Kaksi eri asiaa samaan mailiin, mutta:
1. Asensin Logicin Prolle uuden updaten. Seuraus olis se, että Rme Fireface 400:n driveri lakkasi toimimasta inputtien osalta. Eli mic-inputien virransyöttö mikkiin lakkasi. Puolen tunnin ihmettelyn ja piuhojen tsekkauksen jälkeen tajusin asentaa FF:n ohjelmisto uusiksi ja kaikki alkoi taas toimimaan. Kannattaa hakea laitteisiin uudet driverit, sillä jotakin perustavaa ko. update muutteli.
Muuten kaikki tuntuu toimivan normaalisti. (ei ole kyllä Pron kanssa ollut vakausongelmia ennenkään)
2. Toimiiko kenelläkään Logic 7.2.ssa Nativeinstrumentsin instrut. Minulla on siis mm. Colossus ja Symphonic orchestra Silver. Mikään niistä ei toimii 7.2..ssa. (ei siis ole valittavissa au validationin ikkunassa vaikka komponentit ovat ihan oikeassa paikassa.
Asensin sitten Intel Macbook- läppärilleni Logic 7.1.:n ja siinä ko. instrumentit toimivat ja näkyvät moitteetta.
(minun mielestäni 7.1. toimii Rosettasta huolimatta mainiosti ko. läppärissä)
Updatea tms. ei Nativen sivuilla ole. Onko kenellekään ratkaisua aisaan?
Minun mielestäni on kyllä perin kummallista, että käytettyäni muutaman tonnin instrumentteihin, todetaan, että ei vaan toimi. Kyllä siinä warettaminen alkaa tuntumaan oikein hyvältä vaihtoehdolta.javascript:emoticon('[:(]')
Pari ongelmaa: Pro application support ja Nativeinstruments
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pari ongelmaa: Pro application support ja Nativeinstruments
Viesti Kirjoittaja ipi »
-
Viesti Kirjoittaja mirador »
Hei! Tarkennus kohtaan 2: Colossus, Symphony Silver etc. ovat EAST WESTin softainstrumentteja, eivät Native Instrumentsin.
Joten jos et ole vielä käynyt, niin hopi hopi East Westin sivuille!
Ja jos ei apuja löydy sieltä, niin softat myyneen liikkeen kimppuun!
East Westiä tuo muistaakseni maahan Carbo´n Music (http://www.carbonmusic.fi), joten sieltäkin voi kohteliaasti kysyä...
Toivottavasti auttaa angstiin!
Joten jos et ole vielä käynyt, niin hopi hopi East Westin sivuille!
Ja jos ei apuja löydy sieltä, niin softat myyneen liikkeen kimppuun!

East Westiä tuo muistaakseni maahan Carbo´n Music (http://www.carbonmusic.fi), joten sieltäkin voi kohteliaasti kysyä...
Toivottavasti auttaa angstiin!

-
Viesti Kirjoittaja juha____ »
Mulla kanssa on toi Battery3 mykkä toisessa koneessa. Siinä käyttiksenä 10.4.9. Toisessa koneessa toimii ongelmitta, käyttis 10.4.8. NI:ltä ovat lupailleet päivitystä ainakin tohon Batteryyn tässä toukokuun aikana.
Vaikka noi on EW:n samplekirjastoja, niin eikö noissa ole kuitenkin NI:n playeri?
Vaikka noi on EW:n samplekirjastoja, niin eikö noissa ole kuitenkin NI:n playeri?
-
Viesti Kirjoittaja ipi »
Mirador: Colossus, battery ym. ovat nimenomaan "powered by nativeinstruments" kompakt-instrumentteja. Rekisteröinti ja rekiströitymistä vaativat päivitykset löytyvät nimenomaan ja ainoastaan Nativen sivuilta, joten ihan sama vaikka paketin päällä lukisi vaikka minkä apufirman logo.
Ongelma on siis se, että Nativen player ei toimi Logic 7.2.n kanssa. Intel ei sinänsä ole se ongelma.
Eastwestin installer update ei paljoa tässä lämmitä. Jotain updateja on lupailtu, mutta aikatauluista ei ole havaintoja. MInua ei sinänsä ahdista, koska olen pysynyt 7.1.ssa. Asia on parilla kaverilla (ja periaatteelliesti) sieltä, mihin ei aurinko paista.
Ongelma on siis se, että Nativen player ei toimi Logic 7.2.n kanssa. Intel ei sinänsä ole se ongelma.
Eastwestin installer update ei paljoa tässä lämmitä. Jotain updateja on lupailtu, mutta aikatauluista ei ole havaintoja. MInua ei sinänsä ahdista, koska olen pysynyt 7.1.ssa. Asia on parilla kaverilla (ja periaatteelliesti) sieltä, mihin ei aurinko paista.
-
Viesti Kirjoittaja juha____ »
Yes, mulla rupesi Battery pelittämään noilla ohjeilla:
http://www.native-instruments.com/forum ... hp?t=49600
Stehen Sippelin ohjeen mukaan. Ei mitään hajua, löytyykö tollaista tiedostoa noista muista NI:n softakansioista, mutta mulla toimii. GOOD!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
http://www.native-instruments.com/forum ... hp?t=49600
Stehen Sippelin ohjeen mukaan. Ei mitään hajua, löytyykö tollaista tiedostoa noista muista NI:n softakansioista, mutta mulla toimii. GOOD!
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka