Macbook pro hankinnassa - onko laatuongelmat historiaa?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
-
...
Viesti Kirjoittaja oulosvie »
Ongelmia on aiheuttanut reistaileva akku ja ranttu superdrive. Varsinkin audio-CD levyjen kanssa on arpapeliä toimiiko levy vai ei. Muuten ei valittamisen aihetta enkä kadu ostostani. Parempaan näyttikseen kannattaa todellakin satsata jos aikoo pelailla. Itse pidän FPS-peleistä enkä usko että esim. Quake 4 tomii kovin hyvin (sulavasti) Macbookilla.
-
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
Ensin kerrot että "laatuongelmia ei ole, päinvastoin", ja 2 sekuntia myöhemmin kerrot kuinka koneen akku hajosi? Ja eikös nuo akkuongelmat ole ollut aika yleisiä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei ainakaan mun 17-tuumaisessa mitään laatuongelmia ole, päinvastoin. Akku pullahti joulun alla, uusi tuli alle työpäivässä ovelle. Enpä tekisi tuosta numeroa, harvinainen juttu kuulemma.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hahhah. Katsopas mun viestin ajankohtaa. Silloin kun minä olin asian merkeissä yhteydessä Appleen, tuntui siltä että kaikki siellä Corkissa ihmettelivät mistä on kyse. Sen jälkeen noita akkuja sitten on alkanut turvoskella enemmänkin.Nemesis kirjoitti:Ensin kerrot että "laatuongelmia ei ole, päinvastoin", ja 2 sekuntia myöhemmin kerrot kuinka koneen akku hajosi? Ja eikös nuo akkuongelmat ole ollut aika yleisiä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei ainakaan mun 17-tuumaisessa mitään laatuongelmia ole, päinvastoin. Akku pullahti joulun alla, uusi tuli alle työpäivässä ovelle. Enpä tekisi tuosta numeroa, harvinainen juttu kuulemma.
Koska akkuongelmia on viime aikoina ollut melkein kaikilla merkeillä silloin kun tietyn valmistajan akkuja käytetään, en laskisi tuota erityisesti Applen ja MBP:n laatuongelmaksi edes sun mieliksesi. Lisäksi kone toimi koko ajan täysin normaalisti verkkovirralla ja Applen palvelu oli niin hyvää ja vauhdikasta, että ilo uudesta akusta ylitti ilman muuta "murheen" "laatuongelmasta".
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka