Mutta asiaan. Kyllähän noita melko lailla joka toinen kello/kultaliike myy. Itse ostin kyseisen tiu'un myyrmannista, mutta esim. Helsingin keskustassa Tissotteja myydään varsin monessa putiikissa. Notta ei muuta kun ettimään.
Ps. eikä sitten osteta samanlaista. Etsi oma tyylisi
Tausta:
Tämän puljun designer on Chales Spencer Anderson, joka 90-luvulla gurutti jokaisessa graafisen suunnittelun us-annuaalissa. CSA-tyyliä kopioitiin laajalti. Fossil oli yksi perässähiihtäjä. CSA haastoi puljun oikeuteen, mutta asia ratkaistiin siten että Fossil pestasikin CSA:n suunnittelemaan mm. näitä kellotauluja.
r.wagner kirjoitti:Moi, onko palstalaisilla kokemuksia miesten kelloista 100-200e. Mikä olisi kellojen macci. Eli hyvän näköinen ja erittäin ajassa pysyvä ja toiminta varma.
T: taas rannekello käteen 10v jälkeen. Kännykkäään kyllästynyt.
Moi,
pitää nyt paltalaisille kertoa, että ostin linkissä olevan kellon.
Ihan hieno aikarauta. Tulleineen ja postikuluineen maksoi 130e. En suosittele kyseistä nettikauppaa mulle, koska paketoinit oli huono, jonka johdota yksi kellon viisareista oli irronnut kuljetuksessa. Nooh. Hienoa, että takuu toimii. Perkkolla ne hoiti asian kuntoon.
r.wagner kirjoitti:En suosittele kyseistä nettikauppaa mulle, koska paketoinit oli huono, jonka johdota yksi kellon viisareista oli irronnut kuljetuksessa.
Hassua, että kellon nimi on "Seiko Military 100m Chronograph Watch" ja siitä irtoaa viisasrit postin käsittelyssä. Melkoiset vaatimukset armeijalla
Tällä hetkellä ranteessa on viime syksynä ostettu Rolex Oyster Perpetual Datejust (16233) kulta/teräs. Kovasti olen ollut tyytyväinen ja käy tasaisesti aikaa.
Itsellä Casio G-Shock: teräskuorinen, kestävä, lataa omaa patteriaan valon voimalla, tarkentaa ajan radioteitse päivittäin, toimintoja melkein yli oman tarpeen, vesitiivis 200 m. Tinkimällä 210 €. Miinuspuolena vähän tanakahko koko.
Suosittelen Limesiä! Hienoja ja tyylikkäitä kelloja, ei mitään valittamista. Itselläni on tuo Vintage 1924 mustalla nahkarannekkeella ja mustalla kellotaululla. Seuraavaksi kiikarissa olisi tuo Limesin Maxime teräksisellä rannekkeella ja mustalla taululla -> http://www.limes-uhren.de/de/maxime_de.php4
Automaattisia kaikki tietenkin, ei mitään pattereita.
Luminox on oma valinta, ei vaan näytä enää tuota itellä olevaa mallia listoilta löytyvän.
Kätevää kun viisarit loistaa pimeässä (sata kertaa kirkkaammin kuin perinteiset itsevalaisevat) ilman mitään ylimääräisiä napin paineluita - valmistaja lupaakin valaisulle 10 vuoden takuun. 8)
tosikko kirjoitti:Kätevää kun viisarit loistaa pimeässä (sata kertaa kirkkaammin kuin perinteiset itsevalaisevat) ilman mitään ylimääräisiä napin paineluita - valmistaja lupaakin valaisulle 10 vuoden takuun. 8)
Tritiumia taitaapi olla sisällä? Henk. koht. mielestä tuossa mallissa on liian suuri nuppi
tosikko kirjoitti:Kätevää kun viisarit loistaa pimeässä (sata kertaa kirkkaammin kuin perinteiset itsevalaisevat) ilman mitään ylimääräisiä napin paineluita - valmistaja lupaakin valaisulle 10 vuoden takuun. 8)