Olen myös newbie. Kone ollut kolme päivää. On näyttävä ja OSX käynnistyy uskomattoman nopeasti, ainoastaan netin kanssa ongelmia. Minua myös hirvittää tämä muutos: kun on 10 vuotta käyttänyt wintoosaa on siirtyminen pakostakin hieman hankalaa.
Olen pari päivää ollut Macin onnellinen omistaja. Tällä hetkellä ainut ongelma on
päästä Ylen elävien arkistojen videokuvien katsojaksi.
Nimittäin QuickTime Playerissa ei ole katseluun oikeuttavaa plukinia, jos kirjoitin oikein.
Suosittelivat niitä playereitä, en oikein innostunut. Sekä flip4mac ohjelmaa.
Mitä mieltä olette arvoisat Hopeisen Omenan asiantuntijat. Antakaa hyviä ehdotuksia
amatöörille.
eno kirjoitti:Olen pari päivää ollut Macin onnellinen omistaja. Tällä hetkellä ainut ongelma on
Nimittäin QuickTime Playerissa ei ole katseluun oikeuttavaa plukinia, jos kirjoitin oikein.
Mitä mieltä olette arvoisat Hopeisen Omenan asiantuntijat. Antakaa hyviä ehdotuksia
amatöörille.
Elävä arkisto on luotu vain windows-käyttäjiä varten. Sinällään yllättävää, koska palvelun tarjoajana on julkinen laitos.
eno kirjoitti:Olen pari päivää ollut Macin onnellinen omistaja. Tällä hetkellä ainut ongelma on
amatöörille.
Sun on asennettava Flip4Mac QuickTime components, ettet putoa veneestä. Muita kelvollisia ehdotuksia ei ole edes olemassa!
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Repe Ruutikallo kirjoitti:Toimiihan se Macissa, jopa ikivanhassa G3-tornissa jossa Pantteri-käyttis.
Elä pilkkaa, G3 ei ole ikivanha. Motorolallevien 68x00-prossuille pohjautuvat muinais-Macit ovat ikivanhoja, G3 vasta parhaassa iässään, runsaasti työ- ja eläkevuosia edessään.
Flip4Mac on kyllä hyvä tuohon YLEn suon ylittämiseen.
Repe Ruutikallo kirjoitti:Toimiihan se Macissa, jopa ikivanhassa G3-tornissa jossa Pantteri-käyttis.
Elä pilkkaa, G3 ei ole ikivanha. Motorolallevien 68x00-prossuille pohjautuvat muinais-Macit ovat ikivanhoja, G3 vasta parhaassa iässään, runsaasti työ- ja eläkevuosia edessään.
No onhan se minuunkin verrattuna ihan kakara se G3. Saas nähä kummalla on vuosia edessään enempi. En veikkaa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012