Startgate SG-1
Mythbusters
Ei paljoa muuta tule katsottua. 70s Showt katsottu läpi varmaan 10 kertaa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eipä paljon puutu minultakaan, luultavasti 3-4 jaksoa.harri kirjoitti:Kyllä ne muutkin, ne vaan ei kehtaa tunnustaa näin julkisesti :-)amanita kirjoitti:Ahaa joku muukin tosta tykkää, minä myös.harri kirjoitti:Kotikatu
-Harri
Mä oon nähnyt sarjan 408:sta osasta 407.
-Harri
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja kuussi »
Todella hyvä sarja. Ainut ns. sairaala-sarja jota jakso kattoo (Kyläsairaala hupia). Teho-osastoa aikoinaan seurasin tiiviisti, mutta siihen verenroiskeeseen alko kyllästyä sekä ihmissuhteiden sekamelskaan. (liian paljon osia!)hrmh kirjoitti:House
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Pylkkänen kirjoitti:Nin paljon samoja,ettei jaksa kaikkea listata. Mutta eikö kenelekään muulle kolahda sarja Cold Feet (Rimakauhua ja rakkautta)? Aivan loistava!
Oiskos tossa mun aikasemmassa listassa ollut jotain samaakuriton kirjoitti: Tietysti listasta unohtu ihanat "Rimakauhua ja rakkautta", "Ylpeys ja Ennakkoluulo" sekä "Raid"
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Katos! Ei riitä näin väsyneenä enää kapasiteetti näköjään edes lukemiseen!kuriton kirjoitti:Pylkkänen kirjoitti:Nin paljon samoja,ettei jaksa kaikkea listata. Mutta eikö kenelekään muulle kolahda sarja Cold Feet (Rimakauhua ja rakkautta)? Aivan loistava!Oiskos tossa mun aikasemmassa listassa ollut jotain samaakuriton kirjoitti: Tietysti listasta unohtu ihanat "Rimakauhua ja rakkautta", "Ylpeys ja Ennakkoluulo" sekä "Raid"
Viesti Kirjoittaja Infant »
Viesti Kirjoittaja 0lli »
Viesti Kirjoittaja A.J. »