Nokia N800 plussa-tarjous?
Verkkoasiat, langattomat tukiasemat, mifit, mokkulat ja muut puhelimet
-
-
-
Viesti Kirjoittaja lahtarovic »
Other Maemo Weather http://maemo.org/downloads/product/omweatheriPratt kirjoitti:lahtarovic kirjoitti:
Mikä applikaatio työ säätilan näyttö on?
ja toisen ikonisetin saa kanssa ladattua, mun mielestä se toinen on hienompi kuin tuo vakio mikä tuossa kuvassa vielä on

MacBook 2,26 GHz, 20" Dell, iPhone 4, iPad2, Miele W3243, Sony HDR-CX105, Miele S4280, Polar FT80, Magnat 503, 2x manchesterinterrieri, parsonrusselinterrieri, Fatboy (Kaivo), Ooppeli
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Kiitti. Tuota toista ikonisettiä en löytänyt, mutta eipä sillä kiirettä sillä en saa tuotakaan päivittämään säätietoja ?lahtarovic kirjoitti:iPratt kirjoitti:Other Maemo Weather http://maemo.org/downloads/product/omweatherlahtarovic kirjoitti:
ja toisen ikonisetin saa kanssa ladattua, mun mielestä se toinen on hienompi kuin tuo vakio mikä tuossa kuvassa vielä on
Sitten kun vielä saisi pokerroom.com toimimaan niin jäisi iBook käyttö melko vähäiselle. Loisttava surffilauta, jonka wlan hakkaa mennen tullen kaikki muut tietokoneet mitä minä olen kokeillut. Vielä kun täällä on tuo panoulu verkko niin eipä muuta yhteyttä tarvitse käyttääkään.

