col_blair kirjoitti:Oliskohan sieltä vielä mahdollisesti tulossa oleva päivitys (niillä "tanskalaisilla" sivuillakin vilahtanut) MBP - päivitys? Tuntuisi menevän hyvin ruutuun tohon MB-uudistukseen nähden. Eli Quad-prossut ja mahdollisesti LED-näyttö siihen päälle .. saataisiin taas vähän enemmän eroa sarjojen välille.
Mahtavaa tämä spekulointi
Huh huh, jos MB Prohon tosiaan tulisi Quadit... sitten tuntuisi kihelmöintiä muuallakin kuin siellä ainaisessa jalkovälissä.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Mites muuten nyt jos sieltä tulee jokin mullistava juttu, joka olisi minulle juuri se mitä kaipaan, niin miten kannattaisi menetellä, jotta sellaisen saisi mahd. nopeasti kotiin?
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
maxima kirjoitti:Mites muuten nyt jos sieltä tulee jokin mullistava juttu, joka olisi minulle juuri se mitä kaipaan, niin miten kannattaisi menetellä, jotta sellaisen saisi mahd. nopeasti kotiin?
Tilaaminen yleensä nopeuttaa sitä toimitusta..
Eli Apple Storessa tilaus vaa vetämää
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
maxima kirjoitti:Mites muuten nyt jos sieltä tulee jokin mullistava juttu, joka olisi minulle juuri se mitä kaipaan, niin miten kannattaisi menetellä, jotta sellaisen saisi mahd. nopeasti kotiin?
Tilaamalla heti.
Edit. Myöhästyin muutaman sekunnin.
Viimeksi muokannut Viizei, 15.5.2007 klo 16.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tilaaminen yleensä nopeuttaa sitä toimitusta..
Eli Apple Storessa tilaus vaa vetämää
Seleevä..! Tilaamisessa voisi varmaan olla hyötyä rahastakin.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
Ensimmäiseksi rauhoitut. Kävelet hitaasti peilin eteen ja sanot: "Olen aivan rauhallinen." Sitten tilaat niin n äkkiä!!!
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
col_blair kirjoitti:Oliskohan sieltä vielä mahdollisesti tulossa oleva päivitys (niillä "tanskalaisilla" sivuillakin vilahtanut) MBP - päivitys? Tuntuisi menevän hyvin ruutuun tohon MB-uudistukseen nähden. Eli Quad-prossut ja mahdollisesti LED-näyttö siihen päälle .. saataisiin taas vähän enemmän eroa sarjojen välille.
Mahtavaa tämä spekulointi
Huh huh, jos MB Prohon tosiaan tulisi Quadit... sitten tuntuisi kihelmöintiä muuallakin kuin siellä ainaisessa jalkovälissä.
Viimeaikaisia läppäreitä seuraillessa saattaisi Quadi muuttaa juu kihelmöinnin suoranaisiksi rakkuloiksi lämpötaloudellaan...
Käsittämätöntä ittensä kiusaamista. Tai no, saahan tuosta syyn pettyä: "Voi Apple, miksi ei tullut SantaRosaa + kolmen gigan muistilla ja led-näyttöjä ja iphonea ja viittä uutta kannettavaa ja iMaccia ja iPodeja....! Nehän oli luvattu! Ihan selvästi! Intternetissä luki niin."
Tai ehkä tämä on vain hauskaa, jos sen niin osaa ottaa.