![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Kirottua. Mulla kävi sama kaksi vuotta sitten, onneksi ei kovin pahasti niin vain yksi kuukausi meni takaisinperintään. Mites sulla?Aries kirjoitti:Omasta sokeudesta johtuen huomasin vasta nyt verolappusesta, että tulot menivät viime vuonna yli sallitun 9090€ notta heilahti. VOI #%§&@§¥!!!![]()
Viesti Kirjoittaja Aries »
Pienen pähkäilyn ja KELAan soittamisen jälkeen selvisi, että ei tarvitse maksaa kuin yksi kuukausi takaisinpäin ja siinäkin on periaatteessa vuosi maksuaikaaSälli kirjoitti:Kirottua. Mulla kävi sama kaksi vuotta sitten, onneksi ei kovin pahasti niin vain yksi kuukausi meni takaisinperintään. Mites sulla?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Korkolain mukainen viivästyskorko lienee tällä hetkellä jotain 11% luokkaa, mutta käsittääkseni tuo Kelan 15% ei ole juridisesti ajateltuna viivästyskorko, vaan joku sanktiomaksu mikä lie. Aika hyvä kasvuprosentti on myös pysäköintivirhemaksuilla : maksuaikaa viikko ja sen jälkeen summa tuplaantuu.Aries kirjoitti:Tuli muuten semmoinen pikkujuttu mieleen, että laskuissahan suurin sallittu viivästyskorko on tällä hetkellä luokkaa 9,5%, mutta KELAn perinnässä 15%. Meneekö tuossa kaikki nyt asetusten mukaan vai onko tuossa joku poikkeus tms? Viisaammat valistakoon
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Näin se menee.Jone-51K kirjoitti:Sattuipa iltistä lueskellessa Kylien vaatemainoskuvat tähtäimeen ja ompa jo mautonta tuo kuvien muokkaaminen..
http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/ ... p?id=10018
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
mulla herjaili tossa illalla samaa viestiäAnniel kirjoitti:M$ Messenger herjaa koko ajan yrittäessäni kirjautua sisään. Ei onnistu Adiumin kauttakaan. Väittää ettei tilini ole voimassa tai salasana on väärin. Tuntuu ottavan nokkiinsa kun laitan koneen nukkumaan sulkematta ohjelmia...
Nukkumaankin tarvis mennä mutta tässä sitä vaan kikkaillaan
Viesti Kirjoittaja tsip »
Sepä taitaa tehdä tuollaista kun sattuu palvelinpäässä olemaan jotain häverikkiä. Tai siinä välillä. Mikkisofta tiedottaa, osastoa...-Scorpio- kirjoitti:mulla herjaili tossa illalla samaa viestiäAnniel kirjoitti:M$ Messenger herjaa koko ajan yrittäessäni kirjautua sisään. Ei onnistu Adiumin kauttakaan. Väittää ettei tilini ole voimassa tai salasana on väärin. Tuntuu ottavan nokkiinsa kun laitan koneen nukkumaan sulkematta ohjelmia...
Nukkumaankin tarvis mennä mutta tässä sitä vaan kikkaillaanmutta pidin pääni ja pääsin sisälle
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sellaista se on tämä kevät, kauheasti pitää ehtiä tekemään mutta energiavarastot ovat vielä talvivarastossa. Kyllä se tarmo sieltä jostain taas tulee, älä huoli. Pidä vain itsestäsi huolta ja koita olla rasittamatta sitä puolisoa ihan kamalasti vaikka senpä takia sellainen on olemassa (myötä- ja vastamäissä)tsip kirjoitti:M a s e n t a a. Mistä purkista saisi virkeyttä, iloa ja työskentelyintoa sekä uskoa itseensä että tekemisiinsä? Sitä vaan vetää herneitä nenäänsä ilman mitään syytä, ottaa nokkiinsa kaikista sanomisista ja on kertakaikkiaan hankala henkilö. Ei tee mitään eikä jaksa mitään. On vain ja yrittää selvitä päivästä toiseen ja miettii miksi näin tekee. Eikö olisi helpompaa vain luovuttaa ja tehdä jotain peruuttamatonta, sillä eihän minua kukaan kaipaa. Paitsi aviopuoliso, joka joutuu tahtomattaankin toimimaan tukikeppinä. Olisinko tässä vielä ilman häntä...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Itsellä mennyt myös kyseiseen firmaan pariin otteeseen päre.Jone-51K kirjoitti:Mulla tappelu Saunalahden kanssa jatkuu mutta taitaa hyvä tulla lopulta ja saan 2mb liittymän puhelimeeni 1kk päästä. Hermo vaan menee tiukalle noiden kanssa vääntäessä. En kovin korkeasti kyllä kyllä arvosta heidän ammattitaitojaan noissa asioissa.
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Hanki Elisan laajakaista.amanita kirjoitti:Symppis runoelma!
Vuodatusosastoon.
Kun on helmikuun lopussa tilannut Soneralta laajakaistan 13.4. valmistuvaan asuntoon samaksi päiväksi, niin minkä .....leen takia se ei ole toiminnassa vielä tänäänkään???![]()
Juu, olen soittanut puolen tunnin jonotuksen kera sinne edellisellä viikolla ja vastattiin, että juu, hyvältä näyttää.
...kat!![]()
Onneksi on kännymodeemi!
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Sisko odotti tuossa juuri miehensä kanssa laajakaistan asennusta muistaakseni marraskuun alusta helmikuulle. Että sitä on liikenteessäViizei kirjoitti:Hanki Elisan laajakaista.amanita kirjoitti:Symppis runoelma!
Vuodatusosastoon.
Kun on helmikuun lopussa tilannut Soneralta laajakaistan 13.4. valmistuvaan asuntoon samaksi päiväksi, niin minkä .....leen takia se ei ole toiminnassa vielä tänäänkään???![]()
Juu, olen soittanut puolen tunnin jonotuksen kera sinne edellisellä viikolla ja vastattiin, että juu, hyvältä näyttää.
...kat!![]()
Onneksi on kännymodeemi!
Puhelimessa se onkin. Edellisessä asunnossa oli Soneran kaista ja koska Soneran asetukset olivat jo Zyxelissä valmiina, ajattelin päästä helpolla....Viizei kirjoitti:Hanki Elisan laajakaista.amanita kirjoitti:Vuodatusosastoon.
Onneksi on kännymodeemi!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eikös sulla käynyt vahinko liukkailla? Eihän semmosen jälkeen passaa rasittaa tanssijalkaaRiina kirjoitti:Polvi on taas tuskaisan kipeäsen siitä saa kun käy "hieman" juhlimassa 8)
Nyt on pakko osoittaa oma tietämättömyytensä ja "pyytää" Soneralta anteeksi!!TheKraken kirjoitti:Sisko odotti tuossa juuri miehensä kanssa laajakaistan asennusta muistaakseni marraskuun alusta helmikuulle. Että sitä on liikenteessäViizei kirjoitti:Hanki Elisan laajakaista.amanita kirjoitti:
...kat!![]()
Onneksi on kännymodeemi!
Mutta uuden asunnon kyseessä ollessa on kyllä harvinaisen pitkä aika.