Jos saisitte valita ottaisitko valkoisen vai mustan MacBookin. Kumman ottaisit omaan syliisi? Hinnalla ei tässä tapuksessa olisi mitää väliä.
Ihan kiinnostavaa vain tietää tykkääkö ihmiset mustasta MacBookista vai ottaisivatko he "enemmän" maciltä näyttävän värin? Tässä itse just pohdin, että kumpi olisi parempi sijoitus, mutta kaikillahan on oma makunsa
Valkonen MacBook oli tuossa testissä töistä kun tuohon macciin siirtyminen kiinnosti ja kuulin huhua et valmistujais lahjaks olis musta MacBook tulossa =)
JtB kirjoitti:Valkonen MacBook oli tuossa testissä töistä kun tuohon macciin siirtyminen kiinnosti ja kuulin huhua et valmistujais lahjaks olis musta MacBook tulossa =)
Tervetuloa vaan sitten iloiseen joukkoon eksentriseen. 8)
Kyllä mä mustan ottaisin ja tulen myös mustan ostamaan, ehkä jo kesäkuussa
Se on vaan hienompi, hinnasta viis pakko kyllä sanoa, että ei tuo valkoinenkaan ruma ole
Itselle ottaisin valkoisen varmaankin, mutta töihin ehdottomasti mustan 8) Pitää alkaa painostaa siellä päässä, että pakko mennä firman imagon mukaan. Musta + firman tarraa niin johan olisi cool.
Itse otin mustan varmaan siksi että edelliset iBookini olivat valkoisia.
Nyt kun olen mustaa käytellyt olen havainnut hyväksi ominaisuudeksi ainakin sen että musta ei likaannu ja värjäydy niinkuin valkoinen ja mattapinta ei naarmuunnu samoin kuin valkoisen kiiltävä pinta. 8)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
No mähän en tollasia käytä mutta, jos ostaisin niin vaikea olisi päätös.
valkoinen on hakkaa mustan värissä/tyylikkyydessä 6-0
musta ei naarmuunnu eikä likaannu niin helposti kuin valkoinen. (eli ei näy niin helposti)
jos ostaisin päätyisin luultavasti tuohon valkoiseen, hivelee silmää enemmän ja kaiken sen uhallakin että se likaantuisi.
Hmm, pitää mennä kattelemaan mustaa, pitäisi ostaa siskolle yo-lahja. Luulisi että mustat pitäisivät hintansa paremmin käytettynä, veikkaisin että niistä tulee jonkinsortin kulttikamaa joskus, tai sitten ei...
jonesb kirjoitti:Hmm, pitää mennä kattelemaan mustaa, pitäisi ostaa siskolle yo-lahja. Luulisi että mustat pitäisivät hintansa paremmin käytettynä, veikkaisin että niistä tulee jonkinsortin kulttikamaa joskus, tai sitten ei...
MacBook -päivityksen jälkeenhän vanhan mustan MB:n ainoa etu verrattuna uuteen valkoisen MacBookin perusmalliin on superdrive (ja tietysti musta väri), sillä nyt perusmallissakin on 2GHz prossu ja 1Gt muistia. Toki vanhemmassa mustassa (jos oikein muistan) oli 100Gt:n kovalevy, kun taas uudessa valkoisessa perusmallissa on vain 80Gt, mutta itse en näe tätä eroa merkittävänä.
Ottaisin valkoisen, sopii paremmin sisustukseen. Ja poikkeaa perusläppäristä.
Toivottavasti Apple ei vallan hylkää valkoista, iPod miniäkään ei saa valkoisena. höh.
Sparta kirjoitti:Ottaisin valkoisen, sopii paremmin sisustukseen. Ja poikkeaa perusläppäristä.
Toivottavasti Apple ei vallan hylkää valkoista, iPod miniäkään ei saa valkoisena. höh.
Samaa mieltä. Toivottavasti ei hylkää valkoista. Ja iPod miniähän ei tällä hetkellä saa minkään värisenä.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
Sparta kirjoitti:Ottaisin valkoisen, sopii paremmin sisustukseen.
Keittiön sisustukseen? Jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvinkeitin jne. 8)
Stereotypioita! Meillä jääkaappi on 'piilotettu' päärynäpuukaapistoon, eli on päärynänruskea (öö..), mikroaaltouuni on alumiinia ja kahvinkeitin alumiinia ja mustaa muovia. Ainut mikä keittiössä on valkoista, lienee valkosipuli!
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
Ei vaiskaan, mut mallit eroo suuresti materiaalista:
Valkoisen ulkokuori on tehty kiiltäväpintaisesta muovista. Oikeassa asennossa/ kallistuskulmassa saatat huomata koneessa olevat (mahd.) naarmut, muuten se on aika vaikeasti huomattavissa, puhumattakaan sormenjäljistä.
Musta on taas ulkokuoreltaan mattapintainen ja siinä näkyy sormenjäljet herkemmin.
Mun serkku omistaa juuri ton mustan MB ja se katuu kovasti kun valitsi mustan version. Se sanoo, että jo ostovaiheessa valkoinen näytti sen mielestä paremmalta mutta pelkäsi sen likaantuvan..