Kertokaas mulle, ihan varmuuden vuoks, onko nyt kyse koripallosta, potkupallosta vai kenties jostain muusta?bloof kirjoitti:Ens yönä toinen Stanley Cup finaali, katotaan peli suorana kavereiden kanssa meidän olohuoneessa, jeij!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kertokaas mulle, ihan varmuuden vuoks, onko nyt kyse koripallosta, potkupallosta vai kenties jostain muusta?bloof kirjoitti:Ens yönä toinen Stanley Cup finaali, katotaan peli suorana kavereiden kanssa meidän olohuoneessa, jeij!
Ja meitä ollaan ajamassa Natoon kuin käärmettä pyssyyn.-Scorpio- kirjoitti:Ei. vaan: Naton Hämähäkin LipputankoTeppo Tulppu kirjoitti:Naapurin Harmaat Lampaat?-Scorpio- kirjoitti:Ihan NHL vaan kyseessä
Viesti Kirjoittaja Maza »
Eli siis Kansallinen Kiekkoliiga. Siis "kansallinen". Tähän "kansaan" kuuluu amerikkalaiset ja kanadalaiset. Siinä on kaksi kansaa. Ilmeisesti "kansalla" ja kansalla on eroa, Kansasta puhumattakaan (Tapani). Kansas on taas ihan eri asia.-Scorpio- kirjoitti:Ihan NHL vaan kyseessä
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Huips, kiitos Maza, jaksoit selittää sen kunnolla, itsellä meni vähän asia sivuun kun jäin tepin kanssa "vitsailemaan"Maza kirjoitti:Eli siis Kansallinen Kiekkoliiga. Siis "kansallinen". Tähän "kansaan" kuuluu amerikkalaiset ja kanadalaiset. Siinä on kaksi kansaa. Ilmeisesti "kansalla" ja kansalla on eroa, Kansasta puhumattakaan (Tapani). Kansas on taas ihan eri asia.-Scorpio- kirjoitti:Ihan NHL vaan kyseessä
Amerikkalaisen pesäpallon liigaa taas kutsutaan World Series'ksi. Eli Maailman Sarja. Tämä "maailma" käsittää Yhdysvallat. Edes samaa "kansaa" olevat kanadalaiset eivät kuulu tähän "maailmaan".
Mitäs me sovittiin tuosta tepistä?-Scorpio- kirjoitti:Huips, kiitos Maza, jaksoit selittää sen kunnolla, itsellä meni vähän asia sivuun kun jäin tepin kanssa "vitsailemaan"Maza kirjoitti:Eli siis Kansallinen Kiekkoliiga. Siis "kansallinen". Tähän "kansaan" kuuluu amerikkalaiset ja kanadalaiset. Siinä on kaksi kansaa. Ilmeisesti "kansalla" ja kansalla on eroa, Kansasta puhumattakaan (Tapani). Kansas on taas ihan eri asia.-Scorpio- kirjoitti:Ihan NHL vaan kyseessä
Amerikkalaisen pesäpallon liigaa taas kutsutaan World Series'ksi. Eli Maailman Sarja. Tämä "maailma" käsittää Yhdysvallat. Edes samaa "kansaa" olevat kanadalaiset eivät kuulu tähän "maailmaan".
No jos sovitaan sitten että olet se sama vanha kärttyinen ja ruma pärstäinen Aku Ankan naapuri nimeltään: Teppo Tulppu?Teppo Tulppu kirjoitti:Mitäs me sovittiin tuosta tepistä?-Scorpio- kirjoitti:Huips, kiitos Maza, jaksoit selittää sen kunnolla, itsellä meni vähän asia sivuun kun jäin tepin kanssa "vitsailemaan"Maza kirjoitti:Eli siis Kansallinen Kiekkoliiga. Siis "kansallinen". Tähän "kansaan" kuuluu amerikkalaiset ja kanadalaiset. Siinä on kaksi kansaa. Ilmeisesti "kansalla" ja kansalla on eroa, Kansasta puhumattakaan (Tapani). Kansas on taas ihan eri asia.-Scorpio- kirjoitti:Ihan NHL vaan kyseessä
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Sinisestä ylempään siniseen, hjelllllvetin hjuva fiilis!! Opettajan mukaan ei paljoa puuttunut että olisi se punainen tullut, tahtoo hioa minun ja treenikaverini tekniikat paremmiksi, jouluun mennessä kuulemma olemme punaisia-Scorpio- kirjoitti:Mulla oli joskus karaten kanssa samaa, jännitti ihan helevetisti, mutta hyvin loppupeleissä meni, kun pääsee paikanpäälle ja vyökoe alkaa niin tulee hyvä fiilis ja uskoo siihen että läpi mennään ja komeastiweeezes kirjoitti:Kesäloma alkoi tänään, JES! Päästiin aikaisin töistä ja kaikkea! Enään lauantai niin homma on pulkassa!!
Tosin tänään on vielä vyökoe jäljellä (Taekwon-Do, punaiseen vyöhön tähtään.), joka jännittää niin pirusti. Puoli tuntia niin pitää jo lähteä! Tuntuu kuin ei vain olisi treenannut tarpeeksi ja menisi ketuiksi
... Kohta nähdään, opettajahan viimeisen sanan sanoo.
Mä tiedän ton fiiliksen! aikas helpottunu eikö?weeezes kirjoitti:Sinisestä ylempään siniseen, hjelllllvetin hjuva fiilis!! Opettajan mukaan ei paljoa puuttunut että olisi se punainen tullut, tahtoo hioa minun ja treenikaverini tekniikat paremmiksi, jouluun mennessä kuulemma olemme punaisia-Scorpio- kirjoitti:Mulla oli joskus karaten kanssa samaa, jännitti ihan helevetisti, mutta hyvin loppupeleissä meni, kun pääsee paikanpäälle ja vyökoe alkaa niin tulee hyvä fiilis ja uskoo siihen että läpi mennään ja komeastiweeezes kirjoitti:Kesäloma alkoi tänään, JES! Päästiin aikaisin töistä ja kaikkea! Enään lauantai niin homma on pulkassa!!
Tosin tänään on vielä vyökoe jäljellä (Taekwon-Do, punaiseen vyöhön tähtään.), joka jännittää niin pirusti. Puoli tuntia niin pitää jo lähteä! Tuntuu kuin ei vain olisi treenannut tarpeeksi ja menisi ketuiksi
... Kohta nähdään, opettajahan viimeisen sanan sanoo.
!
Himputti kun helpotti saada se paperi käteen että on päässyt läpi, seuran sinivöistä kuulemma kaikki on hylätty, vain minä ja kaverini pääsimme läpi!
Jos haluat uskoa pahaista panettelua ja pakonomaista parjausta niin olkoon: olen vanha ja kärttyinen, mutta rumapärstäinen on yhdyssana.-Scorpio- kirjoitti:No jos sovitaan sitten että olet se sama vanha kärttyinen ja ruma pärstäinen Aku Ankan naapuri nimeltään: Teppo Tulppu?Teppo Tulppu kirjoitti:Mitäs me sovittiin tuosta tepistä?-Scorpio- kirjoitti:Huips, kiitos Maza, jaksoit selittää sen kunnolla, itsellä meni vähän asia sivuun kun jäin tepin kanssa "vitsailemaan"Maza kirjoitti:Eli siis Kansallinen Kiekkoliiga. Siis "kansallinen". Tähän "kansaan" kuuluu amerikkalaiset ja kanadalaiset. Siinä on kaksi kansaa. Ilmeisesti "kansalla" ja kansalla on eroa, Kansasta puhumattakaan (Tapani). Kansas on taas ihan eri asia.
Valitettavasti yhdyssanavirheet haisevat ja amanitalla on melkoinen kielioppinokka. Saas nähdä kuin käy.-Scorpio- kirjoitti:joo näköjänsä, kohta tulee amanitalta noottia, hys! ei kerrota sille
Mitä? Mun lempeä hymynikö pirullinen?-Scorpio- kirjoitti:okei, pelkkä Teppo Tulppu, mutta toi sun virne on aikas pirullinen
Viesti Kirjoittaja amanita »
Nähty on!-Scorpio- kirjoitti:joo näköjänsä, kohta tulee amanitalta noottia, hys! ei kerrota sille
okei, pelkkä Teppo Tulppu, mutta toi sun virne on aikas pirullinen
Kyllä kyllä jos tuo kaksoisleuka katoaisiTeppo Tulppu kirjoitti:Komea, eikö vain!-Scorpio- kirjoitti:Ja onhan tossa tuota kuonoa..Teppo Tulppu kirjoitti:Mutta sitten putoo lakki silmille!-Scorpio- kirjoitti:Ja Tulppu, voisit nyppiä noi rappuharjat silmien yläpuolelta
Kuulostaa siltä että herralla/rouvalla/neidillä itsellään on liki täydellinen kärsä.-Scorpio- kirjoitti:Kyllä kyllä jos tuo kaksoisleuka katoaisiTeppo Tulppu kirjoitti:Komea, eikö vain!-Scorpio- kirjoitti:Ja onhan tossa tuota kuonoa..Teppo Tulppu kirjoitti: Mutta sitten putoo lakki silmille!![]()
Tai ei varsinainen kaksoisleuka mutta aika heltta
Ehei, mulla on otsaa olla kovin nenäkäsTeppo Tulppu kirjoitti:Kuulostaa siltä että herralla/rouvalla/neidillä itsellään on liki täydellinen kärsä.-Scorpio- kirjoitti:Kyllä kyllä jos tuo kaksoisleuka katoaisiTeppo Tulppu kirjoitti:Komea, eikö vain!-Scorpio- kirjoitti: Ja onhan tossa tuota kuonoa..![]()
Ei kai?-Scorpio- kirjoitti:Ehei, mulla on otsaa olla kovin nenäkäsTeppo Tulppu kirjoitti:Kuulostaa siltä että herralla/rouvalla/neidillä itsellään on liki täydellinen kärsä.-Scorpio- kirjoitti:Kyllä kyllä jos tuo kaksoisleuka katoaisiTeppo Tulppu kirjoitti: Komea, eikö vain!![]()