Viesti Kirjoittaja Viizei »
Mulla oli joskus kauan kauan sitten tuollainen Vaio.Sheling kirjoitti:en tiedä miten tää liittyy tohon mut tää... tää ownaa kaiken![]()
Viesti Kirjoittaja Rapak »
Viizei kirjoitti:Mulla oli joskus kauan kauan sitten tuollainen Vaio.Sheling kirjoitti:en tiedä miten tää liittyy tohon mut tää... tää ownaa kaiken![]()
Se on aivan liian pieni, kunnon matkamallia. On tälläkin hetkellä jossain.
Eipä ole enää tullut käytettyä pääkoneena. Voisi asentaa siihen Vaioon Linuxin.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Enpä taida myydä, koska olisit valmis maksamaan luultavasti vain pari sataa. Tämä mennyt OT väärään osioon.Rapak kirjoitti:Veikkaisin että käyttäisin sitä tietokoneenaViizei kirjoitti:Rapak kirjoitti:Myy mulle.. mä keksin sille kylllä käyttöäEn kuitenkaan saa siitä tarpeeksi euroja. Mihin käyttäisit sitä?
Paljo sä haluat siitä? jaakkosalo@gmail.com ja pistä hintaa ja muuta speksiä siitä laitteesta
Viesti Kirjoittaja Rapak »
Ihan miten vaan..Viizei kirjoitti:Enpä taida myydä, koska olisit valmis maksamaan luultavasti vain pari sataa. Tämä mennyt OT väärään osioon.Rapak kirjoitti:Veikkaisin että käyttäisin sitä tietokoneenaViizei kirjoitti:Rapak kirjoitti:Myy mulle.. mä keksin sille kylllä käyttöäEn kuitenkaan saa siitä tarpeeksi euroja. Mihin käyttäisit sitä?
Paljo sä haluat siitä? jaakkosalo@gmail.com ja pistä hintaa ja muuta speksiä siitä laitteesta