkarin toimintaan. Lupasivat että fermulat siirtyy maksukanaville, mutta edelleen niitä tulee maksuttomalta puolelta.

-
Viesti Kirjoittaja marc »
Samoilla linjoilla olen, mutta eikös nuo lupamaksurahat mene YLE:lle? Maikkari porskuttaa niillä ohjelmia myöhästyttävillä mainoksilla...Mikael K. kirjoitti:Maikkari on muutenkin aivan ala-arvoinen kanava. Ohjelmat aina myöhässä. Tekniikka mättää. Kuvottava hissimusiikki soi minuuttikaupalla. Saisivat antaa jotakin tv-luvan vastineeksi.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kovalainen on jees jannu mutta en kyllä usko että podiumia hätyyttelee tällä kaudella. Jotenkin semmonen tuntu että standardimainen oppikirjakuski jolta hieman palo puuttuu. Tässä kohtaa minäkin tahdon olla väärässä.
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Tuolla http://www.yle.fi/faq/tv-maksu.shtml (2. kappale ylhäältä) on selitetty tarkkaan tämä YLE:n rahoitussysteemi.marc kirjoitti:mutta eikös nuo lupamaksurahat mene YLE:lle?
-Harri
-
-
Viesti Kirjoittaja TSaari »
Mutta vaikkei vormulat, vutikset, änärit sun muut juurikaan napostelekaan täällä päin niin kuitenkin positiivista että niitäkin näytetään ilmaisilla kanavilla. Siinä toivossa eletään että niitten näyttäminen olisi pois mäkihypystä, hiihdoista sun muista. Pienempi paha... 8)
Ja ihan jees jos Räkä tai Kovis menestyy. Saa sitten kesällä rallisunnuntaisin edes käydä rauhassa kaupassa.

-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Harrin linkki näyttikin tuon hyvin. Kauankohan mainostajat jaksavat maksaa huonojen ohjelmien välissä olevista mainoksista? Toisaalta, kyllä siellä on hyviäkin ohjelmia vaikka normaali laatu jää YLE:stä kauas taakse.marc kirjoitti:Samoilla linjoilla olen, mutta eikös nuo lupamaksurahat mene YLE:lle? Maikkari porskuttaa niillä ohjelmia myöhästyttävillä mainoksilla...Mikael K. kirjoitti:Maikkari on muutenkin aivan ala-arvoinen kanava. Ohjelmat aina myöhässä. Tekniikka mättää. Kuvottava hissimusiikki soi minuuttikaupalla. Saisivat antaa jotakin tv-luvan vastineeksi.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tämä on todella väärin. Tuulipukuluusereille riittää Urheiluruutu ihan hyvin. Ei niitten tarvi katsoa tupakkamainosautoja, polttavat muutenkin enemmän kuin met paremmat ihmiset. Maikkari, ajatelkaa kansanterveyttä, lopettakaa Formuloitten jälkilähetykset!bandha kirjoitti:Olen hyvin pettynyt maikkarin toimintaan. Lupasivat että fermulat siirtyy maksukanaville, mutta edelleen niitä tulee maksuttomalta puolelta.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Niinpä, se olisi aivan oikein.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tämä on todella väärin.Maikkari, ajatelkaa kansanterveyttä, lopettakaa Formuloitten jälkilähetykset!bandha kirjoitti:Olen hyvin pettynyt maikkarin toimintaan. Lupasivat että fermulat siirtyy maksukanaville, mutta edelleen niitä tulee maksuttomalta puolelta.

-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
-
Niin oli onnea, että kone kesti. Kimi oli itse 'suht tyytyväinen'KinZZa kirjoitti:Kimihän tais ajella "rajoitetulla" moottorilla, eli ihan ok-taistelun sai aikaiseksi. Parempi tuo kolmas sija, kuin mihin McLaren vuosina samanlaisissa tilanteissä totuttiin (keskeytykset).
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka