Airport Express... Riittävä minulle?
-
Airport Express... Riittävä minulle?
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Haluaisin hommata nyt kotiini langattoman netin ja olisin kysellyt tuosta Airport Expressistä... Aiport Extreme base station on töissä käytössa ja se toimii kuin unelma. Mitä huonompaa Expressissä on? mites lisälaitteett (tulostin kovo jne.) Ottaako puuceekin kiinni verkkoon helposti vai joutuuko tappelemaan?
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Anteeksi. Extremessä on seka kovalevy, että audio ym. Se lukee aivan selvästi MacFinnin (mistä lie nimensä saanut) viestissä. Siinähän lukee:-skit kirjoitti:Sais tossa Extremessäkin olla toi airtunes vaihtoehto. Langaton kovo on tärkeä, mutta toisaalta langaton musiikkikin olisi iso plussa.
Kursiivi minun.MacFinn kirjoitti:Jos tulostin ja audio riittää
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Anteeksi. Expressissä ei ole kovalevyä. Se lukee aivan selvästi MacFinnin viestissä. Siinähän lukee:Macpoika kirjoitti:Anteeksi. Extremessä on seka kovalevy, että audio ym.
Lihavointi minun. Kyse oli siis Expressistä, ei Extremestä. Jälkimmäisessä ei ole AirTunesia.MacFinn kirjoitti:Jos tulostin ja audio riittää, osta Express.
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Joillakin on ongelmia lukemisessa. En ole koskaan väittänyt, että Expressissä olisi kovalevy.-skit kirjoitti:Extremessäkin
Katso vaikka viestiäsi.Sälli kirjoitti:Anteeksi. Expressissä ei ole kovalevyä. Se lukee aivan selvästi MacFinnin viestissä. Siinähän lukee:Macpoika kirjoitti:Anteeksi. Extremessä on seka kovalevy, että audio ym.
MacFinn kirjoitti:Jos tulostin ja audio riittää, osta Express.
Ahaa. Muokkasit viestiäsi vielä. Oletin, että Extremessäkin olisi ollut Audiopiuhalle paikka. Kovalevyn kyllä saa Expressiin USBllä.
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
-
-
Viesti Kirjoittaja masamainio »
Kun se ei toimi. USB -paikka on tulostinta varten.Macpoika kirjoitti:Miten niin?
Katsos;
Extreme: kovalevy, tulostin yms. ja nopeampi.
Express: tulostin ja audio
Tässä vielä linkit niin voit lukea ihan itse.
http://www.apple.com/airportexpress/specs.html
http://www.apple.com/airportextreme/specs.html
MacBook White 2.0GHz I 2Gt
iPhone 4 16GB
-
-
-
-
- Vuoden Homppulainen 2006
-
Viesti Kirjoittaja masamainio »
Ahaa, aina paljastuu jotain uuttaAppleFarmer kirjoitti:Latailen itse myös vanhan mallista Shufflea siinä silloin tällöin.masamainio kirjoitti:Kun se ei toimi. USB -paikka on tulostinta varten.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
MacBook White 2.0GHz I 2Gt
iPhone 4 16GB
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Eli miten saa kaiuttimet kytkettyä Expressiin ja sitä kautta ääntä koneeseen. Miten ääni tulee Expressistä iMaciin?
Kun tökkään 3.5 plugin Expressiin niin mitä seuraavaksi? Pitääkö luoda oma verkko sille? Nyt jelppiä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ratkaisu löydetty Applen kotisivuilta.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei se ääni expressistä tule macciin, vaan päinvastoin.Viizei kirjoitti:Mites tämä nyt sitten oikein toimii?
Eli miten saa kaiuttimet kytkettyä Expressiin ja sitä kautta ääntä koneeseen. Miten ääni tulee Expressistä iMaciin?
Kun tökkään 3.5 plugin Expressiin niin mitä seuraavaksi? Pitääkö luoda oma verkko sille? Nyt jelppiä.Ja, kun olen saanut kaiuttimet toimimaan ja Expressissä palaa vihreä valo, niin jakaako Express sitten verkkoa automaattisesti? Käytössä on vanhan mallinen Extreme, 'ufo'-mallia. Kiitos auttajille!
-
No joka tapauksessa.TheKraken kirjoitti:Ei se ääni expressistä tule macciin, vaan päinvastoin.Viizei kirjoitti:Mites tämä nyt sitten oikein toimii?
Kun tökkään 3.5 plugin Expressiin niin mitä seuraavaksi? Pitääkö luoda oma verkko sille? Nyt jelppiä.Ja, kun olen saanut kaiuttimet toimimaan ja Expressissä palaa vihreä valo, niin jakaako Express sitten verkkoa automaattisesti? Käytössä on vanhan mallinen Extreme, 'ufo'-mallia. Kiitos auttajille!

-
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
Ei kai sentään. Kyllä se sama Express jakaa verkkoa samalla kun siihen voi iTunesista soittaa musaa. Konffaukset on sulla jossain kohtaa pielessä.Viizei kirjoitti:Nyt toimii. Yksi vika Expressissä on. Pitää valita joko AirTunes tai sitten langattoman verkon jakaminen. Miksei molempia?
-
Tarkoitan vain sitä, kun Expressin asentaa niin siinä kysytään kumpaan tarkoitukseen laite tulee. Eli eikö se vaikutakkaan?Infant kirjoitti:Ei kai sentään. Kyllä se sama Express jakaa verkkoa samalla kun siihen voi iTunesista soittaa musaa. Konffaukset on sulla jossain kohtaa pielessä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja juakko »
Probleema on se, että puhelinpistoke ja siitä lähtevä HomePNA-nettiyhteys on toisessa huoneessa ja stereot toisessa. Johtojen vetäminen huoneiden välille on käytännössä poissuljettua, mutta jotenkin stereot pitäisi saada läppäriin "kiinni" nettiyhteyden lisäksi. Vielä bonuksena ulkoinen kovo olisi kiva juttu.
Mitä mun pitäisi (vielä) hankkia? Toinen langaton tuiasema jotenkin yhdistettynä? Airport Extreme? Onko joku halvempi vaihtoehto?
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Toinen Airport Express stereoihin on toimiva ratkaisu. Ei se ihan edullinen kuitenkaan ole.juakko kirjoitti:Mitä mun pitäisi (vielä) hankkia? Toinen langaton tuiasema jotenkin yhdistettynä? Airport Extreme? Onko joku halvempi vaihtoehto?
-
Viesti Kirjoittaja juakko »
Eikös tässä juuri päästy siihen tulokseen, että ulkoista kovoa ei Expressiin saa kiinni? En siinä itsekään ole onnistunut, mikä tosin ei ole mikään tae =)Maza kirjoitti:Toinen Airport Express stereoihin on toimiva ratkaisu. Ei se ihan edullinen kuitenkaan ole.juakko kirjoitti:Mitä mun pitäisi (vielä) hankkia? Toinen langaton tuiasema jotenkin yhdistettynä? Airport Extreme? Onko joku halvempi vaihtoehto?
Siksi kai Extreme olisi se vaihtoehto, mutta olisiko jonkin toisen valmistajan malli, joka hoitaa saman asian mieluummin halvemmalla (toimien silti tän olemassaolevan Expressin kanssa)?
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Katsopas vaan, luinpa huolimattomasti. Minulla oli pelkkä musiikki mielessä.juakko kirjoitti:Eikös tässä juuri päästy siihen tulokseen, että ulkoista kovoa ei Expressiin saa kiinni? En siinä itsekään ole onnistunut, mikä tosin ei ole mikään tae =)
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka