Ei ole. Sehän menee niin, että myydään autoa joka pystyy 'keinotekoisesti' tms tuottamaan milljoonaväriä, mutta ei ihan oikeasti.iPratt kirjoitti:Tässä taitaa kuitenkin olla kyse siitä että myydään 150hv autoa, jossa ei oikeasti olekaan kuin 100hv.Eikä se muuta asiaa että tuo 100hv tuntuu riittävältä. Jos/kun kuluttajaa on huijattu virheellisellä mainonnalla (tai spekseillä) pitää siitä valmistajan joutua vastuuseen, olkoon sitten kyseessä vaikka apple. Tälläisessä tilanteessa itseasiassa kyseesssä on viallinen laite joka pitäisi korjata/vaihtaa tai hyvittää.frissy kirjoitti:Niin, onko tuo illuusio nyt sitten lähempänä sitä oikeeta nykytekniikalla, vaiko pelkkä rautalanka-ilmastointiteippi-patentti.
Itse olen muotoilija, ja monesti asiat tehdään eri tavalla, jotta lopputulos olisi halutun kaltainen. Esim. tuolin rakenteissa. Halutaan saada ohutta putkea, mutta tehdäänkin muut osat paksuiksi, jotta putket näyttävät ohuilta. Ihmissilmä niitä lopputuloksiakin katselee...
Itse pistän tämän jutun samaan kategoriaan kuin hifimiesten mittarimesoilut. Kuulostaa huonolta! Mittari näyttää hunoa! (tosin ihmiskorva ei sitä kuule)
Vähän sama kuin mä laittaisin mekon päälle ja sanoisin olevani tyttö
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)