Kävin oikein testaamassa ja kyllä, täytyy sanoa että pieni ovaalihan siitä liikkeestä muodostuuPylkkänen kirjoitti:Eli siis myönnätkö pyörähdyksen?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kävin oikein testaamassa ja kyllä, täytyy sanoa että pieni ovaalihan siitä liikkeestä muodostuuPylkkänen kirjoitti:Eli siis myönnätkö pyörähdyksen?
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Meidän leirillä oli aivan samanlainen tilanne.Pylkkänen kirjoitti:Mä olin vetämässä yhtä kesäleiriä tuossa muutama vuosi sitten. Siellä oli n.15 v jannu, joka oli vähän tuon Ernon linjalla. Meillä oli siellä kaikenlaista aktiviteettia, joissa varmasti hiki lensi. Muut leiriläiset alkoivat sitten ensimmäisen viikon loppupuolella valitella siitä hajusta, joka oli KAMALA! Mä kävin tiedustelemassa sen kaverin hygieniasta, jolloin se tosiaan ilmoitti käyneensä viimeksi suihkussa kotosalla! Jouduin pakottamaan sen saunaan, johon se sitten suostuttelun jälkeen lähti, mutta kekseliäs kun oli, yritti karata saunasta ilman suihkua! Tilanne pääty siihen, että nakkasin sen järveen laiturilta loppujen lopuksi.
Perusteluna tällä kaverilla oli, että hän ei pidä puhtaiden vaatteiden "hajusta", eikä siitä että ne on niin "kovia"
Hyi yöksViizei kirjoitti:Meidän leirillä oli aivan samanlainen tilanne.Pylkkänen kirjoitti:Mä olin vetämässä yhtä kesäleiriä tuossa muutama vuosi sitten. Siellä oli n.15 v jannu, joka oli vähän tuon Ernon linjalla. Meillä oli siellä kaikenlaista aktiviteettia, joissa varmasti hiki lensi. Muut leiriläiset alkoivat sitten ensimmäisen viikon loppupuolella valitella siitä hajusta, joka oli KAMALA! Mä kävin tiedustelemassa sen kaverin hygieniasta, jolloin se tosiaan ilmoitti käyneensä viimeksi suihkussa kotosalla! Jouduin pakottamaan sen saunaan, johon se sitten suostuttelun jälkeen lähti, mutta kekseliäs kun oli, yritti karata saunasta ilman suihkua! Tilanne pääty siihen, että nakkasin sen järveen laiturilta loppujen lopuksi.
Perusteluna tällä kaverilla oli, että hän ei pidä puhtaiden vaatteiden "hajusta", eikä siitä että ne on niin "kovia"
Yksi nimeltä mainitsematon henkilö kertoi, että oli käynyt suihkussa viimeksi 3 viikkoa ennen leiriä. En ollut isonen, vaan oppilaana.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Armani Black CodeJone-51K kirjoitti:Pitääpi huomenna teputtaa hajukauppaan ja ostaa joku raikas ja kesäinen hajuste. Dolce & Gabbana on melko jees vähäisesti käytettynä mutta alkaa hieman tympiä. Olisko jotain vihiä merkistä jota kannattaisi käydä nuuskimassa?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mm. Chanelilla hyviä ja miehekkäitä tuoksuja. Oikeastaan on hyvin vaikea suosittaa tuoksua paremmin tuntematta ja vaikka hiukan tuntisikin. Oma nenä on hyvä värkki siellä puodissa. Kolmea tuoksua enempää ei kerralla kannata nuuskia. Kaupoissa usein käytössä pieniä liuskoja, joihin voi suihkuttaa tuoksua ja haistella sitä "sydäntuoksua" myöhemminkin.Jone-51K kirjoitti:Pitääpi huomenna teputtaa hajukauppaan ja ostaa joku raikas ja kesäinen hajuste. Dolce & Gabbana on melko jees vähäisesti käytettynä mutta alkaa hieman tympiä. Olisko jotain vihiä merkistä jota kannattaisi käydä nuuskimassa?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Jyööh. Olen sitten kai nainen.Pylkkänen kirjoitti:Aamutuimaan pisti mietityttämään, että mistä johtuu tämä sukupuolten välinen ero stick-deodorantin sijoittamisessa kainaloon?
Eli siis miehet hinkkaavat dödöä ylös-alas pitkin kainaloa, mutta naiset tekevät tämän samaisen toimenpiteen sensuellisti purnukkaa pyöritellen.
Viesti Kirjoittaja Joris »
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Lancomen Hypnose for men -uutuus on ollut ainakin kovasti suosittua.. :)Jone-51K kirjoitti:Pitääpi huomenna teputtaa hajukauppaan ja ostaa joku raikas ja kesäinen hajuste. Dolce & Gabbana on melko jees vähäisesti käytettynä mutta alkaa hieman tympiä. Olisko jotain vihiä merkistä jota kannattaisi käydä nuuskimassa?
Viesti Kirjoittaja tjm »
Hajuvettä olisi tarkoitus ymmärtääkseni käyttää mielellään niskan/selän alueella _kevyesti_ ja yksi käyttötapa on suihkauttaa hieman ilmaan ja kävellä/pyörähtää syntyneestä pilvestä läpi. Tapoja on toki varmasti monia.Joris kirjoitti:Entinen tyttöystäväni sanoi, että hajuvettä pitää käyttää niin, että vastaantulija huomaa sen vasta sitten kun on muutaman askeleen ohi mennyt.
Minusta siinä on tyyliä.
Viesti Kirjoittaja Joris »
Viesti Kirjoittaja since86 »
Absolut Torr?since86 kirjoitti:Sit mä käytän semmosta kainoalojuttua mitä tarvii laittaa vain kerran viikossa, mutta mä en IKINÄ muista sen nimee, apteekista saa... Joka kerta kun käyn ostaan sitä, niin sen tötsän ulkonäostä muistan mikä se on...![]()
Hyvä tuote muuten, mutta nimi on sheiße ja pakkaus on sheiße. Tekee minkä lupaa: ei hiki haise.
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Oliko nimessä kirjoitusvire?amanita kirjoitti:Erñon yksi viesti poistettu siinä olleen yksityishenkilön nimen takia. Scorpion viestistä poistettu lainauksesta kyseinen nimi.
terveisin amanita
Ei olu!Miklu kirjoitti:Oliko nimessä kirjoitusvire?amanita kirjoitti:Erñon yksi viesti poistettu siinä olleen yksityishenkilön nimen takia. Scorpion viestistä poistettu lainauksesta kyseinen nimi.
terveisin amanita
Viesti Kirjoittaja since86 »
Jees just tää.Anniel kirjoitti:Absolut Torr?since86 kirjoitti:Sit mä käytän semmosta kainoalojuttua mitä tarvii laittaa vain kerran viikossa, mutta mä en IKINÄ muista sen nimee, apteekista saa... Joka kerta kun käyn ostaan sitä, niin sen tötsän ulkonäostä muistan mikä se on...![]()
Hyvä tuote muuten, mutta nimi on sheiße ja pakkaus on sheiße. Tekee minkä lupaa: ei hiki haise.
Erño kirjoitti:Anteeksi vaanamanita kirjoitti:Erñon yksi viesti poistettu siinä olleen yksityishenkilön nimen takia. Scorpion viestistä poistettu lainauksesta kyseinen nimi.
terveisin amanita
Sitä välillä unohtaa, itse kukin, että ihan kaikkea ei voikaan tänne kirjoittaa.-Scorpio- kirjoitti:Hui! en edes tullut ajattelleeksi![]()
Kiitokset
Viesti Kirjoittaja Riina »