öh miksei olis, oot nyt tainnu lukee omias . Tuon linkin takana on juttu siitä tyypistä, joka haastoi Mikkisoftan oikeuteen koneiden vista capable -mainonnasta, vaikka kone ei pyörittäis kuin home basiccia ilman Aeroa ja muuta karkkia.
dogmulder kirjoitti:Tuolla Turun miitissä olikin puhetta että usein mainoksissa käytetään koneena maccia, vaikka mainostettaisiinkin vaikkapa windowsia.
Miksei Windows-mainoksessa voisi käyttää Maccia? Kyllä Windows siinäkin pyörii - niin kuin monessa muussakin koneessa. Microsoft ei ole tietokonevalmistaja, joten sen kannalta on aika sama, millaisessa koneessa sen tuottama käyttöjärjestelmä pyörii. (Onhan se jopa parempi MS:n kannalta, jos Macissa pyörii Windows OS X:n sijasta. )
No voi voi, kaikkee nyt voi tehdä. Mutta eipä sitä macciä ole tarkoitettu windows-koneeksi, eli kyllä tuo mun mielestä aika huvittavaa on. Ja hauskaa, näin macistinä.
Koskahan joku alkaa kopioimaan apple-designia läppäreissä. Kamalan näköisiä kyllä suurin osa pc-läppäreistä.
Hiljattain tuli myös joku Microsoft Partners Index Catalogue Pro Edition For Vista eikun mikähän se oli. Semmoinen pienehkön atk-lehden kokoinen läpyskä, jonka kannessa oli kyllä hopeinen läppäri, jonka kannessa (eikä kannen heijastuksessa) ollut minkään valtakunnan merkkiä. Hiiressä tosin oli vain yksi nappi
Kyllä tuo minunkin silmääni aavistuksen huvittavalta näyttää. Ja tuskin on tosiaan ollut miccisoftan väkeä tuota mainosta tekemässä sillä tuskin he sentään laittaisivat maccia vista mainokseen. Ainakin itse näen macin vielä sen verran antiwindows koneena (vaikka siitä moinen minultakin löytyy pelaamisen takia ) että tuossa on jollain nyt vaan todella hyvä maku tai sitten vaan hyvää huumoria tai kenties molempia 8)
Hehee. Mä ihmettelinkin että mitä toi "the wow starts now" oikein meinaa kun vistaa jo jonkun aikaa käyttäneenä ei siinä juuri mitään wow-efektiä ole päässyt syntymään.
Mutta kun se lukee ton macin alla niin sehän käy täysin järkeen.
Sparta kirjoitti:No voi voi, kaikkee nyt voi tehdä. Mutta eipä sitä macciä ole tarkoitettu windows-koneeksi, eli kyllä tuo mun mielestä aika huvittavaa on. Ja hauskaa, näin macistinä.
Koskahan joku alkaa kopioimaan apple-designia läppäreissä. Kamalan näköisiä kyllä suurin osa pc-läppäreistä.
OS X -designia kopioidaan kyllä markkinoinnissa jo ihan avoimesti. Mukavan tutun näköisiä ovat esim. nämä sivut: http://www.brio.net/network. 8)