80GB ipod video ongelmia..
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
19 viestiä
• Sivu 1/1
-
80GB ipod video ongelmia..
Viesti Kirjoittaja massimo cassinaro »
Morjes, vastaanotin kys. laitteen ja innolla yritin siirtää siihen muutamaa musiikkivideota. No sehän ei sitten toiminut, joten koitin oikeen elokuvalla. Mutta ei. Aina tulee vastaan sama viesti: "Kohdetta "Anthony and the Johnssons" ei kopioitu ipodiin, koska sitä ei voida toistaa tässä iPodissa." Koitettu on MPEG, quicktime ja windows movie formaateilla ilman tyydyttävää tulosta. Onko vika formaateissa, laitteessa, vai yrittäjässä? Ja miten liikkuvaa kuvaa saisi sitten vehkeeseen siirrettyä?
KÄYTÖSSÄ SIIS WINDOWS (EI MACINTOSH)
KÄYTÖSSÄ SIIS WINDOWS (EI MACINTOSH)
Viimeksi muokannut massimo cassinaro, 7.5.2007 klo 15.49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Google on internetissä sun paras kaveri. isquint.org on osoite minne haluat mennä. Vielä parempi on VisualHub joka löytyy samalta sivulta mutta on maksullinen. Suositteleen ostaan lämpimästi jos meinaat useamman video pätkän konvertoida.
Joshua.
Joshua.
Mac Pro 5,1 - iPhone SE - iPad Air 2
-
Viesti Kirjoittaja egil »
Itse olen käyttänyt Instant Handbrake ohjelmaa ja toimii hienosti...
http://handbrake.m0k.org/?page_id=8
...
...
-
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Paitsi siitä ei ole hyötyä kuin DVD konversioissa. Sillä ei siis voi yksittäisiä video tiedostoja muuntaa. Sen lisäksi se ei tue uusia H.264 640x*** muotoja.egil kirjoitti:Itse olen käyttänyt Instant Handbrake ohjelmaa ja toimii hienosti...
...
Joshua.
Mac Pro 5,1 - iPhone SE - iPad Air 2
-
-
Viesti Kirjoittaja MacAllu »
Onhan noita ipod video konvertointiohjelmia vaikka kuin paljon netissä, tärkeintä että valitsee lopputuloksen ao vaihtoehtoisten speksien mukaan:
Video formats supported: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
Video formats supported: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
MacBook 1.8GHz / 1Gt / 10.5.8
iPod Touch 8GB
iPod Touch 8GB
-
morjes
Ei toimi vieläkään. Nyt tosin video siirtyy podiin, mutta kun laittaa videon pyörimään vehje toistaa sitä kuin musiikkitiedostoa ja videosta on pysyhtynyt "kuva" vasemmassa marginaalissa, aivan samanlainen kuin esim. albumin kansikuva. Olen käyttynyt kahta ohjelmaa VLC:tä ja jotain judix video converteria ja säädöt on mielestäni ollut kohdillaan.. rupiaa menemään hermot!
Ja käytössäni on microsoft, älkää siis tarjoilko mac -ohjelmia
mini toimi täydellisesti
kakka ipodvideo
Ei toimi vieläkään. Nyt tosin video siirtyy podiin, mutta kun laittaa videon pyörimään vehje toistaa sitä kuin musiikkitiedostoa ja videosta on pysyhtynyt "kuva" vasemmassa marginaalissa, aivan samanlainen kuin esim. albumin kansikuva. Olen käyttynyt kahta ohjelmaa VLC:tä ja jotain judix video converteria ja säädöt on mielestäni ollut kohdillaan.. rupiaa menemään hermot!
Ja käytössäni on microsoft, älkää siis tarjoilko mac -ohjelmia
mini toimi täydellisesti
kakka ipodvideo

-
-
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Joo, se iPod on aika kranttu noiden formaattien suhteen. Koita etsiä jokin ohjelma, joka on tosiaan suunniteltu konvertoimaan nuo videot iPodille. Käsin noiden asetusten saaminen kohdille vaatii melkoisesti tietotaitoa tai tuuria...
EDIT: Itselläni on iTunesissa ainakin podcasteille vaihtoehto, että konvertoi iPodille. En tosin tiedä toimiiko se...
EDIT: Itselläni on iTunesissa ainakin podcasteille vaihtoehto, että konvertoi iPodille. En tosin tiedä toimiiko se...
-
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Jos et ole huomannut, niin tämä on maccifoorumi ja jolle erikseen asiasta mainita, niin oletetaan toki, että sinulla on macci.massimo cassinaro kirjoitti:popcorni on macille! ei toimi mulle

Kaikki muutkin ohjelmat joita tässä on suositeltu, on macciohjelmia. On näemmä ollut hyvää tuuria ja niistä on ollut molemmat versiot olemassa, kun kerran olet niitä päässyt käyttelemään.
-
oikeastaa olen sanonut hieman ylempänä olevani eimac -käyttäjä. Ja googlen mukaan internet suorastaan pursuaa erilaisia converterohjelmia. Lähinnä haluan jotain yleispätevää neuvoa/neuvojaa, saakeli.
En hankkinut kys. laitetta videoita varten, mutta kun ominaisuudesta olen maksanut niin kyllä päivänkakkara sen pitää toimia!!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En hankkinut kys. laitetta videoita varten, mutta kun ominaisuudesta olen maksanut niin kyllä päivänkakkara sen pitää toimia!!
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kappas. Olithan se tuolla maininnut, mutta kyllä sen silti aloitusviestissä voisi sanoa. Eikä ole olemassa oikein mitään yleispätevää keinoa, kun puhutaan kahdesta täysin erilaisesta käyttöjärjestelmästä.massimo cassinaro kirjoitti:oikeastaa olen sanonut hieman ylempänä olevani eimac -käyttäjä. Ja googlen mukaan internet suorastaan pursuaa erilaisia converterohjelmia. Lähinnä haluan jotain yleispätevää neuvoa/neuvojaa, saakeli.![]()
-
19 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka