Esimerkiksi svedupelletär.Repe Ruutikallo kirjoitti:Nytten svedupelletär on jo saanut arvonimikseen naukumaijan ja kukkopillin. Mitä vielä?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Väitöskirjanne hylätään, parempaa onnea ensi kerralla! Svedupellettäriä on naapurissa 3-4 miljoonaa riippuen rajanvedosta.Teppo Tulppu kirjoitti:Esimerkiksi svedupelletär.Repe Ruutikallo kirjoitti:Nytten svedupelletär on jo saanut arvonimikseen naukumaijan ja kukkopillin. Mitä vielä?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Hukkaan meni hyvä ironia.Repe Ruutikallo kirjoitti:Väitöskirjanne hylätään, parempaa onnea ensi kerralla! Svedupellettäriä on naapurissa 3-4 miljoonaa riippuen rajanvedosta.Teppo Tulppu kirjoitti:Esimerkiksi svedupelletär.Repe Ruutikallo kirjoitti:Nytten svedupelletär on jo saanut arvonimikseen naukumaijan ja kukkopillin. Mitä vielä?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Luotan sitten tähän lausuntoonneJone-51K kirjoitti:Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, viskataan ensin vaikka vain pelkkä varsi. Jotenkin uskon ettei tuossa saatu ihan totaalista kuvaa hänen kyvyistään.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Joo, näin on. Onneksi on Compeed -rakkolaastari yläkerrassa.Viizei kirjoitti:maxima kirjoitti:AUUUUUUUUUUUUUUU. Sain rakon rullaluistellessa!! AUUUUUU.
Ne on ärsyttäviä. Pahoitteluni.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juu, jos rakko on puhjennut, parasta on antaa sen olla ja antaa tuulettua. Mutta jos on epäilys että kenkä hankaa kannattaa käytellä Compeed Rakonestopuikkoa jo etukäteen. Ilman tuota ei olisi montaa kertaa kotiin päästy kun korkkari on hangannutmaxima kirjoitti:Eli. Oppikaamme tästä, ettei kannata laittaa rakkolaastaria ennen kuin pesee jalan, sillä siitä ei sisällä muhivat bakteerit pääse ulos vaan aiheuttavat tulehduksen!
Puistelin matot ja siivosin varaston. (Tässä näette kuinka kunnollinen ja tunnollinen naapuri olen!) Lisään kirjani kohtaan K hakusanan Kirves (entisten hakusanojen Kuriton ja Kärsivällisyys lisäksi siis).kuriton kirjoitti:Siispä Tulppu, nyt ne kraapustelut hetkes sivuun ja haeppas se kirves sitten sieltä kaivosta vielä takaisin...kunhan oot nuo matot puistellut ensin
Viesti Kirjoittaja maxima »
Joo no tuolla oli kyllä tommosta puikkoa, mutta vaikutti niin kusetukselta, etten sitten laittanut.Anniel kirjoitti:Juu, jos rakko on puhjennut, parasta on antaa sen olla ja antaa tuulettua. Mutta jos on epäilys että kenkä hankaa kannattaa käytellä Compeed Rakonestopuikkoa jo etukäteen. Ilman tuota ei olisi montaa kertaa kotiin päästy kun korkkari on hangannutmaxima kirjoitti:Eli. Oppikaamme tästä, ettei kannata laittaa rakkolaastaria ennen kuin pesee jalan, sillä siitä ei sisällä muhivat bakteerit pääse ulos vaan aiheuttavat tulehduksen!![]()
Edit. Linkki
Kuriton pyytää minua puistelemaan matot ja minä puistelen ja mitä saan kiitokseksi - epäilyjä siitä etten osaisi ohjata tomuja oikeaan suuntaan. Oi, millainen huutava vääryys on tässä maailmassa vallalla.mikastus kirjoitti:Ne tomut ja romut on missä siis, naapurin pihalla - siitä viis?Teppo Tulppu kirjoitti:Puistelin matot ja siivosin varaston. (Tässä näette kuinka kunnollinen ja tunnollinen naapuri olen!)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kyllä se oikeesti toimii, tekee sellasen kalvon ihon pinnalle, jolloin se kalvo kuluu eikä nahka. Kokeile ihmeessä!maxima kirjoitti:Joo no tuolla oli kyllä tommosta puikkoa, mutta vaikutti niin kusetukselta, etten sitten laittanut.Miten tuollainen nyt voisi toimia?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Juu no joo. Epäilys on viisauden siemen. Käynet vielä Kurittomalla luuttuamassakin. Huuda ennenkö heität ryönävedet aidan yli, niin osaa sitte väistää.Kuriton pyytää minua puistelemaan matot ja minä puistelen ja mitä saan kiitokseksi - epäilyjä siitä etten osaisi ohjata tomuja oikeaan suuntaan. Oi, millainen huutava vääryys on tässä maailmassa vallalla.
Eläs nyt mesoo siellä. Laitahan siihen opuksees vielä että Kiitos.Teppo Tulppu kirjoitti: Kuriton pyytää minua puistelemaan matot ja minä puistelen ja mitä saan kiitokseksi - epäilyjä siitä etten osaisi ohjata tomuja oikeaan suuntaan. Oi, millainen huutava vääryys on tässä maailmassa vallalla.
Valitettavasti en osaa soittaa luuttua, mutta kävisikö saksofoni: voisin käydä töräyttämässä pienen serenaadin.mikastus kirjoitti:Juu no joo. Epäilys on viisauden siemen. Käynet vielä Kurittomalla luuttuamassakin. Huuda ennenkö heität ryönävedet aidan yli, niin osaa sitte väistää.Kuriton pyytää minua puistelemaan matot ja minä puistelen ja mitä saan kiitokseksi - epäilyjä siitä etten osaisi ohjata tomuja oikeaan suuntaan. Oi, millainen huutava vääryys on tässä maailmassa vallalla.
Aivan, kodin siivoaminen aloitetaankin aina varastostaTeppo Tulppu kirjoitti:Kun en tiennyt osoitettasi niin yritin parhaani ja siivosin ensiksi vastaan tulevan varaston.kuriton kirjoitti:Sinä Kiittämätön siivosit sitten väärän huushollin, tai sitten muutos ei ole silmin nähtävää vielä![]()
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kiitos, kiitos kovin, ei tarvitse välttämättä. Jos nyt kuitenkin soitat, niin sordinoin sointisi epäilemättä puutarhaletkulla. Näin siitä tulee jännempää.Teppo Tulppu kirjoitti:Valitettavasti en osaa soittaa luuttua, mutta kävisikö saksofoni: voisin käydä töräyttämässä pienen serenaadin.![]()
Oivoi, eikö teille mikään riitä?kuriton kirjoitti:Eläs nyt mesoo siellä. Laitahan siihen opuksees vielä että Kiitos.Teppo Tulppu kirjoitti: Kuriton pyytää minua puistelemaan matot ja minä puistelen ja mitä saan kiitokseksi - epäilyjä siitä etten osaisi ohjata tomuja oikeaan suuntaan. Oi, millainen huutava vääryys on tässä maailmassa vallalla.
Jaa minäkös tässä yhtäkkiä olen kiittämätön?kuriton kirjoitti:Sinä Kiittämätön siivosit sitten väärän huushollin, tai sitten muutos ei ole silmin nähtävää vielä![]()
kuriton kirjoitti:Mitäs tässä luuttuumaan, kun ei oo imuroitukaan vielä. Kyllä sitä oppaita värkkäillään, mutta kun vähän apua tarttis, niin jo ollaan hakusanoja taas rustaamassa
No just juu, tässäkö ruppeen teittiä kiittelee, niin heti aletaan nollaamaan meikäläisen kiitoksia.Teppo Tulppu kirjoitti: Oivoi, eikö teille mikään riitä?![]()