Anniellille mustikkasuukkoAnniel kirjoitti:LiityinSalamijakk kirjoitti:Jos taksijonot ärsyttää: Da daa Verkkobaari here i comeAnniel kirjoitti:*nostaa käden pystyyn* Juu, baariin tää ilta vie
http://www.foorumi.info/Verkkobaari/

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Anniellille mustikkasuukkoAnniel kirjoitti:LiityinSalamijakk kirjoitti:Jos taksijonot ärsyttää: Da daa Verkkobaari here i comeAnniel kirjoitti:*nostaa käden pystyyn* Juu, baariin tää ilta vie
Juuri tänään siellä googlen setät kirjoittaa sitä hakukoneeseensa. sorrythebanzai kirjoitti:Kävin tänään kattomassa siellä mut ei ollu paljoa meininkiä, pitänee tänään valita oikea (=kallis) versio.Salamijakk kirjoitti:Jos taksijonot ärsyttää: Da daa Verkkobaari here i comeAnniel kirjoitti:*nostaa käden pystyyn* Juu, baariin tää ilta vie
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No juu, ehkä ei oo tunkua, vaan mahtuupi wessoihin hyvästi. Ja laaduttomuudella korvataan määrä helposti - jos muistetaan. Mitäs nyt taas kysyitkään, siis? Vai tilasitkos jopa jotain? Naisten wessaan ei sitten mennä heti ! Varttin päästä vasta.thebanzai kirjoitti:http://www.foorumi.info/Verkkobaari/
Kävin tänään kattomassa siellä mut ei ollu paljoa meininkiä, pitänee tänään valita oikea (=kallis) versio.
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
No onneks siellä on se tasoituskaljaosastokin niin huomenna kadun sitten menetettyjä taksirahoja.Salamijakk kirjoitti:Juuri tänään siellä googlen setät kirjoittaa sitä hakukoneeseensa. sorrythebanzai kirjoitti:Kävin tänään kattomassa siellä mut ei ollu paljoa meininkiä, pitänee tänään valita oikea (=kallis) versio.Salamijakk kirjoitti:Jos taksijonot ärsyttää: Da daa Verkkobaari here i comeAnniel kirjoitti:*nostaa käden pystyyn* Juu, baariin tää ilta vie
Minusta tämä tarvii varustella?thebanzai kirjoitti:No onneks siellä on se tasoituskaljaosastokin niin huomenna kadun sitten menetettyjä taksirahoja.Salamijakk kirjoitti:Juuri tänään siellä googlen setät kirjoittaa sitä hakukoneeseensa. sorrythebanzai kirjoitti:Kävin tänään kattomassa siellä mut ei ollu paljoa meininkiä, pitänee tänään valita oikea (=kallis) versio.Salamijakk kirjoitti: Jos taksijonot ärsyttää: Da daa Verkkobaari here i come
Kuule sie nurmijärveläinen, kyllä mattii on vanhanen naisten kaa illman titteliäJouna- kirjoitti:Minä olisin selvinpäin ja kattosin kuin _vanhukset_ murtaa luunsaelin_a kirjoitti:tartteeko enempää sanoa
"liikuntailtapäivä" työkavereiden kesken. keski-ikä 40-50 ja minä 19!
vähän liikaa viintä. tai just sopivasti
Viesti Kirjoittaja Maza »
Känni on Hunninko-nimisen paikan keskellä, vähän ennen Tajukangasta.mikastus kirjoitti:Aina sinne känniin ollaan menossa, mutta kukaan ei ihan tiedä missä se tarkalleenottaen on. Saattaa tietysti johtua siitä, että ollaan oltu kännissä, niinsanotusti ihan kännin ytimessä.
Kuule sie Maza, kun olet köyhä insinööri joka raataa telakalla. Niin tuossahan tuo SAS haavoiittui juurikin ja pörssi jenkkeihin.Maza kirjoitti:Känni on Hunninko-nimisen paikan keskellä, vähän ennen Tajukangasta.mikastus kirjoitti:Aina sinne känniin ollaan menossa, mutta kukaan ei ihan tiedä missä se tarkalleenottaen on. Saattaa tietysti johtua siitä, että ollaan oltu kännissä, niinsanotusti ihan kännin ytimessä.
Viesti Kirjoittaja ERA »
Onkos kypärä valmiina?Salamijakk kirjoitti:Kuule sie Maza, kun olet köyhä insinööri joka raataa telakalla. Niin tuossahan tuo SAS haavoiittui juurikin ja pörssi jenkkeihin.Maza kirjoitti:Känni on Hunninko-nimisen paikan keskellä, vähän ennen Tajukangasta.mikastus kirjoitti:Aina sinne känniin ollaan menossa, mutta kukaan ei ihan tiedä missä se tarkalleenottaen on. Saattaa tietysti johtua siitä, että ollaan oltu kännissä, niinsanotusti ihan kännin ytimessä.
Perustetaan oma lentoyhtiö, homppulaiset puoleen hintaan tietenkin.
Kai sulla ajokortti on?
Ilmoittakaa jos haluatte laulaa mukana, tiedämme hidastaa tempoa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.kuriton kirjoitti:Must tuntuu, että Maza soutaa paremmin kuin lentää
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Että ehkä vielä tovin mietimme, lähdemmekö mukaan teitin seuramatkalle koivujen ihmeelliseen maailmaanMaza kirjoitti:Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.kuriton kirjoitti:Must tuntuu, että Maza soutaa paremmin kuin lentää
Mitäs sä siinä hihkulet, me viedään teidät kiinaan tai kanariutallle, ei me olla mitään massakamaa. Me kysytään aina asiakkailta heidän toivomuksiaankuriton kirjoitti:Että ehkä vielä tovin mietimme, lähdemmekö mukaan teitin seuramatkalle koivujen ihmeelliseen maailmaanMaza kirjoitti:Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.kuriton kirjoitti:Must tuntuu, että Maza soutaa paremmin kuin lentää
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Mä Kelaan, että Maza ja Kuriton on Juovuksissa Lieksassa, vaikka ovatkin Pelkkiä ystäviä. Mun täytyy nyt mennä, vaikka ehkä Elän vain kerran.Maza kirjoitti:Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.
Viesti Kirjoittaja paviaani »
Juppihippipunkkarit tahtoo pudota penkeiltä, se on kivaa kivaa niin.MacAntti kirjoitti:Mä Kelaan, että Maza ja Kuriton on Juovuksissa Lieksassa, vaikka ovatkin Pelkkiä ystäviä. Mun täytyy nyt mennä, vaikka ehkä Elän vain kerran.Maza kirjoitti:Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.
Näkeehän sen naamasta, filosofi. Otatko ruokaa?MacAntti kirjoitti:Mä Kelaan, että Maza ja Kuriton on Juovuksissa Lieksassa, vaikka ovatkin Pelkkiä ystäviä. Mun täytyy nyt mennä, vaikka ehkä Elän vain kerran.Maza kirjoitti:Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.
Muistan tuon tarinan kuin eilisen ja siitäpä en juurikaan paljoa muista. Näkeehän sen jo tuosta naamiosta. Sitä on näemmä juhlittu taas pääkalloluolassa.Salamijakk kirjoitti:Näkeehän sen naamasta, filosofi. Otatko ruokaa?MacAntti kirjoitti:Mä Kelaan, että Maza ja Kuriton on Juovuksissa Lieksassa, vaikka ovatkin Pelkkiä ystäviä. Mun täytyy nyt mennä, vaikka ehkä Elän vain kerran.Maza kirjoitti:Soudan, huopaan, kaikki käy. Vaan on mulla lentokoneistakin kokemusta. Takana on nousuja koneella ja laskuja ilman. Kerran koivuun. Uloskin olen lentänyt, se taisi olla kesänä, jonka vietin Hunningolla.
Aika perinteinen kysymys, olen perehtynyt rikkaiden ihmisten perheisiin. Siellä on niin tylsää, että kysytään: mitäs sä taas tuhlailet.
Ehkä konkreettisin esimerkki löytyi sattumalta. Olemme muutama vuosi sitten kesälomamatkalla ja huoltoasemalla.
Siinä jonossa isukki edellä ja poika takana.
Isukki siinä valitsi kahvin ja viinerin.
Poika siinä mietti ja katseli tarjontaa.
Isä Huusi pojalleen Vihaisestii: Ota aina sitä mitä olet ennenkin ottanut!
Tämä tarina on tosi
Se tekisi hyvää vatsalleni!Salamijakk kirjoitti:katkoväkevä-aarre = tavara (kohde tuntematon aina hyökättävä)
Opettele poika laulamaan