Vuodatustopick.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Njoo. Tuo foneran WLAN-boxi on vähän pehvasta kun siinä ei oo antennia ja muutenkin kenkkuilee. Välillä toimii, välillä ei.Viizei kirjoitti:No sehän on hyvä, voi tehdä muutakin kuin olla setupin äärellä.Erño kirjoitti:Krmhhh huonot lösöämisolosuhteet tässä mun setupissa. Selkä menee.![]()
Vaikka sillä MacBookilla voi sohvalle mennäkin.
Serkkukin makaa tuossa lattialla, niin ei viitti mihinkään koikkelehtia ethernet-piuhan kanssa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Mä voin ihan sympatiasta todeta : mulla on setupin tuolina kunnon nahkainen nojatuoli jonka saa lepuuastentoon, ja tuoliin tuli mukana myös rahi.Erño kirjoitti:Krmhhh huonot lösöämisolosuhteet tässä mun setupissa. Selkä menee.
Muokkista: Mitä helevettiä se serkku siinä lattialla makaa?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-Scorpio- kirjoitti:---Erño kirjoitti:Krmhhh huonot lösöämisolosuhteet tässä mun setupissa. Selkä menee.
Muokkista: Mitä helevettiä se serkku siinä lattialla makaa?
Tuli kyläileen ja majoitin sen tuohon lattialle nukkumaan.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
Pyh. Ne lokasuojat tuovat vain turhaa painoa. Kurassa sä olet lokareidenkin kanssaalucard kirjoitti:Perhana. Täällä pohjoisessa rovaniemellä on niin kosteaa, ettei voi lähteä pyöräilemään, koska ei ole lokasuojia...... kun vihdoinkin sain pyörän toimimaan, mutta niin joo...

-
Viesti Kirjoittaja alucard »
totta turiset! kyllä mää nyt vähän jo kävin, kun piti kaupassa käydä. Oli kyllä fillari niin hyvässä vedossa, että ei muuta kuin kurakamppeet päälle ja menoksi!Aries kirjoitti:Pyh. Ne lokasuojat tuovat vain turhaa painoa. Kurassa sä olet lokareidenkin kanssaalucard kirjoitti:Perhana. Täällä pohjoisessa rovaniemellä on niin kosteaa, ettei voi lähteä pyöräilemään, koska ei ole lokasuojia...... kun vihdoinkin sain pyörän toimimaan, mutta niin joo...
-
Hmph. Mun pyörää ei oo vieläkään korjattualucard kirjoitti:totta turiset! kyllä mää nyt vähän jo kävin, kun piti kaupassa käydä. Oli kyllä fillari niin hyvässä vedossa, että ei muuta kuin kurakamppeet päälle ja menoksi!Aries kirjoitti:Pyh. Ne lokasuojat tuovat vain turhaa painoa. Kurassa sä olet lokareidenkin kanssaalucard kirjoitti:Perhana. Täällä pohjoisessa rovaniemellä on niin kosteaa, ettei voi lähteä pyöräilemään, koska ei ole lokasuojia...... kun vihdoinkin sain pyörän toimimaan, mutta niin joo...

Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja alucard »
Köh köh 8)maxima kirjoitti:paholainen!
Siitepölyä ilmassa.
E: Aahaaaaha sensurointi.
Ei perhana. Kaksi viikkoa vahna pyörä ja olen jo passauttanut etulevyn vinoksi (tai sitten se johtui siitä että yksi kaveri potkes siihen jalkapallolla) ja sitä ei saa säädettyä sillain että se jarruttaisi muttei hinkkaisi... pitäisi varmaan repiä irti koko roska...
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tätä varten mun fillari on ydinräjähdyksen kestävää mallia. Ehkä mä en polje mäkiä ylös, mutta on se sentään ehjä!alucard kirjoitti:Ei perhana. Kaksi viikkoa vahna pyörä ja olen jo passauttanut etulevyn vinoksi (tai sitten se johtui siitä että yksi kaveri potkes siihen jalkapallolla) ja sitä ei saa säädettyä sillain että se jarruttaisi muttei hinkkaisi... pitäisi varmaan repiä irti koko roska...
Ja vähän vuodatusta, keittiö poissa pelistä vasta 4 päivää ja alkaa sapettamaan tämä olkkarissa kokkailu.

