Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Indeed, sir 8)Viizei kirjoitti:Miksi pitää edes aloittaa?-Scorpio- kirjoitti:Voin kokemuksesta sanoa, jos on pahasti riippuvainen ainakin 4 ekaa päivää tulee miettittyä että minkäköhänlaista helevetissä mahtaa olla kun maanpinnallakin on yhtä tuskaa.
Nimim. vieläkin spaddu käryää
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
-
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Itse vältän väärään seuraan joutumista, sekä vältän alkoholia, tubakkia ynnä muita mömmöjä, hyvin on toiminut-Scorpio- kirjoitti:Joskus hiffaat, ajaudut väärään seuraan niin se on menoa, tietyssä tilassa päätökseen vaikuttaminen on niin ja näin
Ja ottaen humioon milloin alotin, liian nuorena![]()

Macbook - 2GHz - 2Gt RAM - Valkoinen
-
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Mä oon aina miettinyt, että miksi ihmiset polttaa sitä tupakkaa. Kaupan kassallakin, kun toisinaan työskentelen , niin oon huomannut, että sitä tupakkaa menee ihan tolkuttomia määriä. Ihmiset polttaa aivan hirveesti. Tupakkahyllyä saa olla koko ajan täyttämässä.
Itse kun en ole koskaan polttanut tai edes kokeillut, niin oon aatellut, että pitäiskös sitä sitten kokeilla, että saisin vastauksen ihmettelyyni.
Tuleeko siitä esim. "hyvä, rentoutunut olo" niin kuin alkoholista? Vai mikä idea siinä on?
Kamalan kallistakin, hurr. Vai maistuuko ne hyvältä niin kuin karkit tai sipsit tai keksit..?
Sit toinen, mitä oon ihmetellyt, että minkä takia niitä eri laatujakin pitää olla niin tolkuttomasti? Ei niissä niin suuria nikotiinieroja ym. ole ainakaan pakettien kyljen mukaan. Jos olisi yksi tosi nikotiininen ja yksi "light", niin eikö niillä pärjättäisi? Tarttisi ehkä vähän harvemmin myydä sitä eioota:kin.
Nyt tein ittestäni varmaan tosi tyhmän tällä.
Mutta tässä kohtaa on kyllä Maxi-askin mentävä aukko sivistyksessä!
Itse kun en ole koskaan polttanut tai edes kokeillut, niin oon aatellut, että pitäiskös sitä sitten kokeilla, että saisin vastauksen ihmettelyyni.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

Sit toinen, mitä oon ihmetellyt, että minkä takia niitä eri laatujakin pitää olla niin tolkuttomasti? Ei niissä niin suuria nikotiinieroja ym. ole ainakaan pakettien kyljen mukaan. Jos olisi yksi tosi nikotiininen ja yksi "light", niin eikö niillä pärjättäisi? Tarttisi ehkä vähän harvemmin myydä sitä eioota:kin.
Nyt tein ittestäni varmaan tosi tyhmän tällä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Harmaa hius.
On se nyt kumma, nippa nappa kolmenkymmenen ja nyt jo alkaa tämä arvokas vanheneminen. Eikä kuulemma ollut lateksimaalia märästä keittiön seinästä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
No mutta, mitenkäs saataisiin olotilasi paranemaan? Mitäpä jos käväisisit Dödö-ketjussa tai asustekaupassa? Löytyvät täältä lähiosastolta, olkaa hyvä. Josko saisit hymyä huuleen.MarQ kirjoitti:ahdistaa, masentaa, v-ituttaa ja siihen päälle vielä surua. mukava yhdistelmä.
edit. keljutuksen vaihdoin pois. kun ei keljuta.
Sympatiaa lähetetään kahmalokaupalla MarQ:lle!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Nyt vaan otat kaikkii kamuihin yhteyttä, soitat tai laitat mesen päälle niin varmasti löytyy juttu kaveria. Yleensä puhuminen tai kirjoittaminen auttaaMarQ kirjoitti:ahdistaa, masentaa, v-ituttaa ja siihen päälle vielä surua. mukava yhdistelmä.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
kiitoksia vaan siskot. kyllähän tää tästä varmaankin. pikkuhiljaa.
onneks olin koko päivän mukavassa seurassa. käytiin syömässä ja taidetta kahtelemassa ja muuta.
nyt se todellisuus sitte taas iski kun tulin kotiin. taidanpa hetken viihdyttää itteäni noilla amanitan ehdottamilla ja sitte köllähtää sohvan pohjalle.
onneks olin koko päivän mukavassa seurassa. käytiin syömässä ja taidetta kahtelemassa ja muuta.
nyt se todellisuus sitte taas iski kun tulin kotiin. taidanpa hetken viihdyttää itteäni noilla amanitan ehdottamilla ja sitte köllähtää sohvan pohjalle.
smack my pizza!
-
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
No en täysi teini enkä kovin vanhakaan, mutta taidan olla aika nuori verrattuna muihin.weeezes kirjoitti:Itse vältän väärään seuraan joutumista, sekä vältän alkoholia, tubakkia ynnä muita mömmöjä, hyvin on toiminut-Scorpio- kirjoitti:Joskus hiffaat, ajaudut väärään seuraan niin se on menoa, tietyssä tilassa päätökseen vaikuttaminen on niin ja näin
Ja ottaen humioon milloin alotin, liian nuorena![]()
. Tosin et taida enään olla teinivaiheessa elämää
?
Aloitin tupakoinnin 12 vuotiaana

![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mulla on usempi harmaa hius ja muutama valkoinen (vitivalkoinen) kulmakarvaMaza kirjoitti:Harmaa hius.On se nyt kumma, nippa nappa kolmenkymmenen ja nyt jo alkaa tämä arvokas vanheneminen. Eikä kuulemma ollut lateksimaalia märästä keittiön seinästä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sulla ei vielä oo mitään hätää, mutta entäs mulla kun kymmenen vuotta vanhenen vielä

Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tervetuloa klubiin. Armoton kisa kaljuuntumisen ja harmaantumisen välillä. Pitää olla jotain jännää meikäläisellkin...Maza kirjoitti:Harmaa hius.On se nyt kumma, nippa nappa kolmenkymmenen ja nyt jo alkaa tämä arvokas vanheneminen. Eikä kuulemma ollut lateksimaalia märästä keittiön seinästä.
Vitutuksesta voimavara!
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Noinkos ne sulle nyt sanovatte, tuohan hivelee korvaaTeppo Tulppu kirjoitti:Sä oot kuriton!kuriton kirjoitti:Kerro mitä ne sano, niin minä en erehdy sanomaan samaa uudelleenTeppo Tulppu kirjoitti:Pylkkänen ja scorpio nimittelevät mua.Mutta niin ihanan kuriton.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Huomenna ois duunia tiedossa reilut 14 tuntia, ja sitten joutaa potevat ja kello hittoon, alkaa KESÄLOMA !!!

(ai niin, tään piti olla vuodatusta--- työpaikalla niitten pitää pärjätä ilman mua muutama viikko
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Soivat korvat pikemminkin. Pelkään, että kohta jo särkevät, jos en saa tota iTunesia lopettamaan ja painu tästä pehkuihin viimeinkinTeppo Tulppu kirjoitti: Sulla on kohta kiiltävät korvat kun niitä noin oikein urakalla hivelty.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja tännää en töissä kerinnyt ees leikkii, ainoostaan otettiin toisiltamme verensokerit, kun itse en itteeni pistä, piikkikammosta vielä.
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka