Kuinka usein keskimäärin vaihdat kännykkääsi?
-
Kuinka usein keskimäärin vaihdat kännykkääsi?
Viesti Kirjoittaja ozone »
Eli kuinkas on, vaihtuuko kännykkä muutaman kuukauden välein, vai puhutko akun loppuun ja ostat mieluiten uuden akun kuin vaihdat luuria uuteen...
-
-
-
Viesti Kirjoittaja BulletFace »
iMac retina 27" 5K Late 2014
MacMini 2.0Ghz
-
Hmm, mikä luuri sulla niin kestää... itselläni on kännyköiden akut olleet nopeasti vainaita. Muistaakseni viimeisin pitkäikäinen luuri oli legendaarinen 6310i, jossa akku kesti miltei kolmatta viikkoa putkeensa...alucard kirjoitti:Neljättä vuotta vedetään samalla... ei ole ainakaa vielä kuolemisen merkkejä näyttänyt!
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
-
Yllättävän pitkiä aikoja täällä kännyköitä käytetään... yli 4 vuotta on miltei ikuisuus tällä alalla... joskin jos vain tekstiviestejä tarvitsee ja puheluita ja ehkä satunnaista gprs-yhteyttä, niin ihan perusluureillahan pärjää hyvinkin...
Itselläni tämä 6230i ei vastaa odotuksia, mm. sen T9-sanakirjan takia, joka verrattuna aikaisempaan 6230:seen nähden on aivan uskomaton typerys. Se ei tunnu osaavan kuin 5% suomen sanoista, ja loput se ehdottaa aivan totaalisen pieleen... sen verran ärsyttävä vika/bugi, että haluaa vain eroon laitteesta...
-
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Tuosta voi laskea että kymmenessä vuodessa vajaa 10 luuria, eli aikalailla luuri per vuosi. Kaikki meni vaihtoon rikkoutumisen myötä paitsi tuo 1110 joka on edelleen varaluurina ja nuo Motorolat jotka meni vaihtoon ihan vain siksi, että olivat niin huonoja käyttää / muuten vain susia.
-
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En yleensä vaihda näin useasti, mutta nyt on tullut kyllä liikaa härvellettyä näiden luurien kanssa. Normaalitahti on luuri/vuosi.
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »

"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-

Itseäni ainakin nyt nuo Sony Erkit on alkaneet kutkuttamaan... Vuosi sitten olin vielä täysin Nokia-mies, enkä edes vilkuillut mihinkään muihin merkkeihin... nyt Nokiat eivät tunnu kiinnostavan oikein pätkääkään enää...
-
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
koskakohan niissä on pesukoneet että voi sukat pestä matkalla, ja koskakohan puhelimella voi lentää, puhelin ei ollut enää puhelin kun siihen piti se vit*n kamera änkeä, tunkea että sillä vois mahtailla.
-
Viesti Kirjoittaja zemex »
Viimeksi olen käyttänyt nokiaa kun 2110 oli IN!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kuin puhelimien M$ noo se on vain minun mielipide.
Nykyään tuntuu vaikealta löytää muutenkin ihan vaan puhelinta.
Kaikki tuntuu olevan vain jotain ihmeellisiä monitoimi työkaluja.
Onhan noita halpoja perus puhelimia mutta ne on kans laadulta halpoja.
-
Itselleni kanssa Nokia on alkanut tuntumaan jotenkin M$ tyyppiseltä firmalta... Tuntuu, että heiltä tulee ulos enemmän bisnes-maailman luureja, mutta yksilölliset hienot luurit tuntuisivat olevan kadoksissa... tai ainakin useat ominaisuudet tuntuisivat tippuvan suoraan nokian business-tason luureista, kuten tekstiviestien tallentaminen luonnoksiksi poistuttaessa tekstiviestien tallentamis-tilasta... which sucks!!zemex kirjoitti:En tiedä miksi mutta minua nuo nokiat on aina jotenkin närästänyt..
Viimeksi olen käyttänyt nokiaa kun 2110 oli IN!Nokia on minulle
-
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
En kyllä minäkään koske Nokiaan edes 10 metrin seipäällä. sellaiset on kokemusket.ozone kirjoitti:Itselleni kanssa Nokia on alkanut tuntumaan jotenkin M$ tyyppiseltä firmalta... Tuntuu, että heiltä tulee ulos enemmän bisnes-maailman luureja, mutta yksilölliset hienot luurit tuntuisivat olevan kadoksissa... tai ainakin useat ominaisuudet tuntuisivat tippuvan suoraan nokian business-tason luureista, kuten tekstiviestien tallentaminen luonnoksiksi poistuttaessa tekstiviestien tallentamis-tilasta... which sucks!!zemex kirjoitti:En tiedä miksi mutta minua nuo nokiat on aina jotenkin närästänyt..
Viimeksi olen käyttänyt nokiaa kun 2110 oli IN!Nokia on minulle
Siemens tai Samsung, näillä mennään
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Elä kuule valita, Samsungissa jos painat vahingossa punaista luuria (joka on sopivan lähellä siinä kolmosen yläpuolella), kun olet puoli tuntia kirjoittanut rakkausrunoa rakkaimmalleen, tuhoutuu koko teksti. Ei löydy luonnoksista, kirjoitetusta viestistä eikä päästäsikään sanasta sanaan. Jos taas painat vihreätä nappia ja valitset sen jälkeen vahingossa tai tahalteen Lähetä (näin käy myös liian usein), tulee esille numeron kirjoittamis tai listasta nimen haku -kenttä, ja auta armias jos siinä kohtaa muistuu mieleen, että pitikin lisätä vielä viestiin tekstiä, ovat vaihtoehdot: a) lähetä viesti ja kirjoita seuraavaksi uusi täydentäen edellistä, tai b) paina punaista luuria, ja aloita alusta koko viesti.ozone kirjoitti:Itselleni kanssa Nokia on alkanut tuntumaan jotenkin M$ tyyppiseltä firmalta... Tuntuu, että heiltä tulee ulos enemmän bisnes-maailman luureja, mutta yksilölliset hienot luurit tuntuisivat olevan kadoksissa... tai ainakin useat ominaisuudet tuntuisivat tippuvan suoraan nokian business-tason luureista, kuten tekstiviestien tallentaminen luonnoksiksi poistuttaessa tekstiviestien tallentamis-tilasta... which sucks!!
Bravo! Voih, kunpa iPhone toimisi yhtä fiksusti kuin OS X...
E: Noh, haukutaan vielä vähän. Kalenteri toimii epäloogisesti. En muista tarkalleen mikä siinä mättää, koska edellisestä käyttökerrasta on jo useampi vuosi. Sen lisäksi jäin Nokialaisesta kaipaamaan eri ääni-profiileja (piippaus, ulkoilma, äänetön), Samsungissa kun on vain äänet päällä tai äänetön. Eräs kaverini osti samanlaisen simpukkapuhelimen ja kävi aina manuaalisesti laittamassa soittoäänen voimakkuudeksi 0, kunnes kerroin hänelle että tuossa on tuo näppäin, jota pari sekuntia pohjassa pitämällä vehje menee äänettömälle (minäkin jouduin sen ohjekirjasta lukemaan, vaikka kovasti yritin keksiä ilman ohjeitakin).
Tämän lisäksi jo aikaisemmin mainitsemani varoitus-, kamera- ja toimintaääni, ovat kauheita, eikä niitä saa pois. Kameran suljinääni taitaa johtua siitä, ettei voi tyttöjen hameiden alta ottaa valokuvia, ymmärrettävää, mutta olisivat sentään tehneet siitä kivemman. Aina kun poistan tekstiviestejä, kun Samsungin muisti menee liian nopeasti täyteen, täytyy puhelin laittaa äänettömälle, sillä tuosta toimintoäänestä tulisi hulluksi alta minuutin. Inhoan myös kännykän lataamista, sillä kytkettäessä laturiin tai otettaessa puhelin siitä irti, kuuluu jälleen ärsyttävä ääni. Herätyskellon ääni on ärsyttävä (onneksi paras ystäväni iMac herättää minut nykyään). Kaikki ärsyttää. Miksen ole vaihtanut jo puhelinta? Inhoan tätä ja olen inhonnut jo useamman vuoden.
Nokia on kyllä muuttunut minunkin silmissä. Olen kuullut lähes tulkoon pelkästään huonoa N70 puhelimesta, joka on saavuttanut suuren suosion nuorison keskuudessa. Siitä ei kuitenkaan ole käyttökokemuksia, joten en ala sitä enempää analysoimaan. Suosikkipuhelimeni on edelleen 3210, joka lienee jossakin laatikossa täällä jossain. Siinä oli kyllä hieno puhelin, taisi jopa olla ensimmäiseni. Kesti kolhut ja oli kaikin puolin hieno laite.
Huh.
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka