![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Eli kuinka usein vaihdat/ostat uuden macin? Itsellä vasta ensimmäinen omena menossa.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja jacce »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja ozone »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Mitä turhaan punastelet, ainakaan minun aikanani.....minun autollanikin on nimi....Minni. Totta ihmeessä saatan ymmärtää, että koneista tulee ...niin....tulee.....hmmmm....."rakkaita". Juu!mikastus kirjoitti:ääh, josko ovat olleet omistajalleen turhankin rak.. tärkeitä. No, vanhemmiten oppii - jos oppii.
Tuo kuulostaa jotenkin murheen yhdistämältä.....olisiko parempi vaikka (hörppäsee viskiä)...että sinäkin...tai ..me konekaunosielut...tai TOSI HOMPPULAISET!mikastus kirjoitti:Kohtalotoveri
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No miksei niinkin, kyllähän sekin mulle passaa. Mutta toisaalta tietty murheellissävytteinen aseveljeys yhdistää enemmän kuin 220 volttia. Sitäpaitsi mun viskit on jo loppu. [tähän melankoliaa tuomaan pari banjon päräytystä]amanita kirjoitti:Tuo kuulostaa jotenkin murheen yhdistämältä.....olisiko parempi vaikka (hörppäsee viskiä)...että sinäkin...tai ..me konekaunosielut...tai TOSI HOMPPULAISET!mikastus kirjoitti:Kohtalotoveri
Viesti Kirjoittaja MacFinn »