-
Iconsetsin saa kun tuolta sivulta menet sinne "homepage" -sivulle ja sieltä lataa. Asetuksista olet varmaan laittanut päivitysvälin? Saa se päivitettyä myös manuaalisesti kun klikkaa työpöydällä sitä ja siiellä oli se vihreä systeemi josta se päivitää (muistaakseni).iPratt kirjoitti:lahtarovic kirjoitti:Kiitti. Tuota toista ikonisettiä en löytänyt, mutta eipä sillä kiirettä sillä en saa tuotakaan päivittämään säätietoja ?iPratt kirjoitti:Other Maemo Weather http://maemo.org/downloads/product/omweatherlahtarovic kirjoitti:
Sitten kun vielä saisi pokerroom.com toimimaan niin jäisi iBook käyttö melko vähäiselle. Loisttava surffilauta, jonka wlan hakkaa mennen tullen kaikki muut tietokoneet mitä minä olen kokeillut. Vielä kun täällä on tuo panoulu verkko niin eipä muuta yhteyttä tarvitse käyttääkään.
Pokerihuoneen webbipokeri ei tosiaan pelannut... mutta ehkä parempi niin...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
MacBook 2,26 GHz, 20" Dell, iPhone 4, iPad2, Miele W3243, Sony HDR-CX105, Miele S4280, Polar FT80, Magnat 503, 2x manchesterinterrieri, parsonrusselinterrieri, Fatboy (Kaivo), Ooppeli
-
Päivitysvälinä jo kokeilein useampiakin eri vaihtoehtoja, ilman toimimista. Sitten kun latasin uuden iconseti alkoikin toimimaan päivityskin välittömästi.lahtarovic kirjoitti:iPratt kirjoitti:Iconsetsin saa kun tuolta sivulta menet sinne "homepage" -sivulle ja sieltä lataa. Asetuksista olet varmaan laittanut päivitysvälin? Saa se päivitettyä myös manuaalisesti kun klikkaa työpöydällä sitä ja siiellä oli se vihreä systeemi josta se päivitää (muistaakseni).lahtarovic kirjoitti:Kiitti. Tuota toista ikonisettiä en löytänyt, mutta eipä sillä kiirettä sillä en saa tuotakaan päivittämään säätietoja ?iPratt kirjoitti: Other Maemo Weather http://maemo.org/downloads/product/omweather
Pokerihuoneen webbipokeri ei tosiaan pelannut... mutta ehkä parempi niin...
Tuo webbipokerin toimimaan saattaminen on kyllä minulle ehdoton jotta voisi siirtyä pääsääntöisessä "päivittäisessä" käytössä tähän.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tuosta avautuu kyllä jännittäviä näköaloja.iPratt kirjoitti:Tuo webbipokerin toimimaan saattaminen on kyllä minulle ehdoton jotta voisi siirtyä pääsääntöisessä "päivittäisessä" käytössä tähän.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Huomaa toki lainausmerkitRepe Ruutikallo kirjoitti:Tuosta avautuu kyllä jännittäviä näköaloja.iPratt kirjoitti:Tuo webbipokerin toimimaan saattaminen on kyllä minulle ehdoton jotta voisi siirtyä pääsääntöisessä "päivittäisessä" käytössä tähän.Vaikka eläähän jotkut suomalaisetkin nettipokerilla. Siistiä sisätyötä se ainakin on. 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Näyttäisi siltä että tuo pokerroom saadaan vielä toimimaan. Täytyy joko odotella että joku tekee GUI javalle tai sitten pitäisi opetella linux hommia...
http://wiki.java.net/bin/view/Mobileand ... msNokia800
http://wiki.java.net/bin/view/Mobileand ... msNokia800
-
Näköjään saa karttoja latailtua Macilläkin, tosin ei mulla ole kirjoittavaa kortin lukijaakaan, jos tuo semmoisen vaatii. Mutta juu, hyvin on pelannutJAK kirjoitti:Taitaa navikointi kitti vaatia M$:n tuotteen. Mukana tulevalle kortille on valmiiksi ladattu skandinavian kartat, taitaa olla viellä beneluxin kartatkin. Hyvin on pelannut.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitenkäs saan Maemo Mapperinkin hakemaan tuon Nav Kitin GPS-palikan, kun ei tunnu tuosta vaan onnistuvan. Olisi kiva kattelella joskus myös satelliittikuvista missä mennään...
http://www.navicoretech.com/Consumer/Su ... GB/tablet/
-
Mulla löysi ihan suoraan Holux GPS palikan. Kokeilepa poistaa Nav kitistä GPS palikkasi väliaikaisesti niin että muistissa ei yhtään luotettua palikkaa ja sitten etsimään.lahtarovic kirjoitti:Näköjään saa karttoja latailtua Macilläkin, tosin ei mulla ole kirjoittavaa kortin lukijaakaan, jos tuo semmoisen vaatii. Mutta juu, hyvin on pelannutJAK kirjoitti:Taitaa navikointi kitti vaatia M$:n tuotteen. Mukana tulevalle kortille on valmiiksi ladattu skandinavian kartat, taitaa olla viellä beneluxin kartatkin. Hyvin on pelannut.![]()
Mitenkäs saan Maemo Mapperinkin hakemaan tuon Nav Kitin GPS-palikan, kun ei tunnu tuosta vaan onnistuvan. Olisi kiva kattelella joskus myös satelliittikuvista missä mennään...
ot: sain äsken flashattua uuden kernelin jossa tuki yli 2G muistikorteille. Nyt pitäisi onnistua vaikka 8G+8G, alkaa löytyä tilaa vaikka mihin lähtöön.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Juu, jo toimii kun Navigoresta poisti, tämä avaa ihan uusia ulottuvuuksia otuksien kanssa lenkkeilyyn, reittijälkeä on kiva ihmetelläiPratt kirjoitti:Mulla löysi ihan suoraan Holux GPS palikan. Kokeilepa poistaa Nav kitistä GPS palikkasi väliaikaisesti niin että muistissa ei yhtään luotettua palikkaa ja sitten etsimään.lahtarovic kirjoitti:Näköjään saa karttoja latailtua Macilläkin, tosin ei mulla ole kirjoittavaa kortin lukijaakaan, jos tuo semmoisen vaatii. Mutta juu, hyvin on pelannutJAK kirjoitti:Taitaa navikointi kitti vaatia M$:n tuotteen. Mukana tulevalle kortille on valmiiksi ladattu skandinavian kartat, taitaa olla viellä beneluxin kartatkin. Hyvin on pelannut.![]()
ot: sain äsken flashattua uuden kernelin jossa tuki yli 2G muistikorteille. Nyt pitäisi onnistua vaikka 8G+8G, alkaa löytyä tilaa vaikka mihin lähtöön.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

BTW: Voisin myydä yhden tuommoisen Boxwaven anti-glare screen protectorin jos jotain kiinnostaa. 3pacin tilasin ja 2 varmaan riittää mulle. Kovin kehuttu ja ylistetty, ja eipä mullakaan, näin yhden päivän käytön jälkeen, ole valittamista 8)
http://www.boxwave.com/products/clearto ... 0_2569.htm
-
-
Paha mennä arvaileen vielä näin muutaman minuutin käytöllä... Toivomus olisi, että näyttö näkyisi paremmin mökillä ulkona. Kuulemma juu kaikennäköistä hyötyä pitäisi olla, ainakin arvosteluissa on kehuttu. Mutta tosiaan, ei osaa vielä itse sanoa.iPratt kirjoitti:Onko tuosta screen protectoristta muuta hyötyä kuin suojana? Tuolla sivulla mainostavat jos mitä ominaisuuksia.
google tietää...
Edit: No, nyt piti ihan kokeilla, niin yhden shakkipelin jälkeen, toteaisin, että ei tuo ainakaan huonontanut näytön kosketussysteemiä. Mulla oli kyllä tähän asti se muovi mikä siinä oli alunperinkin, ja siihen verrattuna paljonkin paremmin nappulat siirtyi kynällä.
Mutta sormenjälkiä ei ilmeisesti kannata asentaessa painella "liima"puolelle

Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka