Ainakin se toimii nyt aamusta. Tosin hieman hitaasti. Sain laskut maksettua.kuriton kirjoitti:Toivottavast Nordea pelaa taas, työkaveri nimittäin lupas maksaa velkansa mulle tänä yönä, vai laittoko just tuo mittava rahansiirto linjat sitten ihan sekasinMikael K. kirjoitti:Argh! Olin juuri maksamassa vuokraa, kun Meritan palvelin kaatui. Jee, jee... Vai onko se Nordea? Ota näistä selvää.
Hieman tuossa vaan tilailtiin netistä kosmetiikkaa
Vuodatustopick.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Nordealla on astma ja taisi teitin kosmetiikat aiheuttaa sille aivastuskohtauksen.kuriton kirjoitti:Toivottavast Nordea pelaa taas, työkaveri nimittäin lupas maksaa velkansa mulle tänä yönä, vai laittoko just tuo mittava rahansiirto linjat sitten ihan sekasin
Hieman tuossa vaan tilailtiin netistä kosmetiikkaa

-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Näistä ei oireita tule, ovat allergaitestattuja ja merkkituotteita, netistä en mitä vaan tilaile minäkään 8)Teppo Tulppu kirjoitti: Nordealla on astma ja taisi teitin kosmetiikat aiheuttaa sille aivastuskohtauksen.
Aattelin herättyäni, että et ois sitten aatellut sille kirjalles nimeks "Teppo Tulppu toipilaana"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Saisit varmaan siihen kohta paremminkin materiaalia... Kuka tässä mitään uhkailee, häh?
Onks tää vuodatusta: sataa ja päivällä mentävä ulos syömään.

-
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Suokaa anteeksi kielenkäyttöni. Tänään tyydyin vain huomauttamaan (ja tarjoamaan oman paikkani), mutta jonakin päivänä itsehillintäni tulee pettämään ja sitten läsähtää.
Onko kyse siitä, että it-huuman alussa pikkupojat pääsivät valtaan ja nykyinen hyväksytty käytöskoodi on sen mukainen? Sanotaan, että yhteiskunnan tason näkee siitä, miten se kohtelee vanhuksiaan. Suomi: BUU!
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ne on varmaan noita Microsoftilaisia.grafiitti kirjoitti:Mistä HKL:n busseihin tulee laumoittain p*skahousu-aivokääpiö-k*sipäänuorukaisia, jotka lysyssä kyhjöttävät penkissään naurettavat lippalakit vinossa ja antavat mummojen tasapainoilla vieressään käytävällä kauppakasseineen? Ja keitä ovat heidän vanhempansa?
Suokaa anteeksi kielenkäyttöni. Tänään tyydyin vain huomauttamaan (ja tarjoamaan oman paikkani), mutta jonakin päivänä itsehillintäni tulee pettämään ja sitten läsähtää.
Onko kyse siitä, että it-huuman alussa pikkupojat pääsivät valtaan ja nykyinen hyväksytty käytöskoodi on sen mukainen? Sanotaan, että yhteiskunnan tason näkee siitä, miten se kohtelee vanhuksiaan. Suomi: BUU!

Minä kysyin (ihan itse, omatoimisesti) tänään bussissa naiselta, jolla oli ostokset, kolme pientä lasta ja lastenrattaat, joissa neljäs lapsi, haluaisiko hän apua rattaiden kanssa. Vastaukseksi sain 'Voih kiitos!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
PRKL. Hiuksetkin kävin leikkauttamassa ja huonot tuli!
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Hienoa maxima! Voit olla ylpeä itsestäsi. Jos jatkossa noin toimittuasi joku sattuisi aplodeeraamaan seisten, se olen minä.maxima kirjoitti:[Minä kysyin (ihan itse, omatoimisesti) tänään bussissa naiselta, jolla oli ostokset, kolme pientä lasta ja lastenrattaat, joissa neljäs lapsi, haluaisiko hän apua rattaiden kanssa. Vastaukseksi sain 'Voih kiitos!'. Kuulosti siltä, ettei hän vastaavassa tilanteessa kovin usein apua saisi, ainakaan itse sitä pyytämättä. Onkohana muissa kulttuureissa yhtä huonoa bussikäyttäytymistä ja muiden ihmisten arvostusta kuin meillä täällä Suomessa. Mikä meissä on, kun pitää olla niin hiljaa ja huomaamaton. Poislukien sitten nämä liisat, joita myös löytyy Suomen busseista, jotka sitten kiljuvat ja puhuvat puhelimeen ja keräävät kaiken mahdollisen ja jopa mahdottomankin huomion. Eivät hekään osaa silti tarjota paikkaansa kellekään. Siis ajatelkaah! Jos vaikka joku näkiz ku MÄ luovutan paikkani JOLLEKKI MUMMOLLE!?!!11
PRKL. Hiuksetkin kävin leikkauttamassa ja huonot tuli!

Ja hei, tuore leikkaus on aina huono, parin pesun jälkeen se asettuu. Ja kasvaa.

-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Nojoo, pientähän tuo oli.grafiitti kirjoitti: Hienoa maxima! Voit olla ylpeä itsestäsi. Jos jatkossa noin toimittuasi joku sattuisi aplodeeraamaan seisten, se olen minä.
Ja hei, tuore leikkaus on aina huono, parin pesun jälkeen se asettuu. Ja kasvaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Joo, eivät nämä varmaan kovin paljoa kasva 2:ssa päivässä kun juhlat ovat lauantaina.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Hihihi hohoho. Tässäpä sinulle sananlasku: "Minkäs tuuli kivelle voi."kuriton kirjoitti:Näistä ei oireita tule, ovat allergaitestattuja ja merkkituotteita, netistä en mitä vaan tilaile minäkään 8)Teppo Tulppu kirjoitti: Nordealla on astma ja taisi teitin kosmetiikat aiheuttaa sille aivastuskohtauksen.
Aattelin herättyäni, että et ois sitten aatellut sille kirjalles nimeks "Teppo Tulppu toipilaana"![]()
Saisit varmaan siihen kohta paremminkin materiaalia... Kuka tässä mitään uhkailee, häh?

Ajattelin nimeksi pikemminkin "Kurittomuus ei ole vaihtoehto".
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Aivan, mun vinkkelistä katsottuna tuo on just noin ja sullehan sopii toivotella, että "Torstai toivoa täynnä"Teppo Tulppu kirjoitti: Hihihi hohoho. Tässäpä sinulle sananlasku: "Minkäs tuuli kivelle voi."
"Paljon mahtuu puhetta maailmaan, tekoja sopii aina odottaa."Teppo Tulppu kirjoitti: Ajattelin nimeksi pikemminkin "Kurittomuus ei ole vaihtoehto".
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset.
- Elbert Hubbard-
Että jatketaanko vuodattamista
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Pitäisiköhän sinun pikku-kuriton laskeutua alas sieltä kuusta.kuriton kirjoitti:Aivan, mun vinkkelistä katsottuna tuo on just noin ja sullehan sopii toivotella, että "Torstai toivoa täynnä"Teppo Tulppu kirjoitti: Hihihi hohoho. Tässäpä sinulle sananlasku: "Minkäs tuuli kivelle voi."
"Paljon mahtuu puhetta maailmaan, tekoja sopii aina odottaa."Teppo Tulppu kirjoitti: Ajattelin nimeksi pikemminkin "Kurittomuus ei ole vaihtoehto".
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset.
- Elbert Hubbard-
Että jatketaanko vuodattamista
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Hui, näkeekö se Tulppu jo ihan olemattomiaTeppo Tulppu kirjoitti: Pitäisiköhän sinun pikku-kuriton laskeutua alas sieltä kuusta.
Jäisin tietysti mielelläni vuodattamaan teitille tietojani huonosta hapesta ja tään tilan korjaamisesta, mutta nyt mua jo ootetaan toisaalla, noitien kokous alkaa nimittäin ihan kohta
Milla Magia siellä baarissa jo oottelee ..

Edit: nuo tummat sanat
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
No tuota teitin kuvaa tässä vaan katselen - näyttää ihan siltä että kuun sirpissä istuskelisit.kuriton kirjoitti:Hui, näkeekö se Tulppu jo ihan olemattomiaTeppo Tulppu kirjoitti: Pitäisiköhän sinun pikku-kuriton laskeutua alas sieltä kuusta.![]()
Sinä se oletkin varsinainen Matami Mimmi.kuriton kirjoitti:Jäisit tietysti mielelläni vuodattamaan teitille tietojani huonosta hapesta ja tään tilan korjaamisesta, mutta nyt mua jo ootetaan toisaalla, noitien kokous alkaa nimittäin ihan kohtaEttä et puhaltele siihen saksofoniis sitten tällä aikaa, lähtee loputkin ilman.
Milla Magia siellä jo oottelee ..

-
-
-
Minä jäisin, sinä jäisit, hän jäisi, me jäisimme, te jäisitte, he jäisivät. Kasvatusoppiini pitää näemmä liittää myös hieman verbien taivutusta.kuriton kirjoitti:Vuodatusta: Onkos täällä nyt ymmärryksessä jollain muullakin vikkaa kuin pelkästään mullaTeppo Tulppu kirjoitti:Mutta miksi minä jäisin vuodattamaan meitille ja vielä sinun tietojasi?
Varsinkin kun oon kirjottanut mitä sattuu...
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
-
Joo ei. Uintia, lenkkiä, uintia, lenkkiä, uintia, lenkkiä, uintia, lenkkiä. Kroppaparkaa on viime aikoina rasitettu siihen malliin, ettei se vähään aikaa taivu minnekään. Toisin kuin kuvastani voisi päätellä, en enää ole notkea kuin gaselli.kuriton kirjoitti:Sinä jäit jo, ei tässä taivutukset enää autaTeppo Tulppu kirjoitti: Minä jäisin, sinä jäisit, hän jäisi, me jäisimme, te jäisitte, he jäisivät. Kasvatusoppiini pitää näemmä liittää myös hieman verbien taivutusta.
-
-
Täähän on sitten oikee paikka sinun vuodattaaTeppo Tulppu kirjoitti:Joo ei. Uintia, lenkkiä, uintia, lenkkiä, uintia, lenkkiä, uintia, lenkkiä. Kroppaparkaa on viime aikoina rasitettu siihen malliin, ettei se vähään aikaa taivu minnekään. Toisin kuin kuvastani voisi päätellä, en enää ole notkea kuin gaselli.kuriton kirjoitti:Sinä jäit jo, ei tässä taivutukset enää auta
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Varsinkin jos lenkkeilet samalla kuin uit, niin onhan se aika rasite kropalle vai söitkö siis lenkkiä uinnin väliajat?
-
Ja tuon sitten kade väärensit ihan itealucard kirjoitti:Teppo Tulppu kirjoitti:Mehän vai keskustelemme yleisivistyksellisistä asioistakuriton kirjoitti:Ei me olla tapeltu!
Pitäisiköhän perustaa topic: kurittoman ja Teppo Tulpun viha-rakkaussuhteen selvittelyä ja yleistä turhuutta?

-
Historiallinen hetki: olen samaa mieltä kurittoman kanssa.kuriton kirjoitti:Ja tuon sitten kade väärensit ihan itealucard kirjoitti:Teppo Tulppu kirjoitti:Mehän vai keskustelemme yleisivistyksellisistä asioistakuriton kirjoitti:Ei me olla tapeltu!
Pitäisiköhän perustaa topic: kurittoman ja Teppo Tulpun viha-rakkaussuhteen selvittelyä ja yleistä turhuutta?

-
Viesti Kirjoittaja alucard »
No, kyllähän se täytyy myöntää. Kaiken tämänhän tein karhukoplan nimissä, jotta saisin mr. Tulpun salakavalaan hankkeeseeni mukaan. Pahoittelen. tämä erittäin salainen suunnitelma levisi käsiin. Mäkin tuopöytä on täynnä turhia tiedostoja. Siis, oltaa oikein pahoja ja lähettäkää minulle sinne vankilaan kakku, jonka sisällä on pc, Uusin Aku Ankan taskukirja ja pala hiomapaperia.Teppo Tulppu kirjoitti:Historiallinen hetki: olen samaa mieltä kurittoman kanssa.kuriton kirjoitti:Ja tuon sitten kade väärensit ihan itealucard kirjoitti:Teppo Tulppu kirjoitti:Mehän vai keskustelemme yleisivistyksellisistä asioista

-
No tämähän on vuodatustopic - pitihän minunkin yrittää keksiä jotakin vuodatettavaa.kuriton kirjoitti:Täähän on sitten oikee paikka sinun vuodattaa![]()
Lauma mummoja oli tänään lenkkeilemässä uima-altaassa. Ei näyttänyt kovin rasittavalta. Eikä raavaalle urokselle sopivalta touhulta. Ja jos joku pakottaisi minut syömään lenkkiä, kirjoittaisin tähän topicciin sydäntäsärkevän itkupotkuraivarivuodatuksen.kuriton kirjoitti:Varsinkin jos lenkkeilet samalla kuin uit, niin onhan se aika rasite kropalle vai söitkö siis lenkkiä uinnin väliajat?

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka