Siinä lapussa, joka tulostinpakkauksen päällä oli (packing list), luki, että toimitettu printteri JA MacBook. Soitinpa sitten sinne Apple Storeen, vaikka se "virallisista asioista" enklanniks puhuminen aika lailla jännittikin, hyvä että osasin oikean numeron valita kun sieltä kuului, että "valitse yksi, jos.. valitse kaksi, jos..".
Mitä nyt tajusin, niin sanoivat, että tutkivat nyt sitten asiaa, ja että eipä ole normaalia tuommoinen, että jää puolikas tilauksesta toimittamatta. Lupasivat pitää mut ajan tasalla sähköpostitse.
Iskä oli kotona, kun paketti oli ovelle saapunut, eikä se tietenkään ymmärtänyt postimieheltä kysyä, että no missäs se itse kone on.
Mites, onko kellekään muulle sattunut vastaavaa? Onko tilauksen puuttuvat osat toimitettu sitten kiltisti seuraavana päivänä? Kannattaisiko mun karhuta asiasta jotain hyvityksiä?

Oletin, että mun pitäis hakee noi kamat lähimmästä postitoimipaikasta, että kotiin tulisi vain pieni lappu, jolla ne sitten voisi noutaa.. Eipä näköjään sitten silleen mennytkään. Ei sinne päinkään.