-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ja kävin turhaan töissä kyselemässä työtodistusta ja nimikirjaotetta, ei oltu muistettu tehdä vielä, kerpele.

Ei taas tuokaan homma etene mihinkään.
Ainut positiivinen työhön liittyvä asia tässä, kesäloman alkuun tasan kuusi päivää, joista vain kaksi enää työpäivää!!
Läppärissä ei vieläkään on vuodattamisen aihetta, tosin tässä pohdiskelen, pitäskös tuota "takuuta" jatkaa, vai mitenkäs tässä tekis?
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Voi sua onnellista, mulla kesäloma alkaa vasta elokuun puolessa välissäkuriton kirjoitti:Ainut positiivinen työhön liittyvä asia tässä, kesäloman alkuun tasan kuusi päivää, joista vain kaksi enää työpäivää!!

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja marc »
kuriton kirjoitti:…kesäloman alkuun tasan kuusi päivää…
[vuodatus] Kesäloma… mikä kesäloma?Riina kirjoitti:…kesäloma alkaa vasta elokuun puolessa välissä…
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)

Onneksi työpäiviään voi jotenkin järjestellä itsenäisesti (lue= tehdä öisin töitä).
-
-
Viesti Kirjoittaja Michelson »
No älä nyt. Muistaa Erño sitten kertoa mitä tuli, kunhan on ensin hakenut tuloksensa.Erño kirjoitti:Pelottaa mennä hakemaa YO-kirjotusten tuloksia. Jos ne ei mee läpi, niin oon tosi syvässä kusessa
Ainiin, tämä kuuluisi kyllä enemminkin hehkutustopikkiin, mutta tulipas 5 laudaturia ja 2 eximiaa

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
+ kipeenähän tässä ollaanmarc kirjoitti:[vuodatus] Kesäloma… mikä kesäloma?Minä en ole tuntenut kesälomaa sitten opiskelujen päättämisen. Ainakaan palkallista sellaista.
Kädestä suuhun -yrittäjänä saa olla ikionnellinen kun joku lykkää kesäkuukauksiksi jotain pakerrettavaa. Huoh. [/vuodatus]
Onneksi työpäiviään voi jotenkin järjestellä itsenäisesti (lue= tehdä öisin töitä).
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-

-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Remontti on hauskaa ja rentouttavaa puuhaaMaza kirjoitti:Kerpeleen kerpele, että pari päivää paisuu viikoksi! Juhannuksena sitten varmaan valmista.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Lattian kanssa tuli viivästystä, toisin sanoen laminaatti lähti tehtaalle takaisin, keittiökalusteet seiso pihalla ja asennusmiehet kanss. Saman hässäkkään tuli sähkömiehet piuhoineen inttämään, että tarviikos näitä valoja näin paljon (ja nehän laitettiin!! ).
Mutta Juhannus uudessa keittiössä herkutellen, mikäs sen mukavampaa

-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Toi on kyllä takapuoli kun toimitukset tulee miten sattuu. Mutta noin aikuistenoikeesti, etkai oikeasti suunnitellut selviäväsi kahdessa päivässä?Maza kirjoitti:Tilain keittiökalusteet viikolle 22. Kyllähän ne tulevat viikolla 22, perjantaina! Viikonloppuna jotain lakkiaisia, en ehdi asentamaan. Sunnuntaina en oikein tohdi kiusata naapureita. Menee sitten vähintään seuraavan viikon maanantaille, kun pääsen aloittamaan. Ja putkimies pääsee sitten tiistaina ja sähkömies keskiviikoksi. Kerpeleen kerpele, että pari päivää paisuu viikoksi! Juhannuksena sitten varmaan valmista.
-
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
WOW! Mahtava suoritusMichelson kirjoitti:No älä nyt. Muistaa Erño sitten kertoa mitä tuli, kunhan on ensin hakenut tuloksensa.Erño kirjoitti:Pelottaa mennä hakemaa YO-kirjotusten tuloksia. Jos ne ei mee läpi, niin oon tosi syvässä kusessa
Ainiin, tämä kuuluisi kyllä enemminkin hehkutustopikkiin, mutta tulipas 5 laudaturia ja 2 eximiaaHähää
Niinh... taidan jättää hakematta ne tulokset. Päättötoikkarissahan sitten näkee onko lukio menny läp.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka