Mietin tässä tätä tänään taas takkuilevan työ-pc:ni kanssa taistellessa. Kun välillä on ihan pakko avata se... Tajusin, etten eläissäni ole vielä tavannut pc:tä, joka ei olisi onnistunut takkuileen, joko pelkästä minun läsnäolostani tai kuulopuheista. Puhumattakaan siitä, että on joutunut minun kanssani lähikosketuksiin.
Olen josksus vuonna miekka ja kirves aloittanut kottaraisenpöntöillä ja siinä sivussa pakostakin joutunut kuitenkin näppäileen erinäisen määrän pc:täkin. Enkä koskaan ole päässyt näiden toisten kanssa sinuiksi. Omput on aina skulanneet, vaikka joskus pientä häikkää sattuukin - mutta ei koskaan mitään suurta tai katastrofaalista. Ei mulla ole koskaan joutunut kone viikkotolkulla odotteleen, jota kuta nörttiä sitä rukkaan taas kuntoon, kuten tuntuu monelle pc:n käyttäjälle käyvän. Tosin tässäki taitaa olla se minun selektiivinen kuulo, että kuulen totta toki ne takkuilevat jutut, enkä niitä toimivia - niistähän ei kai ole sitten syytä edes puhua. Kai?
Mutta siis, millä perusteella omppu on pc:tä parempi ja käyttäjäystävällisempi?
Ai niin muuten, kuulin tänään jonkun pc-nörtin sanoneen omppuihmisistä, että kyseessä on ne, jotka ei mitään tietokoneista tiedä. Pitää varmaan paikkansa minun kohdallani, mutta hiukka kyllä mietin pienessä blondin päässäni, että miten niin muka...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)