mites toi airport toimii?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
mites toi airport toimii?
Viesti Kirjoittaja roketti »
no tuossa pari tuntia sitten olin pasilan asemalla odottelemassa junaa ja aikani kuluksi päätin mennä nettiin surffaileen. istumbleri näytti, että dnawlan oli avoin verkko ja sinne myös kone halusi mennä automaagisesti. Mitään yhteyttä ei kuitenkaan muodustunut, koko ajan herjasi, että eipä sulla ole nettiyhteys kunnnossa, eli mitä oon jättäny tekemättä oikein? Taas aamulla olin kyllä duunipaikallani motorolan avoimessa verkossa, mutta kun iltapäivällä koitin, niin ei päässyt. Tosin istumblerista oli päällä se, että se poimii automaattisesti sen verkon missä on vahvin signaali, otin sen pois mutta mitään ei tapahtunut. onko mulla joku asetus päin honkia?
-
Re: mites toi airport toimii?
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
No aluksi... Toin dnawlan on maksullinen. Sulla pitää olla oikeudet sinne. Kenen toi motorola on? Duunipaikkasi? Jos ei, niin silloin sunulla ei ilmeisesti ole oikeuksia siihenkään.roketti kirjoitti:no tuossa pari tuntia sitten olin pasilan asemalla odottelemassa junaa ja aikani kuluksi päätin mennä nettiin surffaileen. istumbleri näytti, että dnawlan oli avoin verkko ja sinne myös kone halusi mennä automaagisesti. Mitään yhteyttä ei kuitenkaan muodustunut, koko ajan herjasi, että eipä sulla ole nettiyhteys kunnnossa, eli mitä oon jättäny tekemättä oikein? Taas aamulla olin kyllä duunipaikallani motorolan avoimessa verkossa, mutta kun iltapäivällä koitin, niin ei päässyt. Tosin istumblerista oli päällä se, että se poimii automaattisesti sen verkon missä on vahvin signaali, otin sen pois mutta mitään ei tapahtunut. onko mulla joku asetus päin honkia?
-
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
On hyvin todennäköisesti.roketti kirjoitti:onko se sitten niin, että noita maksuttomia verkkoja on todella vähän pääkaupunkiseudulla, kun en päässyt oikein mihinkään
"meidän nuorisoliigalainen Macpoika, taituri monessa Mac-meiningissä!" — amanita
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
Viesti Kirjoittaja S_Matas »
Keskustassa kahviloiden ja baarien asiakkailleen hyvällä säkällä ilmaiseksi tarjoamat verkot taitavat olla ainoita varmoja... Rautatieasemalla olen parikin kertaa yrittänyt päästä Helsingin kaupungin avoimeen verkkoon, mutta sillä ei pääse selailemaan sen omaa aloitussivua pidemmälle, näin ainakin PSP:llä kikkaillessa.
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllähän noita löytyy aika monestakin paikkaa.roketti kirjoitti:onko se sitten niin, että noita maksuttomia verkkoja on todella vähän pääkaupunkiseudulla, kun en päässyt oikein mihinkään
Mutta: DNAWlan on maksullinen verkko. Se on avoin, mutta sitä ei voi käyttää ilman tunnuksia.
-
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka