Myynnissä siis otsikon mukainen vihoviimeinen 12" iBook-malli. Ostettu tammikuussa 2006 Tectorista. Vuoden takuu mennyt siis umpeen. Tositteet löytyvät.
Myydään laajennusvaran puutteen ja hitaahkouden takia. Hyvin pidetty.
- Muistia lisätty puolen gigatavun verran nimettömällä DDR333 SO-DIMM kammalla. Yhdistelmä on toiminut kuin junan vessa viimeisen vuoden ajan.
- Kone on ulkoisesti lähes samanlaisessa kunnossa kuin uutena. Ylä- ja alakoppa saattaisivat hyötyä kostealla rätillä pyyhkäisystä, mutta havaittavia naarmuja tms. ei ole. Muutkin muovit ovat saman väriset kuin ostettaessakin.
- Näytössä ei ole kuolleita tai edes viallisia pikseleitä. Näytön salpa toimii.
- Suomessa tavallinen suomi-ruotsi-näppäimistö. Tämäkin priimakunnossa: edes näppäinten merkit eivät ole haalistuneet vaikka kone on ollut koodauskäytössä, ts. näppistä on käytetty runsaasti.
- Comboasema toimii sekä polttaessa että lukiessa.
- Kosketuslevyhiiri nappeineen toimii.
- Muitakaan vikoja ei ole, eikä ole ollut.
Pakettiin kuuluvat itse koneen lisäksi:
- yksi lisäakku (yhteensä siis 2). Näissä on hönkää juuri kalibroituina noin viideksi tunniksi kummassakin OS X:n mukaan;
- Tucano Second Skin -merkkinen "kansio" (iB 12", musta, harmaat vetoketjut);
- alkuperäistä pahvilaatikkoa myöten kaikki tilpehööri (käyttis-DVD:t, kaapelit, laturi, laturin sovittimet, ohjekirjat jne) mitä koneen mukana tuli.
Kiintolevylle on asennettu ensimmäiseen seitsemään gigatavuun mukana tullut OS X, ja lopulle Debian GNU/Linux (jota koneessa on pääasiassa käytetty). Ostajan toiveesta riippuen voin joko asentaa OS X:n koko kiintolevylle, tai jättää Debianin sellaisenaan rinnalle; vanha OSX-asennus jyrätään joka tapauksessa.
Kone sijaitsee Helsingissä. Hp. 750e tai tarjous. Sähköpostiosoitteeni on ksandstr@iki.fi .
[muokattu: alkuperäisessä viestissä ei mainittu 12" kokoa.]
[muokattu 20.5.2007: laturia ei mainittu. hintapyyntöä alennettu.]
M: iBook 1.33GHz, 1G/40G/BT/AE/Combo/2 akkua + jne
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: iBook 1.33GHz, 1G/40G/BT/AE/Combo/2 akkua + jne
Viesti Kirjoittaja pinecone »
Viimeksi muokannut pinecone, 20.5.2007 klo 13.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
On kyllä aika kova hinta. Tohon pistää hitusen lisää, niin saa verkkokaupan tarjouksesta Macbookin.
Itse maksoin tuon verran viime vuonna samanlaisesta iBookista ihan samoilla herkuilla (poislukien toinen akku). Silloin siinä tosin oli vielä kuukausia takuuta jäljellä.
Itse maksoin tuon verran viime vuonna samanlaisesta iBookista ihan samoilla herkuilla (poislukien toinen akku). Silloin siinä tosin oli vielä kuukausia takuuta jäljellä.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: M: iBook 1.33GHz, 1GB/40GB/BT/AE/Combo + 2 akkua + kamat
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mua riemastuttaa ihmiset jotka osaa käyttää kieltä luovasti ja silti oikein. Ikinä en ole nähnyt enkä käyttänyt sanaa hitaahkous, vaikka se on ihan oikeaa suomea ja sopii tähän kuin nenä niskaan.pinecone kirjoitti:Myydään laajennusvaran puutteen ja hitaahkouden takia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja pinecone »
Pari kuvaa itse laitteesta; näistä pitäisi käydä ilmi muovien todellinen tola. Pahoittelut kännykkäkameralaadusta. Kuvat skaalattiin 1024 pikselin leveyteen 1600x1200:sta, ja ovat eri sivulla koska ruudunlevyisten kuvien upottaminen foorumipostaukseen tuntuu kehnohkolta idealta. Linkki: http://b95.myrootshell.com/ibook_20070518/
Enpä tiedä. Ehkäpä jollakulla on aversio MacBookin vanhasta poikkeavaa näppämistöä kohtaan tai, öh, erityinen innostus PowerPC-rautaan. Kepillä jäätä, eikös? Nopeat syövät hitaat. (psst... älä k##e mun ilmoitustani! ;)
(off-topic alkaa tästä.)
Ja sitten nykynuoret pyrkivät muka kaikin keinoin eroon sanojen taivuttamisesta. "Pelaatsä CS?", "Miten zyxel 660H nettiin?". Puhuisivat vaikka Perunankieltä samalla vaivalla...
Kiistatta totta. Kyseinen alennus-macbook on tosin puolen gigatavun versio yhdellä akulla; käytetystä iBookin akusta saa pulittaa pikaisen huutonet-haun perusteella vähintään 50-60 euroa (hintavarauksesta spekuloimatta) ja 512 megan DDR333-SODIMMistä muutaman kympin.TheKraken kirjoitti:On kyllä aika kova hinta. Tohon pistää hitusen lisää, niin saa verkkokaupan tarjouksesta Macbookin.
Enpä tiedä. Ehkäpä jollakulla on aversio MacBookin vanhasta poikkeavaa näppämistöä kohtaan tai, öh, erityinen innostus PowerPC-rautaan. Kepillä jäätä, eikös? Nopeat syövät hitaat. (psst... älä k##e mun ilmoitustani! ;)
(off-topic alkaa tästä.)
Jos Suomessa on yksi hyvä puoli niin se on tämä epäsikiö äpäräkieli, jolla englanniksi toistakymmentä sanaa vaativa ilmaus kutistetaan halutessa kahteen ja sopivaan lausunnan painotukseen. Hidas -> hitaahko -> hitaahkous -> hitaahkouden. Loogista, eikä edellytä kuin yhden sananjuuren ja "muutaman" taivutusmuodon tuntemista!Repe Ruutikallio kirjoitti:Mua riemastuttaa ihmiset jotka osaa käyttää kieltä luovasti ja silti oikein. Ikinä en ole nähnyt enkä käyttänyt sanaa hitaahkous, vaikka se on ihan oikeaa suomea ja sopii tähän kuin nenä niskaan.
Ja sitten nykynuoret pyrkivät muka kaikin keinoin eroon sanojen taivuttamisesta. "Pelaatsä CS?", "Miten zyxel 660H nettiin?". Puhuisivat vaikka Perunankieltä samalla vaivalla...
-
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jotain pitäisi kyllä ylläpidon kehittää näitä piittaamattomia myyjiä vastaan. Avataan myyntiketju ja kohta häivytään ja jätetään ostajaehdokkaat ihmettelemään. Tätä tapahtuu vähän väliä, tai ainakin siltä mun silmään näyttää. Banaani olisi oikea sanktio oman myyntiketjun heitteillejätöstä. Kahden viikon päästä huomautus ja neljän päästä porttikielto.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olen laittanyt "pineconelle" kehotuksen päivittää viestinsä. ![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
-
12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka