Onko kenelläkään henkilökohtaisia kokemuksia tällaisesta?
Tuolla Apple Storessa osa kehuu, osa haukkuu että tuo vain aiheuttaa naarmuja... Vaikuttais vähä kontaktimuovia laadukkaammalta suojalta? Uskaltaako tilata?
Macbookin suojaaminen naarmuilta (taas)
Keskustelua kannettavista
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Macbookin suojaaminen naarmuilta (taas)
Viesti Kirjoittaja Gerry »
-
Viesti Kirjoittaja Sangreal »
mun mielestä ihan mukava suojus... siinä vain on niin, että se jättää liittien aukot ja dvd-asema vapaiksi.
jos tarkoitus on kuljeskella sen kanssa ilman pelkoa että pinta naarmuntuisi niin kyseinen olisi oiva vehje
mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että joutuu vielä hankkimaan ulkoisen suojuksen (esim. tuscano second skin) jolloin pölyt ja muut irtonaiset pienet jutut eivät jumiutu aukkoihin.
siki olen vain tyytynyt yllä mainittuun second skiniin...
ps. kyllä hankkisin tollaisen kunhan ne vielä tekis liittimien aukkoihin erillinen läppä ja dvd-asemaan sellainen liku suojus
jos tarkoitus on kuljeskella sen kanssa ilman pelkoa että pinta naarmuntuisi niin kyseinen olisi oiva vehje
mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että joutuu vielä hankkimaan ulkoisen suojuksen (esim. tuscano second skin) jolloin pölyt ja muut irtonaiset pienet jutut eivät jumiutu aukkoihin.
siki olen vain tyytynyt yllä mainittuun second skiniin...
ps. kyllä hankkisin tollaisen kunhan ne vielä tekis liittimien aukkoihin erillinen läppä ja dvd-asemaan sellainen liku suojus
-
-
-
-
Provikat ja rojaltit sit sinneJonkkis kirjoitti:Meikäläinen totesi 8) 8)Gerry kirjoitti:mut kuten on todettu, MacBook naarmuuntuu pelkästä katseesta![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Posteineen Apple Storesta melkein 60 euroa. Aika paljon kahdesta muovipalasta äkkiseltään. Saas nähdä, en vielä heittäny tilausta kehiin.
Edit: Eipäs sittenkää niin paljon... Neljäkymppiä kuitenki
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Omasta mielestäni, ei kannata tuota hankkia, ennemmin sillä hinnalla Tucano second skin ja kantoreppu/laukku. Itse tilasin Trustin läppärirepun joka on todella halpa. Mutmut jos haluat oikeasti jotain suojahömmeleitä, niin eiköhän pimpmylaptopin skini suojaa jo jotain.Gerry kirjoitti:Provikat ja rojaltit sit sinneJonkkis kirjoitti:Meikäläinen totesi 8) 8)Gerry kirjoitti:mut kuten on todettu, MacBook naarmuuntuu pelkästä katseesta![]()
![]()
Posteineen Apple Storesta melkein 60 euroa. Aika paljon kahdesta muovipalasta äkkiseltään. Saas nähdä, en vielä heittäny tilausta kehiin.
Edit: Eipäs sittenkää niin paljon... Neljäkymppiä kuitenki
Mac Mini Core2Duo 1.83 GHz | iPod 5G | HTC Desire HD | Wacom Bamboo ym random sälää...
-
Suojaa varmasti... Laitoin tuonne kyselyä oisko mahdollista saada suojaa läpinäkyvänä, kun haluaisin sen kuitenkin olevan mahdollisimman huomaamaton.Jonkkis kirjoitti:
Omasta mielestäni, ei kannata tuota hankkia, ennemmin sillä hinnalla Tucano second skin ja kantoreppu/laukku. Itse tilasin Trustin läppärirepun joka on todella halpa. Mutmut jos haluat oikeasti jotain suojahömmeleitä, niin eiköhän pimpmylaptopin skini suojaa jo jotain.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka