Toivoisin siskoni Macistä kipinää, omelle Mac hankinnalleni! Teki muten tosi tiukkaa vakuuttaa sisko siitä, kuinka paljon "ihanampi" ja siistimpi Mac on tietokoneena kuin iänikuinen PC

Jos kerran on kokenut Macin, siitä ei ole paluuta

Viesti Kirjoittaja Simok1 »
Viesti Kirjoittaja mluttinen »
Loistavaa!Simok1 kirjoitti:Minä PC-mies sain siskoni peruuttamaan PC-kannettavan tilauksen ja hankkimaan Mac book kannettavanEikö tässä ole kuukauden Mac-työ
heheeh!
Toivoisin siskoni Macistä kipinää, omelle Mac hankinnalleni! Teki muten tosi tiukkaa vakuuttaa sisko siitä, kuinka paljon "ihanampi" ja siistimpi Mac on tietokoneena kuin iänikuinen PCheheh!
Jos kerran on kokenut Macin, siitä ei ole paluutaTämä "tauti" vaivaa vieläkin itseäni
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Näin on! Applehan lanseerasi sateenkarilogonsa ennen sitä toista vähemmistöä. Eikä väritkään ole ihan samassa järjestyksessä näissä kahdessa tunnuksessa.amanita kirjoitti:Täällä ymmärretään sateenkaari vain yhdellä ja sillä Mac-oikealla tavalla, kannatan kunniamerkin nykyistä kokoonpanoa!
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No tohon voi vaan sanoa, että saa niitä ladojakin puolet halvemmalla kuin mersuja, mutta jos olisi varaa valita, niin kumman ottaisit?Simok1 kirjoitti:Ja ihmeen sopivasti juuri toisen siskoni mies kerkesi jo mainitsemaan, että hän sais samanlaisen (PC) kannettavan 450€:lla, että näinSe on niin vaikee selittää jos ei toisella ole mitään hajuakaan minkälainen Mac on.
Erona se että jokainen tuntee mersun, muttei Macciä, luulevat sitä tava pc:ksiTheKraken kirjoitti:No tohon voi vaan sanoa, että saa niitä ladojakin puolet halvemmalla kuin mersuja, mutta jos olisi varaa valita, niin kumman ottaisit?Simok1 kirjoitti:Ja ihmeen sopivasti juuri toisen siskoni mies kerkesi jo mainitsemaan, että hän sais samanlaisen (PC) kannettavan 450€:lla, että näinSe on niin vaikee selittää jos ei toisella ole mitään hajuakaan minkälainen Mac on.
Viesti Kirjoittaja wanders »
Hyvä serkku! Onko serkullä mäkki?Simok1 kirjoitti: Siinä serkkuni poseeraa viime viikon F1-kisoissa![]()
http://www.knubits.com/Malesian_F1_GP_6 ... 07_152.jpg
Miten puska määritellään? Itse asun Lahdessa, mutta macci meni Kiuruvedellewanders kirjoitti:Tuo on jo aika huima väite!!!Simok1 kirjoitti: En muuten tunne ketään (paitsi itseni ja nyt siskoni lisäksi) jotka ovat edes nähteet macciä?![]()
(Asutko jossain puskassa...)
Viesti Kirjoittaja wanders »
Tosi hieno pointti, jota en ole kenenkään muun huomannut tunnustavan!Simok1 kirjoitti: ... työskentelen vielä IT-alalla ja pomokin ihastelee ratkaisujani käyttöliittymän suhteen, jotka ovat suoria kopioita OS X:stä ...
Viesti Kirjoittaja -Ransu- »
Samanlainen tunne on välillä täällä Tampereella. Jossain herwoodissa kerran näin yhden teekkarin jolla oli macbookki mutta taisi hävitä sieltä omaan häpeään ja yksinäisyyteen. Yhdelle kaverille sain lobattua ostaa iMacci aikoinaan mutta ei se juuri puhu minulle nykyään.wanders kirjoitti:Tuo on jo aika huima väite!!!Simok1 kirjoitti: En muuten tunne ketään (paitsi itseni ja nyt siskoni lisäksi) jotka ovat edes nähteet macciä?![]()
(Asutko jossain puskassa...)
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Taitaa olla että windowspuolella käyttistä ei lasketa kuluiksi, kun se kuitenkin waretetaanMonte-Cristo kirjoitti:Vastaava Windows-PC 450 €:lla? En usko pätkääkään. Saman kokoinen (pienuus näet maksaa)? Sisäänrakennettu kamera? Bluetooth? Käyttis (Vista itsessään vie hinnasta jo vähintään 100 €)? Core2Duo-prossu?
Nyt faktoja pöytään siskon mieheltä, kiitos.
Viesti Kirjoittaja tianyl »
Järjestään kaikki jotka olen "käännyttänyt" ovat olleet tyytyväisiä. Eli toistaiseksi olen suosinut puhdasta hehkutusta. Yksi tuttu kuunteli mua hetken ja sitten paineltiin paikalliseen Apple kauppaan ja se osti 4500 euron Mac Pronmzh kirjoitti:itse välttelen tuollaista paasaamista. Sanon ehkä ihmisille, että toimii paremmin peruskäytössä mutta en ala suitsuttamaan. Syynä on se, että jos henkilö ei olekaan 100% tyytyväinen(mikä on hyvin todennäköistä) tulen itse saamaan syyt.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”