Omistan Minin ja käyttäjiä on useita. Olisin kysynyt sähköpostitileistä seuraavaa:
1. Itselläni on käyttäjätunnus ja salasana. Olen ns. pääkäyttäjä. Kaikki rules ok. Maksan vuosittain sen 100 euroa, ja käytössäni on kaikki aliakset. Pitääkö minun luopua aliaksista jotta muille vapautuisi paikka?
2. Voiko toinen käyttäjä mennessään omilla tunnareilla sisään, luoda myös oma sähköpostitili ominen salasanoineen ja käyttäjätunnuksineen. Siten että minä en pääse niitä lukemaan (en halua ottaa sitä mahdollisuutta)?
3. Pitääkö muiden myös jotenkin maksaa siitä että saa oman .Macin?
Kai ymmärsitte probleemani?
Sukran!
Useampi sähköposti
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Useampi sähköposti
Viesti Kirjoittaja venit »
-
Re: Useampi sähköposti
Viesti Kirjoittaja tBa »
En minä ainakaan ymmärtänyt. Hommaa muille käyttäjille vaikka Gmail. Ilmeisesti maksat siis .macille sen 100 euroa vuodessa? Jokaisella profiililla on omat mailiasetukset. Etpä taida päästä sisään. Paitsi tietysti roottina, mutta se on jo toinen juttu. Elaboroi tätä ongelmaa hieman pidemmälle?venit kirjoitti:
Kai ymmärsitte probleemani?
Sukran!
MacBook 2GHz C2D 1Gt 80GB
iPod Touch 16GB
iPod Touch 16GB
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
1) jos sulla on vain yksi .mac mailitili ja sille aliakset käytössä, jostain on luovuttava, jotta muut käyttäjät saavat paikan. Totta.
2) Jos toinen käyttäjä tietää SUN .mac tunnarit ja salasanat, hän voi mennä sinne ja muokata .mac palveluita mielensä mukaan. Myös muuttaa salasanoja mailitileihin. Ja jos muuttaa salasanoja eikä kerro sulle, et pääse.
3) mun tyttärellä ja toisella pojalla on omat nimi@mac.com sähköpostitilit, jonka minä maksan, mikset tee myös niin? Tai päivitä oma .mac tilisi perhepakkaukseksi?
2) Jos toinen käyttäjä tietää SUN .mac tunnarit ja salasanat, hän voi mennä sinne ja muokata .mac palveluita mielensä mukaan. Myös muuttaa salasanoja mailitileihin. Ja jos muuttaa salasanoja eikä kerro sulle, et pääse.
3) mun tyttärellä ja toisella pojalla on omat nimi@mac.com sähköpostitilit, jonka minä maksan, mikset tee myös niin? Tai päivitä oma .mac tilisi perhepakkaukseksi?
-
Perhepakkaus?
Viesti Kirjoittaja venit »
Niin, tosiaan perhepakkaus? Siinä olisikin idea. Tuo on jotenkin ohittanut, vaikkei mikään outo asia olekaan. Pitääpi tutkailla niiden hintoja.
Silloin jokainen, minullakin lapset ovat kyseessä, voisivat saada omat .mac tunnukset.
Sukran taas.
Silloin jokainen, minullakin lapset ovat kyseessä, voisivat saada omat .mac tunnukset.
Sukran taas.
-
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka