Setuppini, johon on tullut uusi jäsen. Nimittäin Playstation 3.
(Kännykkäkameralla otettu huonoilla asetuksilla, joten kuvanlaatu on erittttäin huono. )
Ugabuga kirjoitti:Setuppini, johon on tullut uusi jäsen. Nimittäin Playstation 3.
(Kännykkäkameralla otettu huonoilla asetuksilla, joten kuvanlaatu on erittttäin huono. )
[OT]
Pelaatko ainoastaan monitorin kautta? Itse ostin boxiin vga-piuhan, jotta voisi sitten ihastella HD:tä, mutta ei sitä jaksa istua pöydän vieressä pelatessa. Pakko yrittää löytää rahaa tykkiä varten.
[/OT]
Tälläinen pieni ideapaja kököttää tuossa. Tuo vedetään käyntiin kun idistä pukkaa.. Kuvan G5 ei kuulu tähän settiin normaalisti vaan on siinä kylässä tiedostosiirtoa varten "isolta pajalta"
amanitan uusi luukku maksoi ainakin 2giljardia34biljoonaa tuosta näköalasta päätellen. Passaapi lipittää sihijuomaa ja suhata netisssä.
Jone-51K kirjoitti:
amanitan uusi luukku maksoi ainakin 2giljardia34biljoonaa tuosta näköalasta päätellen. Passaapi lipittää sihijuomaa ja suhata netisssä.
Hih, onneksi ei ihan nuin kauhiasti! Passaaminen mainitsemiisi toimiin todella passaa!
Kun sulla on tommonen ideapaja, ideoihan semmonen sihijuoman nautintalaulu!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Ugabuga kirjoitti:Setuppini, johon on tullut uusi jäsen. Nimittäin Playstation 3.
[OT]
Pelaatko ainoastaan monitorin kautta? Itse ostin boxiin vga-piuhan, jotta voisi sitten ihastella HD:tä, mutta ei sitä jaksa istua pöydän vieressä pelatessa. Pakko yrittää löytää rahaa tykkiä varten.
[/OT]
Pelaan välillä olohuoneessa olevalla tv:llä, mutta pääosin monitorilla, koska mulla on korituoli, jossa on mukava istua
Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Mikäs toi sun bassos on Jone?
ESP - Ltd?
Sepä se. Hyvä perus pensseli sutimiseen. Ei ole varsinainen päälaji mutta hyvä sitä on tuotakin osata jyryyttää. Oma musa seilaa niin syvissä vireissä ja siksi 5-kielinen on paikallaan. Mieluusti nappaan kouraan vanhan modatun Jacksonin josta on turhuudet karsittu pois kieliä ja lapaa myöten. On jopa lämpömittari ettei vaan meno äityisi liian kuumaksi!
edit: Juu tarkennusta niin se basso ESP Ltd B155. Oisko ollu uutena 400 peli. Ihan kelpo päristin mutta kaukana "oikein hyvästä"
Viimeksi muokannut Jone, 18.4.2007 klo 18.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.