Ihmissuhdeongelma
Sana on (melkein) vapaa.
-
Ihmissuhdeongelma
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne.
Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?
Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä.
Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.
Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?
Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?
Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä.
Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.
Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olin jo valmistautumassa lohdutuksen sanoihin. Mutta hei, vaihda koko kaari!
....kuullu ennenkin.....

....kuullu ennenkin.....
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ozone »
Umm, varmaan parasta ottaa asia jossain vaiheessa esille vaimosi kanssa. Tilanne tuosta vaiheessa helposti vain kärjistyy enää, ellei sitä ota esille ja kissaa pöydälle... Lienee hyvä ruveta, jos vain mahdollista, käymään läpi tilanteeseen johtaneita syitä - mielellään yhdessä jonkun ammattilaisen kanssa. Jos tahtoa riittää, niin parisuhteen voi ehkä saada vielä oikenemaan - mutta se vaatii molemmilta tahtoa ja sitoutumista, anteeksiantoa ja anteeksipyytämistä.
Toivottavasti jaksat tilanteen kanssa, ei ole helppoa... huoh
Toivottavasti jaksat tilanteen kanssa, ei ole helppoa... huoh
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Luulen – huom, en tiedä – että ei se auto paremmin ala kulkemaan jos painaa kaasua kuin edellisellakään kaasunpainamiskerralla. Tai jos jarruttaa, niin ei se vauhti siitäkään parane.
Ainut keino parempaan menemiseen on että avataan konepelti ja katsellaan onko siellä jokin osa joka kaipaisi pientä fiilaamista, tiivisteiden vaihtoa tai vastaavaa vähän isompaa huoltoa tai jopa virittämistä. Moni asia taitanee kuitenkin olla kanssa kulutusosa, mikä on vaan vaihdettava uuteen aika-ajoin jos meinaa ettei tulee suurempaa vahinkoa. Enkä nyt tarkoita pelkästään jakopään hihnaa.![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ainut keino parempaan menemiseen on että avataan konepelti ja katsellaan onko siellä jokin osa joka kaipaisi pientä fiilaamista, tiivisteiden vaihtoa tai vastaavaa vähän isompaa huoltoa tai jopa virittämistä. Moni asia taitanee kuitenkin olla kanssa kulutusosa, mikä on vaan vaihdettava uuteen aika-ajoin jos meinaa ettei tulee suurempaa vahinkoa. Enkä nyt tarkoita pelkästään jakopään hihnaa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä olen tänään vähän tosikkolinjalla mutta musta tää juttu ei ollut ollenkaan hauska. Okei, vanha juttuhan tuo ja täälläkin ainakin kerran aikaisemmin tuo on tullut luettua. Itsellä on nyt vaan oikeita ihmissuhdeongelmia joten ei oikein jaksa. Sori ![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Kannattaakin panostaa suoraan sellaiseen yksilöön, jossa jakopää on toteutettu sillä ainoalla oikealla tavalla, eli ketjulla.Jamac kirjoitti:Enkä nyt tarkoita pelkästään jakopään hihnaa.

iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ihan samaa mieltä, nehän kestää ikuisesti, mullakin täydet 125000 km. Hihnan sentään ymmärtäis vaihtaa ennenkuin on myöhäistä. Ketjua ei ymmärrä.Wespa kirjoitti:Kannattaakin panostaa suoraan sellaiseen yksilöön, jossa jakopää on toteutettu sillä ainoalla oikealla tavalla, eli ketjulla.Jamac kirjoitti:Enkä nyt tarkoita pelkästään jakopään hihnaa.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Poikkeuksina kuriton ja ozone..Jone-51K kirjoitti:Naiset on naama vakavampana ja apua tarjoamssa kun miehet jo vaihtaa urakalla jakopään ketjua
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
-
-
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Silloon taisi olla vain vanhojapiikoja ja - poikia.MacFinn kirjoitti:Minen muista millaasta oli sinkkuna, oliko sellaasia silloo ku olin nuari?

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
TäAnniel kirjoitti:Ei muuten ole jos on löytänyt "sen oikean" ja joutuu siitä eroamaan.alucard kirjoitti:Sinkkuna on paljon helpompaa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

Rivinväliä luin, otsake oli ihmissuhdeongelma, että asiassa ollaan

Viimeksi muokannut kuriton, 30.5.2007 klo 16.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka