Kaupan peruuntumisen johdosta - ei löytynytkään rahoja ostajalta - uudelleen myynnissä.
Nyt Huuto.netissä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54816809
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
Pyyntihän voi olla mitä vaan, esim 5000€. Mut se millä myyn, on aivan eri asia 8)MikkoH kirjoitti:No paljonko sä tuosta hyrrästä pyydät?
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Miksi sitten OT tänne, kun sille on ihan oma alueensakkin???-Scorpio- kirjoitti:OT VAROITUS!
Jos hintavaraus on kovin korkea, ja valmis myymään reilusti sen alle niin tule nenään väkisinkin se käry, että se on tehty tarkoituksella negan välttämiseksi, jos kaupassa jokin menee metsään.
ja en nyt tarkoita tällä viestillä ketään, ihan yleisesti totesin, joten ei tarvii vetää herneitä.
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Joo joo ymmärsin kyllä, mutta itse olen noihin törmännyt usesti.JuhaT kirjoitti:Miksi sitten OT tänne, kun sille on ihan oma alueensakkin???-Scorpio- kirjoitti:OT VAROITUS!
Jos hintavaraus on kovin korkea, ja valmis myymään reilusti sen alle niin tule nenään väkisinkin se käry, että se on tehty tarkoituksella negan välttämiseksi, jos kaupassa jokin menee metsään.
ja en nyt tarkoita tällä viestillä ketään, ihan yleisesti totesin, joten ei tarvii vetää herneitä.
Toisaalta en ihan käsitä tuota "negan välttämistä", kun en ole tuolla huuto.netissä myynyt kuin yhden koneen joskus vuosi sitten.![]()
![]()
Tämän Hompun kautta olen myynyt n. 10 konetta, lisäksi muutakin "tavaraa", ja ostanut muutamia tuotteita
En ota muuten tuota juttuasi henk.koht.
ps. Hintavaraus ei ole mitenkään ylimitoitettu!