Niin on, ja osastonlääkärikin vaihtu vielä naiseks, tylsää onTeppo Tulppu kirjoitti: Kurja työ kun ei leikkimäänkään ehdi.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Se on varmaan lukenut Teppo Tulpun kasvatusopasta: se huomasi että siellä päin pyörii yksi kuriton ja yrittää saada kuria. Tosin, jos hän olisi tutustunut homppuun hän olisi jo todennut että tehtävä on toivoton...kuriton kirjoitti:Ei sitten millään, mikähän siinä lie on? Ja tuppaa vielä mokoma komentelemaankin.Teppo Tulppu kirjoitti: Eikös hän ymmärrä leikin päälle?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ongelma johtuu geeneistä: eräs Y-kromosomin keskeisiä tunnuspiirteitä on sen aiheuttama krooninen epäromanttisuus - veikkaisin että poikaystävälläsi on sellainen.Anniel kirjoitti:Juu, herneet voi vetäistä nenuun mm. kroonisesta epäromanttisuudesta![]()
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Riippuu mihin vaihdat..Anniel kirjoitti:Niinpä tietenkin, kas kun en muistanutTeppo Tulppu kirjoitti:Ongelma johtuu geeneistä: eräs Y-kromosomin keskeisiä tunnuspiirteitä on sen aiheuttama krooninen epäromanttisuus - veikkaisin että poikaystävälläsi on sellainen.![]()
Ei taida tilanne vaihtamallakaan parantua...
Joo, vaihtoehdot on vähissä. Jos x-kromosomi on tuplana, se tuppaa aiheuttamaan vielä kummallisempia asioita.Anniel kirjoitti:Niinpä tietenkin, kas kun en muistanutTeppo Tulppu kirjoitti:Ongelma johtuu geeneistä: eräs Y-kromosomin keskeisiä tunnuspiirteitä on sen aiheuttama krooninen epäromanttisuus - veikkaisin että poikaystävälläsi on sellainen.![]()
Ei taida tilanne vaihtamallakaan parantua...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eikös se menekään niin, että mies sanoo nuo asiat kerran (kai hän sentään edes sen yhden kerran on sanonut...?) ja asiaan palataan, jos jotain muutosta ilmenee?Anniel kirjoitti:Juu, ihan vaihtoa Y-kromosomin piirissä on tullut joskus ajateltua mutta eipä taida olla oikea vaihtoehto sekään...![]()
Mutta kyllä sitä vaihtelua siellä Y:nkin sisällä tapahtuu, juurikin tänään olen täältä hompusta lukenut parinkin miespuoleisen kirjoittamana miten ovat runoa rustanneet rakkaalleen ja kavereiden poikaystävät ostelevat lahjoja ja "söpöilevät" ihan vapaaehtoisesti.
En tarkoita että koko ajan pitäisi olla lahjomassa tai nostamassa minua pylvään päähän mutta edes joskus olisi kiva kuulla mitä toinen tuntee, onko edes ikävä kun ei nähdä etc... Tykkäämiskeskustelutkin sivuutetaan kommentilla "kyllä sä tiedät mitä mä tunnen". Ah kun en tiedä kun ei ole herra sitä minulle sanonut.![]()
Minä haluan edes joskus kuulla sanat: olet ihana / pidän sinusta / rakastan...![]()
Jos sä olet oikeesti noin surullinen tuosta (ja miksipä et olisi), se ei tiedä teitille hyvää. Nimittäin monet miehetkin kaipaavat romantiikkaa (mm. eräs Repe), ja kun tiedetään että naisen kerroin on vielä kolme, viisi tai kymmenen siihen päälle, tuo ei kuulosta kivalta. Ajattele paria vuotta eteenpäin: eikö vieläkään niitä sanoja? Tiedän että ihminen jaksaa toivoa ja odottaa, varsinkin jos on lujasti sitoutuvaa tyyppiä, mutta sitä odotusta ei välttämättä palkita koskaan.Anniel kirjoitti:Kerran, pakottamalla ja melkein tukehtu siihen "tykkään susta"Repe Ruutikallo kirjoitti:(kai hän sentään edes sen yhden kerran on sanonut...?)Että ilmeisesti mä en muuta ansaitse.
![]()
Seuraava ilmoitus Repeä mukaillen on varmaan "mä en enää tykkää susta"
Viesti Kirjoittaja amanita »
Omaan äärettömän niukkaan otantaani perustuen vastaan: KYLLÄ!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ovatko muuten Mac-miehet romanttisempia kuin Windows-miehet? Siinäpä kyssäri. Veikkaan että keskimäärin ovat, kun joukossa on enemmän (meitä) erilaisia taiteilijasieluja.
Viesti Kirjoittaja Riina »
Mä sanon suoraan että vaihtoo tuommoinen mies. Itse sain tässä tarpeeksi sellaisesta miehestä jolta sais "lypsää" jonkun mukavan sanan. Sekin tuli uhkailemalla ja kiristämällä.Anniel kirjoitti: ...mutta edes joskus olisi kiva kuulla mitä toinen tuntee, onko edes ikävä kun ei nähdä etc... Tykkäämiskeskustelutkin sivuutetaan kommentilla "kyllä sä tiedät mitä mä tunnen". Ah kun en tiedä kun ei ole herra sitä minulle sanonut.![]()
Minä haluan edes joskus kuulla sanat: olet ihana / pidän sinusta / rakastan...![]()
Joo, mutta ne luokitellaan keräilyharvinaisuuksiksi.Riina kirjoitti:Voin sanoa kokemuksesta että miehissäkin on eroja. On niitä joilta tulee spontaanisti kauniita mukavia sanoja.
Ole hyvä.Anniel kirjoitti:Kiitos Repe näistä ajatuksista.
Useimmat on säilötty spriihin juuri tästä syystä. Tai ne säilövät itse itseään.Teppo Tulppu kirjoitti:Joo, mutta ne luokitellaan keräilyharvinaisuuksiksi.Riina kirjoitti:Voin sanoa kokemuksesta että miehissäkin on eroja. On niitä joilta tulee spontaanisti kauniita mukavia sanoja.![]()