M: Adoben ja MS:n softaa
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
19 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: Adoben ja MS:n softaa
Viesti Kirjoittaja route66 »
Kasa vanhaa softaa kaipaa uutta kotia. Pc-kaverilleni on kertynyt seuraavat Mac-ohjelmistot. Osa näistä käynee päivityksen pohjaksi, ainakin niissä on lisenssinumerot mukana.
Adobe Pagemaker 6.5 (upgrade 6.5.2)
Adobe Photoshop 4.0 ja 5.0 upgrade
Microsoft Office Standard (disketeillä)
Microsoft Office 98 ugrade
Microsoft Office 2001 upgrade
Keskustelu ja tarjoukset miel. tähän ketjuun.
Adobe Pagemaker 6.5 (upgrade 6.5.2)
Adobe Photoshop 4.0 ja 5.0 upgrade
Microsoft Office Standard (disketeillä)
Microsoft Office 98 ugrade
Microsoft Office 2001 upgrade
Keskustelu ja tarjoukset miel. tähän ketjuun.
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Aikaisemmin (CS2-versioihin saakka) mikä tahansa versio kävi päivityksen pohjaksi (olen itsekin yhden 3-version Photarista päivittänyt CS-versioksi.)route66 kirjoitti:Yritin ymmärtää Adoben sivujen tekstiä, mutta en kyllä suoraan tiedä. Jospa saisin huomenna sieltä jonkun järkevän kiinni puhelimella.
Onko jollain hompun Adobe/MS-päivittäjällä kokemusta?
Nyt Adoben sivuilta löytyi seuraava:
Upgrade Eligibility
The installation process for an upgrade requires that you enter the serial number from a qualifying product, on the same platform and for the same language version, as the upgrade product being installed.
Qualifying products go back 3 previous versions.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jos jostain löytyisi 6-, CS- tai CS2-päivitys tuohon vielä päälle, niin silloin tuo [v.4 & v5 upg]-paketti on vieläkin päivitettävissä – viitosversio yksinään näyttäisi jäävän "rajan taakse"
Hmm... mulla on 6-versio päivitettynä CS2:ksi – pitäisköhän mun ostaa tuo pois ja kikkailla hieman... sitomalla se CS2 tuohon, ostaen sitten CS3-päivitys sille 6-versiolle
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sen sijaan Pagemaker näyttäisi olevan vielä päivitettävissä InDesign CS3-versioon

-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Siis kolme versiota Photoshopissa tarkoittais seiskaa? Ainakin CS3-päivityksessä seiska on viimeisin versio.Lakiopaalu kirjoitti: The installation process for an upgrade requires that you enter the serial number from a qualifying product, on the same platform and for the same language version, as the upgrade product being installed.
Qualifying products go back 3 previous versions.
Jos jostain löytyisi 6-, CS- tai CS2-päivitys tuohon vielä päälle, niin silloin tuo [v.4 & v5 upg]-paketti on vieläkin päivitettävissä – viitosversio yksinään näyttäisi jäävän "rajan taakse"
Hmm... mulla on 6-versio päivitettynä CS2:ksi – pitäisköhän mun ostaa tuo pois ja kikkailla hieman... sitomalla se CS2 tuohon, ostaen sitten CS3-päivitys sille 6-versiolle![]()
![]()
Sen sijaan Pagemaker näyttäisi olevan vielä päivitettävissä InDesign CS3-versioon
Lorem ipsum
-
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Äh joo, kuutonen on jo liian vanhaSparta kirjoitti:Siis kolme versiota Photoshopissa tarkoittais seiskaa? Ainakin CS3-päivityksessä seiska on viimeisin versio.Lakiopaalu kirjoitti: ---
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
(GL:stä mulla 6-versio, joka pitäis ilmeisesti hätäseen päivittää – ainakin Macromedian Dreamweaver aiheutti mulle puistatusta, saas nähdä miltä se "Adobesoinnin" jälkeen vaikuttaa
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Tuo on kyllä harmillista että vanhemmista versioista ei voi päivittää, esim Design Collection (jossa mm. illu 10 ja photoshop 7) ei voi päivittää suoraan CS3:ksi enää. Pitää päivittää sitten paketin yhdestä softasta. Hinta vaan on vähän eri..
Mutta palatakseni tuohon mun tarjoukseen, Route66, tuleekos kaupat?
Mutta palatakseni tuohon mun tarjoukseen, Route66, tuleekos kaupat?
Lorem ipsum
-
Selvitin Adoben softan tilanteen ja kuten yllä jo mainittiin, näillä versioilla
- Photoshop päivitettävissä CS2:een asti
- Pagemaker päivitettävissä myös Indesign CS3:een
Versiot ovat siis Mac / English
Pagemakeristä tarjottu 20e
Harkitaan niitä kauppoja vielä tovi, esim huomiseen. Saattaahan nämä kiinnostaa muitakin, nyt kun on selvillä mitä näillä voi tehdä
- Photoshop päivitettävissä CS2:een asti
- Pagemaker päivitettävissä myös Indesign CS3:een
Versiot ovat siis Mac / English
Pagemakeristä tarjottu 20e
Harkitaan niitä kauppoja vielä tovi, esim huomiseen. Saattaahan nämä kiinnostaa muitakin, nyt kun on selvillä mitä näillä voi tehdä

-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Niin siis kyllä se 5.0 -> CS2 päivitys tietenkin maksaa, että ei ne heti siitä itsekseen uusimmiksi muutuugaa kirjoitti:Voin ostaa, jos noista todellakin saa pelkällä asennuksella pelittävän ohjelman:
tarjous:
Adobe Photoshop 4.0 ja 5.0 -> 20e
Microsoft Office 2001 -> 15e

-
Pagemaker-kauppaa ei synny. Kun ID-päivityksen hinta on n. 200 ja uuden hinta n. 700, haluaa myyjä selvästi tarjottua enemmän.
Ja nuo muut - en osaa sanoa voiko jostain imuttaa softan ja nakata tästä sarjiksen, ehkä se on mahdollista. Lisenssisopimukseen kuitenkin kuuluu, että nämä voi asentaa tällaisenaan ja uudempaan päivittäessä pitää ostaa päivityspaketti.
Ja nuo muut - en osaa sanoa voiko jostain imuttaa softan ja nakata tästä sarjiksen, ehkä se on mahdollista. Lisenssisopimukseen kuitenkin kuuluu, että nämä voi asentaa tällaisenaan ja uudempaan päivittäessä pitää ostaa päivityspaketti.
-
-
Viesti Kirjoittaja ugaa »
Tämä jossittelu siksi, koska haluan todellakin tällaisen vanhan ohjelman kun alustana on viime vuosituhannen iMac -aparaatti. Kaksi ohjelmaa olen ostanut, josta toista ei voinut rekisteröidä ja toinen oli DVD -levyltä mahdoton asentaa. Tuo upgrade versio on minulle hämärä ilmaisu ohjelmasta - tarkoittaako sitä, että se on päivitettävissä uudempaan versioon. Jos et myy niin onko jollakin toisella toimivaa officepakettia ja photosoppia myytävänä. Luulisin niitä olevan suomessakin pilvin pimen pölyyntymässä.Niin siis kyllä se 5.0 -> CS2 päivitys tietenkin maksaa, että ei ne heti siitä itsekseen uusimmiksi muutu
Viimeksi muokannut ugaa, 20.4.2007 klo 13.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
-
19 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka