Tuleva MacBookin omistaja?
-
Tuleva MacBookin omistaja?
Viesti Kirjoittaja angelboy »

-
Viesti Kirjoittaja jacce »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sheling »
Itse asiaan MacBook on todella loistava, itselläni muuteman kk käytönjälkeen en enää vaihtaisi PC-puolelle. Vikoja itselläni ei ainakaan vielä ole ilmennyt (MacBookin osalta). Joten kyllä niitä ehjiäkin MacBookkeja on olemassa. Kannattaa myös muistaa, että useinmiten ongelmat ja viat kyllä leviävät kaikkien kuuluville, mutta toinen asia onkin kerrotaanko täydellisesti/hyvin toimivasta laitteesta/ palvelusta eteenpäin.
itselläni on tapana tehdä molempia kehua, sekä kertoa ne huonot puolet.
jos jotain huonoa tarvitsee MacBookista kertoa on se ehkä, harvinaisen nirso DVD-r / DVD-rw / cd / cd-r/ cd-rw asema, sekä myös vaativammassa käytössä äänekkääksi käyvä tuuletin.
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
P.S. Tervetuloa foorumille!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Sama luulo täällä. Eikä niissä Core Duoissakaan niin kauheesti vikoja ollut, useimmissa ei koskaan mitään.Wespa kirjoitti:Jotenkin minulla on semmoinen näppituntuma, että Core 2 Duo -MacBookit ovat olleet jo huomattavasti vähävikaisempia kuin ensimmäinen sukupolvi. Joku korjatkoon luuloni, jos omaa parempaa tietoa.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja kossi »
Niin ja tämä foorumi on mainio: tietoa ja neuvoja asiallisesti, kannustaen
-
Viesti Kirjoittaja Lebako »

Hemmetin hieno vehje tämä Macbook, suosittelen. Ainoa huono puoli koko hommassa on potentiaalisen varustelukierteen alkaminen, kun pitää vaihtaa rumanvärinen hiiri hienompaan, työpöytä ja -tuoli soveltumaan paremmin tyylikkään tietokoneen seuraksi + muuta vastaavaa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.twitter.com/lebako
-
Viesti Kirjoittaja Kumiko »
Aluksi minuakin pelotti vähän, kun toisinaan minä ja tietokoneet ei olla paras mahdollinen yhdistelmä (mutta joskus vain).
Kyselin opeltani tänään että onko se vaikea asentaa ja hän vakuutteli että se on TOSi helppoa ja olenkin jo netistä lukenut MacBookin käyttöohjeetkin ja sai sellaisen vaikutelman että helppoa on. Olen täällä jo kysellyt yhtä ja toista asiaa ja olen vastauksia saanutkin

- iPad mini 32 GB Wi-Fi Black
- MacBook Pro Retina 15" 2,2 GHz Intel Core i7 / 16 GB / SSD 250 GB
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Missäs noin fiksuja opeja on? Porvoon Naisopistossa?Kumiko kirjoitti:Kyselin opeltani tänään että onko se vaikea asentaa ja hän vakuutteli että se on TOSi helppoa ja olenkin jo netistä lukenut MacBookin käyttöohjeetkin ja sai sellaisen vaikutelman että helppoa on.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Viesti Kirjoittaja Kumiko »
xD Ei nyt ihan...Repe Ruutikallo kirjoitti:Missäs noin fiksuja opeja on? Porvoon Naisopistossa?Kumiko kirjoitti:Kyselin opeltani tänään että onko se vaikea asentaa ja hän vakuutteli että se on TOSi helppoa ja olenkin jo netistä lukenut MacBookin käyttöohjeetkin ja sai sellaisen vaikutelman että helppoa on.
Porvoon ammattiopistossa Graaffisella puolella... The best school I ever had

Meil on siellä suurin osa koneista Mäkkejä, eMac ja iMac luokat.
- iPad mini 32 GB Wi-Fi Black
- MacBook Pro Retina 15" 2,2 GHz Intel Core i7 / 16 GB / SSD 250 GB
-
-
Viesti Kirjoittaja Ossi »
Asentaa? Mitä asentaa? Eikös niissä ole jo valmiiksi asennettu käyttis, jos sitä tarkoitetaan?Kumiko kirjoitti:Mie saan MacBookini tänä lauantaina ja olen ihan innoissani 8)
Aluksi minuakin pelotti vähän, kun toisinaan minä ja tietokoneet ei olla paras mahdollinen yhdistelmä (mutta joskus vain).
Kyselin opeltani tänään että onko se vaikea asentaa ja hän vakuutteli että se on TOSi helppoa ja olenkin jo netistä lukenut MacBookin käyttöohjeetkin ja sai sellaisen vaikutelman että helppoa on. Olen täällä jo kysellyt yhtä ja toista asiaa ja olen vastauksia saanutkinEnää ei huoleta koneen hankinta, päin vastoin.
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Sen takia se onkin TOSi helppoa..Ossi kirjoitti:Asentaa? Mitä asentaa? Eikös niissä ole jo valmiiksi asennettu käyttis, jos sitä tarkoitetaan?

MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
oisin mäkin Pron tietty halunnut mut kunseonniinkallis....merc kirjoitti:Sama juttu mutta sylissä jyllää MacBook Pro 8)since86 kirjoitti:Justiinsa tässä virittelen tuliterää INTEL MacBookia (mun eka Intelli, mut varmaan jotain (ylikin)kymmenes Mac kaikenkaikkiaan, user since86 ;-)) 8)
Joka kerta, kun sä saat uuden koneen, se on ihan ygöstä
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja flimtrick »
Mulla itse asiassa toi Firefox on kaatuillut useampaan otteeseen. Mistäköhän toi vois johtua?? Selain on päivitetty kyllä uusimpaan jne mutta aina välillä kaatuu vaan yhtäkkiä.Lebako kirjoitti:Olen pari viikkoa vanhan Macbookin omistaja, kyseessä ensivisiitti Apple-maailmaan (lukuunottamatta ipodeja). Ei mitään valittamista, ei vikoja, ei mitään. Ainoastaan Mozilla Firefox kaatui kerran muutama päivä sitten
Mulla on kans Macbook ollut kohta pari kuukautta ja ei ole ollut valittamista, kaikin puolin hieno kone. Itse sain kyllä ekana maanantai kappaleen jonka sitten kävin vaihtamassa ja tämän kans ei muita onkelmia ku toi firefoxin kaatuilu.
-
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Muistaakseni FIrefox ei ole universaali? Asenna camino se toimii todella hyvin ja on parasflimtrick kirjoitti:Mulla itse asiassa toi Firefox on kaatuillut useampaan otteeseen. Mistäköhän toi vois johtua?? Selain on päivitetty kyllä uusimpaan jne mutta aina välillä kaatuu vaan yhtäkkiä.Lebako kirjoitti:Olen pari viikkoa vanhan Macbookin omistaja, kyseessä ensivisiitti Apple-maailmaan (lukuunottamatta ipodeja). Ei mitään valittamista, ei vikoja, ei mitään. Ainoastaan Mozilla Firefox kaatui kerran muutama päivä sitten
Mulla on kans Macbook ollut kohta pari kuukautta ja ei ole ollut valittamista, kaikin puolin hieno kone. Itse sain kyllä ekana maanantai kappaleen jonka sitten kävin vaihtamassa ja tämän kans ei muita onkelmia ku toi firefoxin kaatuilu.

-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No jätetääs ne muistelot sikseen. Firefox on ollut universaali jo ihan hyvän tovin. Eli ei siitä todellakaan ole kyse.Jonkkis kirjoitti:Muistaakseni FIrefox ei ole universaali? Asenna camino se toimii todella hyvin ja on paras. Eli Mozilla-tiimin tekemä toinen selain joka on myös univeraali http://www.caminobrowser.org/
-
Camino on silti parempi. Heittäkääse tulikettu roskapönttöön vaa.TheKraken kirjoitti:No jätetääs ne muistelot sikseen. Firefox on ollut universaali jo ihan hyvän tovin. Eli ei siitä todellakaan ole kyse.Jonkkis kirjoitti:Muistaakseni FIrefox ei ole universaali? Asenna camino se toimii todella hyvin ja on paras. Eli Mozilla-tiimin tekemä toinen selain joka on myös univeraali http://www.caminobrowser.org/
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No enpä ole vielä mitään syytä keksinyt Safarista pois vaihtaaJonkkis kirjoitti:Camino on silti parempi. Heittäkääse tulikettu roskapönttöön vaa.TheKraken kirjoitti:No jätetääs ne muistelot sikseen. Firefox on ollut universaali jo ihan hyvän tovin. Eli ei siitä todellakaan ole kyse.Jonkkis kirjoitti:Muistaakseni FIrefox ei ole universaali? Asenna camino se toimii todella hyvin ja on paras. Eli Mozilla-tiimin tekemä toinen selain joka on myös univeraali http://www.caminobrowser.org/

-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Itse latasin eilen Caminon eka kertaa. On se ainakin nopeempi kuin Safari. Muuta käytännön eroa en ole vielä yhden vuorokauden aikana havainnut. Hyvin on pelittänyt.TheKraken kirjoitti:No enpä ole vielä mitään syytä keksinyt Safarista pois vaihtaaJonkkis kirjoitti:Camino on silti parempi. Heittäkääse tulikettu roskapönttöön vaa.TheKraken kirjoitti:No jätetääs ne muistelot sikseen. Firefox on ollut universaali jo ihan hyvän tovin. Eli ei siitä todellakaan ole kyse.Jonkkis kirjoitti:Muistaakseni FIrefox ei ole universaali? Asenna camino se toimii todella hyvin ja on paras. Eli Mozilla-tiimin tekemä toinen selain joka on myös univeraali http://www.caminobrowser.org/
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Camino on tuhatkertaa paremman näköinen.TheKraken kirjoitti:No enpä ole vielä mitään syytä keksinyt Safarista pois vaihtaaJonkkis kirjoitti:Camino on silti parempi. Heittäkääse tulikettu roskapönttöön vaa.TheKraken kirjoitti:No jätetääs ne muistelot sikseen. Firefox on ollut universaali jo ihan hyvän tovin. Eli ei siitä todellakaan ole kyse.Jonkkis kirjoitti:Muistaakseni FIrefox ei ole universaali? Asenna camino se toimii todella hyvin ja on paras. Eli Mozilla-tiimin tekemä toinen selain joka on myös univeraali http://www.caminobrowser.org/
-
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka