-menee ottamaan varmuuskopioita....
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Tuo vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta levyvaihtoehdolta. Rutina on hieman hiljentynyt, mutta kyllä se kuuluu edelleen. Sanokaa vainoharhaiseksi, mutta varmuuden vuoksi taidan vaihtaa tuon levyn, ihan vaan "just in case"Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Itse HARKITSIN joskus tollasen vaihtamista miniin...
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=0249
Toimivuudesta yms. EI OLE kokemusta... Siis toimii mutta onko sitten paras vaihtoehto? En selvittänyt tarkemmin.
Hyvät ohjeet vaihtamiseen:
http://eshop.macsales.com/tech_center/i ... /high.html
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Varmasti ihan hyvä... Kokoa vaan et saa kyllä lisää mutta nopeutta. Valinta kahden kriteerin välillä.maukku92 kirjoitti:http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3791
Olisiko tuossa ideaa? Paljoa tuon kalliimpi ei levy saisi olla. Mutta tottahan tuo on, että nopeampi levy vaikuttaa koko koneen toimintaan.
Speak of theWespa kirjoitti:Mullakin ruksutti iBookin levy kummallisen kuuloisesti, mutta käynnistys asennuslevyltä ja levyn korjaus auttoi.
Sit kuhan tää alkuperänen oikeesti ei enää toimi, on sen verran budjetti tiukalla nyt.Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Millon Wespa vaihetaan bookkiin 7200rpm:nen?
Viesti Kirjoittaja esc »
Viesti Kirjoittaja r.wagner »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Nopean vilkaisun perusteella levyn pitäisi käydä vallan hyvin. Joku voi varmaan tämän vielä varmistaa.r.wagner kirjoitti:Hinta on 112 euroa verkkokaupassa, joten sekin on tosi kohtuulinen. No... Sitten kun kovalevy on vaihdettu, niin onko os x asennuksessa jotain salakuoppia, joita täytyisi välttää. Windowseja olen asennellut, mutta en Apple käyttistä. Meneekö homma parhaimmillaan niin, että vaihdan kovalevyn ja asennan käyttiksen ja homma on siinä. Siitä ei ole minulla varmuutta, että hyväksyykö mini ton 7200 rpm levyn, mutta luulisi hyväksyvän. Semmoista täältä.
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Viesti Kirjoittaja r.wagner »
Moi, joo olen samaa mieltä noista compaqin pc-torneista. Ne on oikein tehty sillei, ettei vaan kukaan saisi päivitettyä niitä. Ide kaapelit just tarpeeksi lyhyitä, eikä ylimääräisiä paikkoja.matti503 kirjoitti:Samanlainen vaihdettu Miniin. Todella helppo toimenpide.
Tai, no, kyllähän Mac Pro:hon mieluummin vaihtaa, mutta olen törmännyt paljon hankalampiin PC-tornehin (olleet kaikki Compaqin).
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Ei se paikkojen vähyys, vaan tarve käydä tikkauttamassa kätensä muistikamman vaihdon jälkeen.r.wagner kirjoitti:Moi, joo olen samaa mieltä noista compaqin pc-torneista. Ne on oikein tehty sillei, ettei vaan kukaan saisi päivitettyä niitä. Ide kaapelit just tarpeeksi lyhyitä, eikä ylimääräisiä paikkoja.matti503 kirjoitti:Samanlainen vaihdettu Miniin. Todella helppo toimenpide.
Tai, no, kyllähän Mac Pro:hon mieluummin vaihtaa, mutta olen törmännyt paljon hankalampiin PC-tornehin (olleet kaikki Compaqin).